2022-12-16, 18:56
Medlem
Nobelstiftelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Du vet ingenting. Tråden handlar om DUMPEN - inte om vad du personligen tycker. Det är inte en tråd AV DUMPEN. ALLA får skriva här så länge man håller sig till ämnet.

Dumpen beter sig olagligt, det är olaglig lagring av personuppgifter, det är progressivt integritetskränkande och det är skattebrott och fusk med redovisning av bilar, bränsle, webhosting osv.

Så halleluja den dagen dessa två lowlifes måste sluta uppvigla till brott och trakassera familjer och arbetsplatser!
Något måste jag väl ändå veta...? Dumpen är i vissa delar olaglig. Om man ser säkra fall och vet att man kommer vinna så kan man anlita svindyra Leif Silberskies.
I andra fall typ; tja hallå det är Lasse och Bosse Larsson här. Vi har blivit förtalade trots att vi är privatpersoner som inget olagligt gjort. Sjöberg har valt att visa nakenbilder och gjort medvetna val att inte maska och därefter publicera.
Vari ligger det journalistiska motivet. Vad är sakligt, skäligt och en neutral rättmätig granskning.

Domstolar bryr sig knappast om hur judiskt snyggt och tekniskt korrekta stämningar är. Formalia behöver uppfyllas korrekt men därefter är huvudsaken bara att man trycker på rätt punkter.

Villkorlig dom, dagsböter, skadestånd och rättegångskostnader. Dumpen kommer plötsligt i ett annat ljus. Sponsorer drar sig från att beblanda sig med konstaterad kriminalitet. Fortsätter Dumpen trots villkorlig dom så lär även JK åtala därefter.
Citera
2022-12-16, 19:04
Avslutad
Citat:
Nej. Idiot. Jag försvarar människors rättigheter att inte bli uthängda av två obildade hatiska dumskallar som arbetar med detta av rent egenintresse och ekonomiska fördelar.

Det är aldrig bra. Det är som att du skulle bli polis för att två pundare sköt ihjäl din familj. Man kan inte utföra sociala eller lagvårdande arbeten med hämndbehov?? Förstår du inte det?

Tydligen är du väldigt upprörd, lite väl mycket, du själv avslöjar dina drifter och det kan bara en riktig äcklig pedofil göra.
Du vet att denna forums plattform besöks frekvent av Polisen.
Det är svårt att finna brott som är värre, jag hoppas innerligt att du blir granskad.
Hade jag själv träffat dig personligen så hade inte ett ben i ditt skelett varit helt, det kan jag lova dig, du hade blivit oätlig smet i en kompost, så DUMPEN är väldigt mild i förhållande vis.
Citera
2022-12-16, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobelstiftelsen
Något måste jag väl ändå veta...? Dumpen är i vissa delar olaglig. Om man ser säkra fall och vet att man kommer vinna så kan man anlita svindyra Leif Silberskies.
I andra fall typ; tja hallå det är Lasse och Bosse Larsson här. Vi har blivit förtalade trots att vi är privatpersoner som inget olagligt gjort. Sjöberg har valt att visa nakenbilder och gjort medvetna val att inte maska och därefter publicera.
Vari ligger det journalistiska motivet. Vad är sakligt, skäligt och en neutral rättmätig granskning.

Domstolar bryr sig knappast om hur judiskt snyggt och tekniskt korrekta stämningar är. Formalia behöver uppfyllas korrekt men därefter är huvudsaken bara att man trycker på rätt punkter.

Villkorlig dom, dagsböter, skadestånd och rättegångskostnader. Dumpen kommer plötsligt i ett annat ljus. Sponsorer drar sig från att beblanda sig med konstaterad kriminalitet. Fortsätter Dumpen trots villkorlig dom så lär även JK åtala därefter.
Ja tyvärr har du rätt!
Många av dem som "fastnar" i dumpens brottsprovokationer är äckel! Inget snack om det. Men som du säger så begår de brott och samtidigt görs allt detta av ett personligt hämndbehov eftersom båda blivit utsatta för övergrepp.

Sara och Patrik är helt fel personer, de gör det hela på ett felaktigt, rättsvidrigt sätt och med ekonomiska- och hämndmotiv. Det är mitt problem med Dumpen.

Att de eventuellt får fast nåt riktigt svin är inte fel, men det ska inte göras på ett sätt som knappt är lagligt ens för polisen att använda.

De provocerar själva fram "brotten" genom att låtsas vara 13 och vilja ha kuk. Hur normalt är det?? Två vuxna människor? Eller ja, vuxna kan man ju fundera över.
Citera
2022-12-16, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Tydligen är du väldigt upprörd, lite väl mycket, du själv avslöjar dina drifter och det kan bara en riktig äcklig pedofil göra.
Du vet att denna forums plattform besöks frekvent av Polisen.
Det är svårt att finna brott som är värre, jag hoppas innerligt att du blir granskad.
Hade jag själv träffat dig personligen så hade inte ett ben i ditt skelett varit helt, det kan jag lova dig, du hade blivit oätlig smet i en kompost, så DUMPEN är väldigt mild i förhållande vis.
I dina drömmar ja. Så sjukt trött på att VARJE gång jag skriver här behöver jag skriva att nej jag är inte pedofil, hebefil eller någon annan fil. Jag skriver ju vad jag har problem med med Dumpen!
Citera
2022-12-16, 19:18
Medlem
Nobelstiftelsens avatar
Citat:
Ja tyvärr har du rätt!
Många av dem som "fastnar" i dumpens brottsprovokationer är äckel! Inget snack om det. Men som du säger så begår de brott och samtidigt görs allt detta av ett personligt hämndbehov eftersom båda blivit utsatta för övergrepp.

Sara och Patrik är helt fel personer, de gör det hela på ett felaktigt, rättsvidrigt sätt och med ekonomiska- och hämndmotiv. Det är mitt problem med Dumpen.

Att de eventuellt får fast nåt riktigt svin är inte fel, men det ska inte göras på ett sätt som knappt är lagligt ens för polisen att använda.

De provocerar själva fram "brotten" genom att låtsas vara 13 och vilja ha kuk. Hur normalt är det?? Två vuxna människor? Eller ja, vuxna kan man ju fundera över.
Du har nog rätt men du kan också välja att se det som ett systemfel i samhället och att Patrik och Sara bara utnyttjar denna svaga länk. Det har dom laglig rätt att göra. Dessutom hade säkert någon av säkert tusen andra potentiella provokatörer, pedofiljägare och annat gjort samma eller liknande saker. Det finns massor av folk som gör det lagen inte förhindrar dom att göra.
Däremot har samhället knappast "rätt" att inte skydda, utan istället fullständigt strunta i sina medborgare.
Citera
2022-12-16, 19:24
Medlem
Ankan-mannens avatar
När man tittat på videorna så ser man en osäker med låg självkänsla, självförtroende, begåvning under medel, ångest. Ensamma fastän de har anhöriga.

I många fall har de inte gjort något med barn tidigare och kommer förmodligen inte göra det senare, de har bara tagit tillfället i akt. I många fall är det så.

Patrik och Sara har lidit, och bara därför måste de få någon att lida minst som de gjort. Fast inte någon utan minst 2 i veckan. De har blivit tyranner och måste ständigt upprepa, de har fastnat i ett repeatläge som de inte kommer ut. De ber att de ska söka hjälp, bra, men de borde söka hjälp för sig själva också.

En persons klass bestäms mycket hur de tar kritik. Patrik och Saras klass är låg, de kritiserar grovt media som har kritiska åsikter om deras metoder.

Och bara för att förkomma er som svarar. Jag vill att barn ska bli våldtagna.
Citera
2022-12-16, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobelstiftelsen
Du har nog rätt men du kan också välja att se det som ett systemfel i samhället och att Patrik och Sara bara utnyttjar denna svaga länk. Det har dom laglig rätt att göra. Dessutom hade säkert någon av säkert tusen andra potentiella provokatörer, pedofiljägare och annat gjort samma eller liknande saker. Det finns massor av folk som gör det lagen inte förhindrar dom att göra.
Däremot har samhället knappast "rätt" att inte skydda, utan istället fullständigt strunta i sina medborgare.
Absolut! Så skulle jag kunna se det och på sätt och vis så är det gött att de får fast riktiga svin såsom han skolkuratorn!

Men samtidigt måste rättssäkerhet råda och varför ska dessa två individer som dessutom har ytterst tvivelaktig vandel hålla på med detta? Vi tycker väl olika helt enkelt! Men det är najs med någon som åtminstone förstår att det finns problem med Dumpens verksamhet. Både avseende gdpr och skatt och brottsprovokation.

Samt då deras egna övergrepp. Varför inte bearbeta dem istället för att försöka jaga ikapp dem genom andra? Patrik är ju körd med sin ålder och ligga med 40 år yngre tjejer, men Sara skulle kunna gå att rädda genom terapi.
Citera
2022-12-16, 19:37
Medlem
nedboys avatar
Jag har hört några rykten om att det "har hänt något" med frun till någon nyligen uthängd i Göteborg. Jag får inte ut så mycket mer och undrar vad fan de menar.

Vad är det som har hänt? Något allvarligt?

Någon som förstår vem de syftar på med uthängningen? Alltså vilken av Dumpens uthängningar.
Citera
2022-12-16, 19:49
Medlem
Nobelstiftelsens avatar
Citat:
Absolut! Så skulle jag kunna se det och på sätt och vis så är det gött att de får fast riktiga svin såsom han skolkuratorn!

Men samtidigt måste rättssäkerhet råda och varför ska dessa två individer som dessutom har ytterst tvivelaktig vandel hålla på med detta?
Ja vad är rättssäkerhet... Det är i alla fall nog inte Dumpens ansvar att gäddor blir avskedade eller att deras fruar väljer att skilja sig. Men givet att fall är förtal så kan skadeståndsanspråk även av enskilda spilla över om verksamheter lider skaka.
Journalistisk rätt att granska ska ställas mot yttrandefrihet. Väl i domstol spelar utgivningsbeviset egentligen liten roll. Det är inte så att ett utgivningsbevis för 2000 kr för 10 år ger alla och envar rätt att inte ta ansvar.

Sen är det nog trots allt så att många kommentatorer och tom någon moderator i den här tråden tillhör Dumpen, eller har nära koppling.
Dumpen kan inte styra över sin pöbelsvans och skulle farit illa om Aftonbladet eller Expressen slog upp en artikel med tex "Oskyldig orelaterad man i Stockholm svårt misshandlad pga kritik mot Dumpen".
Dumpen har nog ett visst intresse av att skydda även dig och mig. Pöbeln har dock inte det.
Citera
2022-12-16, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men ändå så har de varit så länge på KIK och snackat med flera av Dumpens fiskare. Så håller de på så i åratal så intensivt så är det klart de hittar barn som har det väldigt svårt redan. En ville ju slå flickan också.

Om de chattar så intensivt med så många så är det ju inte desperation som driver dem. Utan ett eldigt intresse av att få våldta barn.
Många av dem är också dömda för att ha agerat i sexuellt syfte mot barn.

Så du verkar ha svårt att förstå de mekanismer som driver såna här onda män.

Sen att du jämför att hålla en påse knark med att våldta barn är ju konstigt. Är du konstig? Knarket kan inte börja må dåligt.

Principen är dock densamma att tonårstjejer skulle inte någonsin vilja träffa någon av de som hittills har hängts ut.Visst männen var beredda att ha sexuellt umgänge med dessa tjejer vilket kan ses som fel.

Fast större delen av männen hade ändå planerat att ha sexuellt umgänge via samtycke.Onda män? Jag tror tvärtom, att det är mycket ondskefullt att känna hat och agg emot att två personer som fattar tycke för varandra på grund av att det skiljer ålder.
Senast redigerad av Getteadytorumble 2022-12-16 kl. 20:16.
Citera
2022-12-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Reser den sig nu eller?Skulle du tänka likadant om det va din pappa eller bror som hängdes ut?

Vill du andra ska fira deras bortgång på nätet då kanske? I med att du bryr dig så mycket om lagen till punkt och pricka hoppas jag du själv aldrig brutit emot en enda lag.
Faktiskt så hade jag tänkt så, väljer man att ta kontakt med ett barn för att ha sex och dessutom dyker upp på platsen då har man tagit en väldigt stort kliv in i något som INTE är okej. Jag har ALLTID sett ner på pedofiler och våldtäktsmän, i mina ögon förtjänar de dödsstraff och om inte det är möjligt kastrering.

Får nöja mig med dumpen.se och att deras liv blir förstörda, en bra start!
Citera
2022-12-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ja tyvärr har du rätt!

Väldigt bra skrivet kan bara instämma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in