2023-01-23, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Varifrån kommer Tova ursprungligen? Hönor o tuppar har man väl i hela världen: Afrika, Asien och alla andra världsdelar. Hur kan man inte veta vad en tupp och en höna är?

Jag får en liten känsla av att Tova kommer fullt förbered inför farmen och har koll på det mesta, tror bara hon får det att se ut som att hon inte har en aning om något.

Hon antydde väl något åt det hållet i dagens avsnitt också när hon sa att hon kan mer men inte tänker avslöja det eller något i den stilen?

Det kan omöjligt vara så att en människa inte vet vad en tupp eller höna är , inte har en aning om hur en slägga ser ut eller vad ett järnspett är för något.. nej hon måste mörka att hon egentligen kan precis allt.
2023-01-23, 06:25
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Känns som att Victor är för korkad och efterbliven för att gå in och läsa här inne och på farmen insta men man kan ju alltid hoppas. Större as och framförallt korkad människa är de nog sällan man kommer se. Vem fan kommer vilja ha honom eller anställa honom efter detta? Men iofs så är han nog för korkad för att kunna jobba. Jobba på fritids med barn borde han då fan inte få göra iaf. Vilken fruktansvärd förebild.
Jag förstår han försöker göra det till lite humor men han är totalt empatilös. Elak privilegierad liten skit. Att han jobbar med barn är en gåta. Jag hade inte velat ha honom som fritidspedagog till mina barn.

Julia var förblindad men hon borde sett detta komma innan.

Senast redigerad av pewpew 2023-01-23 kl. 06:53.
2023-01-23, 07:22
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Dagens avsnitt:
2023-01-23, 07:25
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Jag får en liten känsla av att Tova kommer fullt förbered inför farmen och har koll på det mesta, tror bara hon får det att se ut som att hon inte har en aning om något.

Hon antydde väl något åt det hållet i dagens avsnitt också när hon sa att hon kan mer men inte tänker avslöja det eller något i den stilen?

Det kan omöjligt vara så att en människa inte vet vad en tupp eller höna är , inte har en aning om hur en slägga ser ut eller vad ett järnspett är för något.. nej hon måste mörka att hon egentligen kan precis allt.

Ja, jag börjar mer och mer misstänka att hon mörkar en hel del. Kanske är hon mycket slugare än jag trott. Det där med hönsen är ju faktiskt nåt som verkar otroligt. Iofs, en asfaltsunge kan veta häpnadsväckande lite om omvärlden, men jag tror ändå att de andra ska höja garden en smula. Hon är inte en bricka i nåt spel om hon inte själv vill vara det.
2023-01-23, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma

Men varför skulle hon spela dum i synkarna? Inför de andra kan jag förstå. Nej, jag misstänker att hon är lika korkad som hon gör sken av.
2023-01-23, 08:31
Medlem
Tova är gift med tidigare farmen deltagaren Richard Andersson, som medverkade i programmet 2021.
Hon kan nog mycket och spelar bara dum.
2023-01-23, 08:42
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Tova är gift med tidigare farmen deltagaren Richard Andersson, som medverkade i programmet 2021.

Jo, det är ju känt, och jag tänkte i början att det var otroligt att hon inte pluggat på eller tränat på nåt som kan komma att behövas på farmen med tanke på att hon verkligen har tillgång till inside information. Det återstår att se hur slug alternativt dum hon är.
2023-01-23, 08:44
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60

Ja jag tror hon är förberedd bra och spelar dum . Klart hennes man tipsat henne om att glida runt och inte föröka verka som ett hot . Kommer nog inte räcka hela vägen men förhoppningsvis längre än för Victor . Fy fan vilken tråkig stil han har. Men jag undrar hur mycket som verkligen är hans ord eller om det är lite scriptat, typ att han säger att andra är kär i honom osv, om det var han själv som var på Karin och hon nya unga tjejen eller han blev tillsagd. Om det är han verkar han vara mycket osympatisk .

Han verkar ha någon form av svagbegåvning
2023-01-23, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Jag förstår han försöker göra det till lite humor men han är totalt empatilös. Elak privilegierad liten skit. Att han jobbar med barn är en gåta. Jag hade inte velat ha honom som fritidspedagog till mina barn.

Julia var förblindad men hon borde sett detta komma innan.

Han har nog gått in i en roll på farmen och utanför är han nog annorlunda, man ska nog inte underskatta heller hur mycket produktionen styr och kan påverka hur folk uppfattar deltagarna genom hur man klipper avsnitten.
2023-01-23, 08:47
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Men varför skulle hon spela dum i synkarna? Inför de andra kan jag förstå. Nej, jag misstänker att hon är lika korkad som hon gör sken av.

Går in i en roll kanske, lättare än att varva spel med sanning. Sen är det nog lite roligt att skådespela och helt plötsligt få visa alla, även tittare, hur det verkligen ligger till
2023-01-23, 09:08
Medlem
Vilket jävla mys när Anna läste upp brevet från Julia. Helt ljuvligt att se Viktors lilla, lilla hjärna jobba på högvarv och med bästa förmåga försöka hantera sin kränkthet. Och Eddies hjärndöda formuleringar. SKRATT. Lås in Viktor och kasta bort nyckeln. Gärna tillsammans med Eddies förbannade hamburgertröja. Tvi!!!!
2023-01-23, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Ja jag tror hon är förberedd bra och spelar dum . Klart hennes man tipsat henne om att glida runt och inte föröka verka som ett hot . Kommer nog inte räcka hela vägen men förhoppningsvis längre än för Victor . Fy fan vilken tråkig stil han har. Men jag undrar hur mycket som verkligen är hans ord eller om det är lite scriptat, typ att han säger att andra är kär i honom osv, om det var han själv som var på Karin och hon nya unga tjejen eller han blev tillsagd. Om det är han verkar han vara mycket osympatisk .

Han verkar ha någon form av svagbegåvning

Tror knappast produktionen uppmuntrar manliga deltagare att ”vara på” de kvinnliga deltagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in