2023-01-22, 23:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Som kvinna tycker jag inte han ser bra ut. Han är lång, vältränad och är utåtriktad/självsäker, det är det enda han har till sin fördel. Sjukt att han försökte lägga in en stöt på programledaren, och sedan helt övertygad om att han skulle få krypa ner hos Karin på kvällen. Ush!

Är det inte konstigt att alla betedde sig som om Julias hälsotillstånd efter tinget var känslomässigt, att hon bara blev "väldigt ledsen"? Jag tror på blodsockerfall eller generell överansträngning. Jag har själv råkat ut för detta och svimmat. Man kan ju bli överväldigad av chock/känslor till följd av detta men det lär väl till största del ha varit fysiskt? Som sagt, tyckte bara det var konstigt att de bara pratade om det som om det var attack av panikångest eller nåt. Tror f.ö. som någon annan skrev att hon väljer Karin till storbonde.

Jag tycker att Sandra Ö får för mycket skit i tråden. Tycker hon ser bra ut och kan uppskatta den tid och energi hon verkar ha lagt på sin fysik även om jag förstår att det kanske inte är så många män som tycker det är snyggt med vältränade kvinnor. Angående hennes personlighet tror jag inte någon hade reagerat så mycket på henne om hon såg ut som tex Julia, det finns enligt mig inget anmärkningsbart i vad hon säger eller gör.

Blev chockad när Päivi tog upp att hon och JC haft problem (vid andrekämpevalet idag) och skrattade högt när det visade sig vara att de inte förstod varandras dialekter
Japp, håller med om det du säger om Sandra Ö och såklart har hon valt kompis efter mottot "lika barn leka bäst".
Spoilern rör Torpet
2023-01-22, 23:23
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Det troligaste är väl att Karin blir storbonde eftersom Julia sa att de enda hon litade på var Viktor och Karin. Och nu hörde vi ju hur besviken hon blev på Viktor.
Förmodligen. När Andreas och Karin står nere vid potatislandet och pratar så säger Andreas ”Nu är det vi som styr spelet” och skrattar elakt. Så förmodligen blir det Karin.
2023-01-22, 23:25
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det var faktiskt skämskudde på tinget när han stötte på Anna. Gud så pinsam han är
Ja och än värre blev det av att Anna faktiskt blev en smula smickrad.
2023-01-22, 23:27
Avslutad
Varifrån kommer Tova ursprungligen? Hönor o tuppar har man väl i hela världen: Afrika, Asien och alla andra världsdelar. Hur kan man inte veta vad en tupp och en höna är?
2023-01-22, 23:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nu fattas bara att Julia väljer honom till storbonde.
Ja kärleken är ju blind. Om hon inte gör det har hon svikit och sumpat sina chanser att nå honom. Ja eller så gör hon slut och fimpar honom för gott.
2023-01-22, 23:36
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja och än värre blev det av att Anna faktiskt blev en smula smickrad.

Tyckte du? Jag tyckte hon dissade honom totalt
2023-01-22, 23:37
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tyckte du? Jag tyckte hon dissade honom totalt
Ja, vad annat fanns där att göra för henne?
2023-01-22, 23:46
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ja, vad annat fanns där att göra för henne?

Tyckte du precis skrev att du uppfattade att Anna skulle blivit smickrad? Som sagt så uppfattade jag det tvärtom.

Han balanserar på en skör tråd med sina sexuella anspelningar och när han gjorde närmanden mot Karin trots hon bad honom gå
2023-01-23, 00:04
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Lyssnade på podden Snacka reality där de pratar med Julia och hon antydde att Viktor blir ännu värre efter att hon lämnat. Hon hade pratat med andra deltagare som berättat för henne.
2023-01-23, 00:08
Avslutad
Lät det inte som att de lagt in röster i efterhand i dagens avsnitt? Där Viktors röst lades in i något klipp (när man inte fick sa ansiktet) där han gav något svepskäl om vad som hände, samt Julias röst efter kampen där hon låtsades "förstå" att Viktor lurat henne.

Det hela kändes som att de lagt in detta i efterhand för att efterkonstruera någon slags balans.
2023-01-23, 01:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Hans tomma blick måste vara enormt lockande för kvinnor att tända upp....lyckliggöra honom och därigenom sig själva.
Farmen-Victor raggar på Anna Brolin – får syrligt svar tillbaka

Han hade ju lyckats med Anna om det inte vart kameror enligt min bedömning, jag tyckte inte alls att han fick ett syrligt svar, han fick ett lekfullt svar

Annas hjärna må ha sagt nej, men hjärnans anslutning till hennes kropp sa ja, och jag är övertygad om att merparten av stintorna i den här tråden som säger sig äcklas av hans fula insida (just en bad boys kännetecken vilket attraherar er) ändå senare hade kinesat hos lille Vicce Vire vid en känslig nydumpad girl-power period i livet, trots försök till inlärt symboliskt motstånd
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-23 kl. 02:30.
2023-01-23, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Bästa ur Farmen 2023 hittills har Karin stått för: Här 👀

Julia var fin i den yogaställningen också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in