2023-01-22, 22:26
Medlem
Kackotopis avatar
Bästa ur Farmen 2023 hittills har Karin stått för: Här 👀
Senast redigerad av Kackotopi 2023-01-22 kl. 22:29. Anledning: Blev fel med länken.
2023-01-22, 22:27
Medlem
kukflashs avatar
Varför valde Julia styrka? Hade hon valt kunskap så hade hon garanterat vunnit eftersom Tova inte ens sett en höna på riktigt. Nu går den svarta kvinnan omkring på farmen och tror att hon är oövervinnerlig.

Gissar och hoppas på att Karin blir vald till storbonde nästa vecka.
Senast redigerad av kukflash 2023-01-22 kl. 22:33.
2023-01-22, 22:40
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Det troligaste är väl att Karin blir storbonde eftersom Julia sa att de enda hon litade på var Viktor och Karin. Och nu hörde vi ju hur besviken hon blev på Viktor.
2023-01-22, 22:42
Medlem
Faukess avatar
Vad lärde vi oss av att se tävlingen på Torpet med höbalarna? Den mest vältränade åkte först, den minst vältränade vann = träning är överskattat och ger absolut ingenting 😅
Skämt åsido.
Bra kämpat av båda i tinget idag även om vinnaren inte blev den jag hoppades på.
Inte en chans slemmet blir storbonde nästa vecka.
Maken till osympatisk människa har jag aldrig sett.
2023-01-22, 22:43
Medlem
Fy fan va falsk Viktor är.
"Det är ett spel" Inget spel skulle få mig att sjunka till den nivån han är på. Inte ens om det va 5 miljoner i potten. Snacka om noll integritet och värdighet.
2023-01-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför valde Julia styrka? Hade hon valt kunskap så hade hon garanterat vunnit eftersom Tova inte ens sett en höna på riktigt. Nu går den svarta kvinnan omkring på farmen och tror att hon är oövervinnerlig.

Gissar och hoppas på att Karin blir vald till storbonde nästa vecka.

För Viktor manipulerade henne till det.
2023-01-22, 22:47
Medlem
Kackotopis avatar
Klippet där Viktor försökte "ragga" på Anna Brolin "Farmen-Victor raggar på Anna Brolin – får syrligt svar tillbaka": https://nyheter24.se/noje/kandisar/1124439-farmen-victor-raggar-pa-anna-brolin-far-syrligt-svar-tillbaka

Citat:
Det var under söndagens avsnitt av Farmen som deltagaren Viktor Bergström drog till med en raggig kommentar till programledaren Anna Brolin.
Senast redigerad av Kackotopi 2023-01-22 kl. 23:07. Anledning: *där
2023-01-22, 22:57
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Fy fan, Slembollen är garanterat psykopat, 100%.

Vem vet.

Citat:
På sociala medier har Viktor kommit att bli en het potatis. Vissa anser att han gör bra tv medan andra anser att hans beteende i programmet är väldigt problematiskt. Detta då han givit flirtiga kommentarer till flera av de kvinnliga deltagare och gjort sexuella anspelningar. Enligt Viktor själv är det för att "använda dem i spelet".

Du kanske är något på spåret...
2023-01-22, 22:58
Medlem
Kellywomans avatar
Så som Viktor håller på så är det inte långt ifrån att han börjar tafsa på någon och sparkas ut ur programmet.
2023-01-22, 23:04
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag tror Julia saknar mig

Nu fattas bara att Julia väljer honom till storbonde.
2023-01-22, 23:05
Medlem
Känns som att Victor är för korkad och efterbliven för att gå in och läsa här inne och på farmen insta men man kan ju alltid hoppas. Större as och framförallt korkad människa är de nog sällan man kommer se. Vem fan kommer vilja ha honom eller anställa honom efter detta? Men iofs så är han nog för korkad för att kunna jobba. Jobba på fritids med barn borde han då fan inte få göra iaf. Vilken fruktansvärd förebild.
2023-01-22, 23:05
Medlem
greta75s avatar
Relativt säker på att produktionen förbarmat sig över Julia efter förlusten och berättar om Viktors dubbelspel så att hon får chansen till en liten upprättelse för sig själv och tittarna i och med valet av storbonde och brevet. Vi får se imorgon hur väljer och vad hon skriver.

Dessutom tror jag produktionen gärna vill ha ombytta roller på gården så ytterligare en anledning viska sanningen till Julia.

Maken till duperad deltagare har jag aldrig tidigare skådat. Tror aldrig hon skulle kunna inse det själv på så kort tid.

Angående Viktor tycker jag han är en kul deltagare. Men han är för korkad, folk kommer nog tröttna.
Senast redigerad av greta75 2023-01-22 kl. 23:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in