Varför valde Julia styrka? Hade hon valt kunskap så hade hon garanterat vunnit eftersom Tova inte ens sett en höna på riktigt. Nu går den svarta kvinnan omkring på farmen och tror att hon är oövervinnerlig.
Gissar och hoppas på att Karin blir vald till storbonde nästa vecka.
Senast redigerad av kukflash 2023-01-22 kl. 22:33.
Det troligaste är väl att Karin blir storbonde eftersom Julia sa att de enda hon litade på var Viktor och Karin. Och nu hörde vi ju hur besviken hon blev på Viktor.
Vad lärde vi oss av att se tävlingen på Torpet med höbalarna? Den mest vältränade åkte först, den minst vältränade vann = träning är överskattat och ger absolut ingenting 😅
Skämt åsido.
Bra kämpat av båda i tinget idag även om vinnaren inte blev den jag hoppades på.
Inte en chans slemmet blir storbonde nästa vecka.
Maken till osympatisk människa har jag aldrig sett.
Fy fan va falsk Viktor är.
"Det är ett spel" Inget spel skulle få mig att sjunka till den nivån han är på. Inte ens om det va 5 miljoner i potten. Snacka om noll integritet och värdighet.
Varför valde Julia styrka? Hade hon valt kunskap så hade hon garanterat vunnit eftersom Tova inte ens sett en höna på riktigt. Nu går den svarta kvinnan omkring på farmen och tror att hon är oövervinnerlig.
Gissar och hoppas på att Karin blir vald till storbonde nästa vecka.
På sociala medier har Viktor kommit att bli en het potatis. Vissa anser att han gör bra tv medan andra anser att hans beteende i programmet är väldigt problematiskt. Detta då han givit flirtiga kommentarer till flera av de kvinnliga deltagare och gjort sexuella anspelningar. Enligt Viktor själv är det för att "använda dem i spelet".
Känns som att Victor är för korkad och efterbliven för att gå in och läsa här inne och på farmen insta men man kan ju alltid hoppas. Större as och framförallt korkad människa är de nog sällan man kommer se. Vem fan kommer vilja ha honom eller anställa honom efter detta? Men iofs så är han nog för korkad för att kunna jobba. Jobba på fritids med barn borde han då fan inte få göra iaf. Vilken fruktansvärd förebild.
Relativt säker på att produktionen förbarmat sig över Julia efter förlusten och berättar om Viktors dubbelspel så att hon får chansen till en liten upprättelse för sig själv och tittarna i och med valet av storbonde och brevet. Vi får se imorgon hur väljer och vad hon skriver.
Dessutom tror jag produktionen gärna vill ha ombytta roller på gården så ytterligare en anledning viska sanningen till Julia.
Maken till duperad deltagare har jag aldrig tidigare skådat. Tror aldrig hon skulle kunna inse det själv på så kort tid.
Angående Viktor tycker jag han är en kul deltagare. Men han är för korkad, folk kommer nog tröttna.
Senast redigerad av greta75 2023-01-22 kl. 23:19.