Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Jag tar ursäkt per ursäkt, men ännu har jag aldrig fått någon, eftersom antivaxarnas åsikter har ändrats under åren. Det har alktid varit jag som varit idiot, när jag har påpekat deras misslyckanden. De har aldrig haft fel!! Dock är de alla säkra på att vi vaccinerade kommer att dö!
Vissa av dem tycker ändå synd om oss, men tidplanen för vår undergång är längre än de flesta trodde. Än så länge pratar vi om månader, men snart blir det år. De helt otroligt kompetenta tillverkarna av vaccinet har bestämt att vi alla kommer att dö om flera år. En kunskap som aldrig förr har funnits, men judarna har ännu en gång visat sig vara smartare än alla andra, när de konstruerat vår undergång.
Usch, nu kommer jag ännu en gång att ses som en jude 😒
flytta fokus jaha ja jasså det... ja jag ahr ju haft bekanta sen 80 talet så ja det var ju... Elallergi, radiovågor från vanlig FM var ju dödstålefarigt innan det. Sen var mobiler livsfarligt, jag var tvungen att lägga min g2 mobil vid tomtgränsen när jag var på besök.
Då på den tiden gärna något krin att inte bli tvingad att gå en kurs om man var långtidsarbetslös.
precis när datortek dök upp så var alla dödsrädda för datorer, dom hadde någon sorts farlig strålig och man skulle även bli hjärntvättad. Sen när det inte var lika aktuellt längre så började folk snacka elallergi igen och lite vagt om vaccinerna mot alla barnsjukdomar. lite vagt allså...
jag tror att man hållit på med väldigt mycket bara för att lyfta bidrag egentligen och ha legitima skäl att slippa gå någon kurs som AF kastat på folk. Det är nog gaska lätt att gå tioll sjukuset och påstå att man mår skitdåligt av alla strålning, och det spelar kanapast roll att få stämpel som psykiska åkommor allt för att slippa göra ett handtag. Så är det ju oftast... klena äter knappt, har inte ett uns muskler. Särskilt kvinnorna brukar bestå av skelett och skinn, kanppt mycket mer.
Har ni nånsin sett en antivaxer ute på vägbyggen eller som gjutare på ett bygge, Eller något vanligt jävla jobb. nä just det.
Det är bara att kolla på alla knasiga youtubers där ute som "tror" på massa som inte finns. Dom är frekvent förekommande på psyket hela bunten så är det bara. Det är bara för oss alla andra att stå med bägge fötterna på jorden och säga ifrån svårare än så är det inte.
Säg bara ifrån rejält, när ni träffar på någon och gå därifrån. Säg upp dom på jobbet, och gör det svårt för dom att hålla på med den skiten. Ställ krav som att håll käften med din skit här på jobbet.
Det är liksom inget mer med det. rycka på axlar.