2023-01-21, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Det är skillnaden på kausalitet och korrelation. Dock har det tidigare presenterats här på forumet att hos atleter så har hjärtattackerna ökat med 287% under 2021 tror jag det var.

Men angående TS så låter det inte bra när flera säger att de blivit dåliga efter att ha haft sex med vaccinerade. Dock så låter det otroligt att ett simpelt handslag med en vaccinerad skulle ge dig spikproteiner.

Har själv skakat hand med vaccinerade och inte varit sjuk på över ett år. Men vi får se vad vi kan få fram de kommande åren. FDA har själva sagt att vi behöver flera år till innan vi vet om de långsiktiga effekterna av vaccinet.

Men de som lever i celibat har gjort ett smart val iallafall verkar det som.

Så är det. Det är en utveckling som vi väl alla bör följa med spänning. Följder av såväl virus som vaccin är långt ifrån utredda ordentligt eftersom tid krävs, precis som du skriver.

Att leva i celibat och ständig skräck för de vaccinerade är väl en väg antar jag. Om det är ett värdigt liv får var och en avgöra. En mer nyanserad inställning tror jag de flesta människor skulle må bra av i detta svart/vitt maximera/minimera samhället.
Citera
2023-01-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanery-end
Jag kissar ner mig vad kul läsning.
Om nu proteinerna sprids så som det sägs här (har inte läst länken i trådstarten för att jag har inte fått på mig skyddshatten av folie än så jag vågar inte läsa den av rädsla att bli smittad av de tankarna de förmedlar) har inte alla som är "pure blood" redan infekterats?
Förmodligen, tiden lär väl utvisa.
Citera
2023-01-21, 14:18
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Instämmer! Se bara på hur både cancer tumörer och blodsjukdomar har ökat!
För att inte prata om ALS och det drabbar främst vaccinerade tyvärr.

Källa vore ju trevligtz
Citera
2023-01-21, 14:22
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Källa vore ju trevligtz
Ja det hade det speciellt eftersom det kom ut i dagarna att cancer har minskat runt om i världen.
Citera
2023-01-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Det är skillnaden på kausalitet och korrelation. Dock har det tidigare presenterats här på forumet att hos atleter så har hjärtattackerna ökat med 287% under 2021 tror jag det var.

Men angående TS så låter det inte bra när flera säger att de blivit dåliga efter att ha haft sex med vaccinerade. Dock så låter det otroligt att ett simpelt handslag med en vaccinerad skulle ge dig spikproteiner.

Har själv skakat hand med vaccinerade och inte varit sjuk på över ett år. Men vi får se vad vi kan få fram de kommande åren. FDA har själva sagt att vi behöver flera år till innan vi vet om de långsiktiga effekterna av vaccinet.

Men de som lever i celibat har gjort ett smart val iallafall verkar det som.

Jag är helt säker på att man inte har skapat ett "vaccin" som kan sprida sig lite hur som helst mellan människor. Det skulle vara för stora risker för de som tjänar pengar på att hausa upp corona som pesten.

Att lättlurade sängvätare sen däremot frivilligt, utan någon som helst eftertanke, lätt sig injiceras med dessa sprutor, är väl en ren vinst på flera plan för de ansvariga.

Pengar, makt eller depopulation? Alla tre i en salig blandning?

Oavsett, så vinner de.
Citera
2023-01-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Ja det hade det speciellt eftersom det kom ut i dagarna att cancer har minskat runt om i världen.

Källa på det tack. En seriös sådan också.
Citera
2023-01-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Råder väl delade meningar om det också men känns ju mer troligt än att skaka hand skulle leda till samma sak.
Men ja, nu verkar det ju som att kanske även en utandning kan spreja en med giftet, så som ett av dom mer "prominenta" illuminatikräken sagt:
"Once we've gotten the herd to take the va##ine, it's game over"....

Har du länk?
Citera
2023-01-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Om huvudmålet är befolkningsminskning så dödar man naturligtvis de som är enklast att döda. Alltså de som frivilligt går till slakthuset.
.

Nej, nej, det är ju ”fåren” man vill ha kvar. Vi får se vad som händer med ”purebloods” när de drar igång 5g-näten på allvar.
Citera
2023-01-21, 14:57
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Källa på det tack. En seriös sådan också.
https://amp.cancer.org/latest-news/facts-and-figures-2022.html
Citera
2023-01-21, 15:13
Medlem
Citat:
Varningen!

Etablerade och erkände Dr. Peter McCullough friskar i med att individer som tagit djävulssprutan lätt "delar med sig" av spikproteiner till folk som avstod eländet.

Detta kanske främst genom sex men även bara hanndslag och allmän närgångenhet ska dessvärre kunna ge "effekt"

Otäcka saker, hur tänker du om McCulloughs utspel?
mvh

https://seemorerocks.is/dr-peter-mccullough-on-shedding/
Detta är förstås bara dumheter men om ni tror på detta då kan ni väl bara lägga ner ert antivaxxande nu, en gång för alla. Ni kan likaväl även ta "sprutan" själva. Ni kommer ju ändå att få den eftersom den "smittar"

Resistance is futile, suckers
Citera
2023-01-21, 15:58
Avslutad
Citat:
Varningen!

Etablerade och erkände Dr. Peter McCullough friskar i med att individer som tagit djävulssprutan lätt "delar med sig" av spikproteiner till folk som avstod eländet.

Detta kanske främst genom sex men även bara hanndslag och allmän närgångenhet ska dessvärre kunna ge "effekt"

Otäcka saker, hur tänker du om McCulloughs utspel?
mvh

https://seemorerocks.is/dr-peter-mccullough-on-shedding/

Då är det tur att 90% av de som skapar trådar som denna nästan aldrig har sex eller skakar hand med okända.
Citera
2023-01-21, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
https://amp.cancer.org/latest-news/facts-and-figures-2022.html
Tyvärr duger inte data fram till 2019 för att motbevisa tokstollarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in