Är du full eller svarade du på fel inlägg?
En användare påstår att många i denna tråd försöker hitta ursäkter och förklaringar till varför pappan gjorde som han gjorde. = den användaren påstår att många i denna tråd försöker göra pappan till ett offer och skylla på mamman.
Jag svarar att det inte stämmer, att det är ett par få galningar i denna tråd som ser pappan som offer och försöker skylla det som hänt på mamman.
Men att majoriteten i denna tråd tycker allt som sket är pappans fel, hans eget ansvar, hans handlingar, och inget som kan skyllas på mamman.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Gud alltså, jag blir utbränd.
"Alla i denna tråd tycker att det är pappans fel".
Ja, tycker inte
du det är pappans fel? tycker
du det är mammans fel att sonen mördades? eller är det socialens fel? eller är det tingsrättens fel?
jag tycker iallafall att det är pappans fel att sonen mördades eftersom det var han som mördade sonen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Sluta spoila tråden med din märkliga polarisering, som handlar om dig själv.
Vad i min kommentar handlade om mig själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Tråden handlar om en pojke som blivit mördad av en pappa, där mamman försökt att skydda pojken under en lång tid..Det är fakta, och inget någon "tycker".
Bra att du inser det jag har vetat sedan denna tråd startade
Lite sent kanske att du ska inse något som var så uppenbart för alla andra, men bättre sent än aldrig antar jag
Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Det känns som om du spottar på hans lik genom att försöka omvandla tråden till en diskussion om att pappan egentligen är ganska oskyldig och mamman lite mer skyldig.
Exakt VART har jag skrivit att pappan är oskyldig? och att mamman är skyldig?
Ta fram exakt vart jag har skrivit det?
För det finns bara i dina fantasier.
Det är DU som spottar på detta barns lik genom att ljuga genom att påstå saker jag aldrig sagt, bara för att du vill ha uppmärksamhet och få igång en diskussion. Du borde skämmas.