2023-01-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Räknas huset in i de tillgångarna tro, företaget är ju skrivet på den adressen. För det kan omöjligt vara allt för många som anlitar dem tänker jag. Bara Julias utseende skulle iaf få mig att anlita ett annat bolag

Utdrag från Lantmäteriet

Fastighet
Beteckning
Håbo Eneby 1:193 Uppsala län, C, 03

Lagfart
Ägare Andel Inskrivningsdag
559262-4109 1/1 2020-08-25
Peter A Bygg och Fastighets AB
Lovägen 7
746 35 Bålsta

Inteckningar (datapantbrev om inte annat anges)
Totalt antal inteckningar: 12
Totalt belopp: 2.805.500 SEK
Senast redigerad av JohanRepes 2023-01-09 kl. 15:02.
Citera
2023-01-09, 23:50
Tufft av dom som ställer upp på detta och blir underhållning för resten av Sverige. Jag hade aldrig vågat
Citera
2023-01-10, 13:37
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsidioten
Tufft av dom som ställer upp på detta och blir underhållning för resten av Sverige. Jag hade aldrig vågat
Vad gör man inte för att bli kändis? Och sånt kostar på
Citera
2023-01-10, 15:02
Medlem
Citat:

De som ställer upp vill väl få sin ohållbara ekonomi räddad. Lite avskrivningar av lån här och där, sänkta räntor, ett billigt hopbakslån och en bra bilaffär tack vara att man är med i programmet.
Citera
2023-01-19, 19:03
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag har inte ens sett avsnittet. Inte tittat på Lyxfällan på över 10 år. Men råkade höra om hon Julia isprinsessan och blev fascinerad och har ägnat lång tid nu åt att läsa de inlägg i tråden som handlar om henne. Hoppas ni fortsätter att uppdatera i tråden hur det går för familjen!

Lyteskomik på högsta nivå. Jävligt tragiskt dock att de har flera barn.
Citera
2023-01-19, 21:50
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Jag har inte ens sett avsnittet. Inte tittat på Lyxfällan på över 10 år. Men råkade höra om hon Julia isprinsessan och blev fascinerad och har ägnat lång tid nu åt att läsa de inlägg i tråden som handlar om henne. Hoppas ni fortsätter att uppdatera i tråden hur det går för familjen!

Lyteskomik på högsta nivå. Jävligt tragiskt dock att de har flera barn.

De har antagligen klarat sig så pass "bra" eftersom de har barn. Antar att KFM inte kan ta särskilt mycket från dem eftersom de måste ta minimumkraven för barnen i åtanke.
Citera
2023-01-19, 22:22
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
De har antagligen klarat sig så pass "bra" eftersom de har barn. Antar att KFM inte kan ta särskilt mycket från dem eftersom de måste ta minimumkraven för barnen i åtanke.

Ja det kan vara så de tänker när de tydligen valde att skaffa ytterligare ett barn trots att de sitter i skiten. Och som du säger så funkar det förstås. Har de små barn så kan de inte kastas ut på gatan.

(Samma taktik, för övrigt, som många invandrarfamiljer som inte tänkt göra ett vettigt handtag ägnar sig åt. Så snart de landat i Sverige så sätter de igång och pumpar ut så många ungar som möjligt på så kort tid som möjligt. Det gör att de är garanterade tak över huvudet och någorlunda drägligt liv även om de struntar i allt...)
Citera
2023-01-19, 23:29
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ja det kan vara så de tänker när de tydligen valde att skaffa ytterligare ett barn trots att de sitter i skiten. Och som du säger så funkar det förstås. Har de små barn så kan de inte kastas ut på gatan.

(Samma taktik, för övrigt, som många invandrarfamiljer som inte tänkt göra ett vettigt handtag ägnar sig åt. Så snart de landat i Sverige så sätter de igång och pumpar ut så många ungar som möjligt på så kort tid som möjligt. Det gör att de är garanterade tak över huvudet och någorlunda drägligt liv även om de struntar i allt...)

Jag tror att det främst handlar om att man vill ha många barn och tycker att det är fint att skapa liv. Men ja, jag håller med om att fördelarna man får av att ha många barn är orättvisa. Om något kan man spara mer pengar när man har flera barn (de kan ärva kläder, barnvagnar o.s.v. av varandra), men ändå får man mer pengar per barn desto fler barn man har.
Citera
2023-01-20, 09:21
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Tittar på Bea och Robin, råkade se deras nunor i någon media så kollade på avsnittet, altså vad denna Robin är töntig. Jesus. Ihop med en morsa som förvisso har ganska ok kropp men 10 år äldre och låter sig hunsas av Haggan Maggan, bara accepterar att hon sitter och skriker på honom att han ska "chippa in" och försörja hennes barn. Haha. Fan va töntigt ... jag sitter och skäms å hans vägnar

Jag hade sagt att jag bara är här för att knulla, så mycket kan det inte kosta!
Citera
2023-01-20, 09:29
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KognitivDissonans
Tittar på Bea och Robin, råkade se deras nunor i någon media så kollade på avsnittet, altså vad denna Robin är töntig. Jesus. Ihop med en morsa som förvisso har ganska ok kropp men 10 år äldre och låter sig hunsas av Haggan Maggan, bara accepterar att hon sitter och skriker på honom att han ska "chippa in" och försörja hennes barn. Haha. Fan va töntigt ... jag sitter och skäms å hans vägnar

Jag hade sagt att jag bara är här för att knulla, så mycket kan det inte kosta!

Jag tror inte att han kände sig särskilt sugen på att agera försörjare till henne och hennes unge. Han verkade inte direkt taggad i programmet.
Citera
2023-01-20, 09:33
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag tror inte att han kände sig särskilt sugen på att agera försörjare till henne och hennes unge. Han verkade inte direkt taggad i programmet.
Precis, åt hennes två han-ungar.
Citera
2023-01-21, 15:07
Medlem
Demyxs avatar
Råkar någon veta om/när nästa säsong drar igång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in