2026-01-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robadido
Är det Skattegårdens handelshus i Ödeshög du tänker på? Heter väl Niclas och är ofta med. Men det förekommer fler handlare beroende på var i Sverige programmen spelas in. Antar att han får vara med ofta dels p g a han säkert är trevlig att jobba med, betalar bra, och för tillgängligheten i och med den geografiska utgångspunkten och kan täcka stor del av Sverige. Annars är uppköpare av dödsbo vanligt förekommande över hela landet och det annonseras här och varstans, men betalar dåligt. Det är någon elektronikfirma i Stockholm som förekommit flera gånger också, betalar överpris för gamla tv, stereo med mera, men minns inte namnet.
Elektronikfirman heter AJ Hemelektronik och ligger i Vingåker.
Citera
2026-01-10, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cec98
Elektronikfirman heter AJ Hemelektronik och ligger i Vingåker.

Ja, så heter dom, men det låg visst längre bort från Stockholm än jag fått känslan av.
Citera
2026-01-13, 20:27
Avslutad
Sven och Diana -

vilken äcklig parasit Sven är gentemot sin fru och sin familj. Samtidigt som han har en lättsam och överlägsen syn på det.
Citera
2026-01-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ingen aning. Men Julias föräldrar har väl räddat dem gånger flera så vitt jag fatta i tråden här. Undrar hur mycket pengar de har? De är väl även till åren komna, intressant när de väl ärver sedan hur det blir då. Hela deras situation känns rätt rörig.

Skridskoprinsessan har publicerat nåt alster från sina studier på YouTube:

https://youtu.be/vR4QCzb769o?si=dRps7o2QO6rp-FV4

Någon som kan förklara grejen med det?

..

Hon kämpar på på isen också. Jag antar att hon är duktig för att vara amatör fyrtio-plussare nånting, men det är inte behagligt att titta på.

https://youtu.be/5YllClnnk3w?si=639co20OpHx3U6V_
Senast redigerad av Eorga 2026-01-18 kl. 21:01.
Citera
2026-01-20, 08:09
Medlem
hyssasess avatar
Nya säsongen ute

Helt sjukt vad mannen verkar ha stått ut med, urkundsförfalskning, fått sin bil beslagtagen och verkar ha stenkoll på sin egen ekonomi men fått lida för frugan.

Roligaste var hans förfallna vårdavgift och hans min då, undrar vad som hände där egentligen

Definitionen av dumsnäll, jag hade garanterat dragit men sen har dem ju sju barn också som håller ihop äktenskapet.
Citera
2026-01-20, 08:31
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det nya avsnittet kändes ovanligt scriptat redan från start, "pennscenen" hade aldrig utspelats sig framför kamerorna i en realistisk dokumentär. Iofs representerade den antagligen hur förhållandet mellan dom ser ut men det var knappast något spontant utan det var under direktiv av produktionen.

36000:- för nio träningspass, imponerande.
Senast redigerad av VoktorDodka 2026-01-20 kl. 08:45.
Citera
2026-01-20, 08:53
Medlem
Slug2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det nya avsnittet kändes ovanligt scriptat redan från start, "pennscenen" hade aldrig utspelats sig framför kamerorna i en realistisk dokumentär. Iofs representerade den antagligen hur förhållandet mellan dom ser ut men det var knappast något spontant utan det var under direktiv av produktionen.

Jag vet inte, verkar vara ett beteende som passar hennes personlighet. Och särskilt under stress kan man ju sätta taggarna utåt.

De olika gymkorten var ju helt uppåt väggarna
Citera
2026-01-20, 08:58
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slug2
Jag vet inte, verkar vara ett beteende som passar hennes personlighet. Och särskilt under stress kan man ju sätta taggarna utåt.

De olika gymkorten var ju helt uppåt väggarna
Den är nog inte att leka med. Hon skulle vara ärlig och i nästa andetag så stod hon och såg honom i ögonen och sa att hon älskade honom, samma man som hon gav skulden för att han förstörde hennes enda penna och föraktfullt kallade hans kaffe för tråkkaffe, plus sucken i slutet av tjötet med hårfager. Såna där kvinnor ska man bara hålla sig långt ifrån, jag tycker synd om honom som får stå ut men kanske har han en personlighet som vill ha det så, kan ha växt upp med en hatisk och dominant mamma.
Citera
2026-01-20, 09:08
Medlem
Finns det nåt ställe där man kan se alla säsonger? Har en vän som är med 2017 och vill verkligen se det igen. Men det verkar vara hopplöst att finna.
Citera
2026-01-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka

36000:- för nio träningspass, imponerande.

Sänds 20.00 ikväll, ska kanske kolla då. Får man inspiration till att gymma mer? 😄
Citera
2026-01-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Finns det nåt ställe där man kan se alla säsonger? Har en vän som är med 2017 och vill verkligen se det igen. Men det verkar vara hopplöst att finna.

Känner bara till att äldre avsnitt finns på Pluto-TV, men de har ju inte alla säsonger.
Citera
2026-01-20, 11:54
Medlem
Herre Jävla Gud!!!
Medlem på 3 gym!!! Och är fortfarande fet!!!

Hur jävla dum i huvudet får man vara?
Säg att hon har en diagnos!! Jag går sönder om hon är frisk i huvudet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in