2022-12-01, 07:05
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diehn
Hur har det gått för den där snickaren och konståkningsentusiasten? Det var ett väldigt speciellt avsnitt!
Skate Shop by Scarlett Andersson AB Konkurs inledd 2022-09-30
https://www.allabolag.se/5591759146/...t-andersson-ab

Byggfirman
https://www.allabolag.se/5592624109/...-fastighets-ab

Julia är tydligen med och jobbar i byggfirman ()
https://www.byggnadsarbetaren.se/mak...nga-svar-alls/

De har lyckats behålla huset på något sätt. Tror föräldrarna gick in och bailade ut dem.
Citera
2022-12-03, 11:31
Medlem
Julia och familjen har iallafall råd att åka på och vara med på konståkningstävling utomlands. Hela familjen iväg på äventyr och de var stammisar i butikerna enligt hennes TikTok.
Citera
2022-12-03, 12:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Sa dom att han skulle få ut 39 i månaden om han jobbade heltid?? han såg ju ut som han inte kan tvätta sig själv förfan haha,måste va ett jobb i gruvan eller liknade.
Är det Filippa och James S.32 A.10 du tänker på? Gissar det är det. I alla fall så var han något av det skitigaste jag sett på länge. Hon var ju inte direkt fräschheten själv heller. Han hade ju dessutom glasögon han lagat själv varav ett glas dessutom var sprucket. Känns som han har hillbillytyper från Moonshiner som ledmärke.

Tror knappast det kommer gå väl för detta par.
Citera
2022-12-07, 22:33
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Sa dom att han skulle få ut 39 i månaden om han jobbade heltid?? han såg ju ut som han inte kan tvätta sig själv förfan haha,måste va ett jobb i gruvan eller liknade.

Såg nyss avsnittet och jag tolkade det som att deras gemensamma nettoinkomst skulle landa på 39 om han skulle gå upp till heltid…
Citera
2022-12-08, 14:18
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddev
Vad i hela helvette tittar jag på. Killen har alltså förköpt sig för hans största intresse i världen, tillomed större än barnen är bilar, 1200000 i lån men det står inte en ferrari eller porsche i garaget som han onanerar till, en Ford familjebuss som firman inte ens bjöd 40000 för. Vad har han köpt för pengarna??? Varför är hon kvar???

Jag tog lite lån när jag köpte min båt, ca 30000 vilket var 1/3 del av köpevärdet. Finns säkert folk som har åsikter om det, men skulle jag hamna i knipa så kan jag sälja båten för pisspengar o gå fri. Han kan sälja sin bil och har då bara 1600000 kvar i skuld. Makalöst.

Frågan jag ställer mig var pengarna verkligen gått till. Som sagt, även om han köpt bilvårdsprodukter som en galning, bränt bensin på sina turer och en sunkig Ford så är det ingen chans att han bränt så mycket stålar. Ligger en hund begraven. Har Peter egentligen under bilturerna besökt en kvinna/man som sol och vårat honom.?
Citera
2022-12-11, 09:23
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Filippa & James samt mamma trash, personifierade verkligen vad white trash på landsbygden är för något.
Hundar, katter, bilar, gula blend, sjukpensionering, skrotsamlingen på tomten. Ja vad säger man.....
Rätt många gånger som deltagarna har varit WT. Inte många högskolepoäng här inte.

(FB) Den stora tråden om att vara White Trash
Citera
2022-12-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Håller helt klart med. Brukar spola förbi när han dyker upp. Läskig.
En alkoholist och narkoman som säger vara ren igen…. Pyttsan! Han är urtypen för en missbrukare
Ljuger och manipulerar
Citera
2023-01-09, 11:32
Medlem
Det går inte bra
Citera
2023-01-09, 11:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Det går inte bra
Summa tillgångar; 2694000:-, det finns företag som det går sämre för.
Citera
2023-01-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Lika mycket skulder som huvudsakligen kommer från pantbrev vid husköp Lövägen 7 under hot av kronofogden.
Senast redigerad av JohanRepes 2023-01-09 kl. 12:26.
Citera
2023-01-09, 14:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka

Räknas huset in i de tillgångarna tro, företaget är ju skrivet på den adressen. För det kan omöjligt vara allt för många som anlitar dem tänker jag. Bara Julias utseende skulle iaf få mig att anlita ett annat bolag
Citera
2023-01-09, 14:54
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Räknas huset in i de tillgångarna tro, företaget är ju skrivet på den adressen. För det kan omöjligt vara allt för många som anlitar dem tänker jag. Bara Julias utseende skulle iaf få mig att anlita ett annat bolag
Men huset är väl belånat över nocken? Då räknas det väl inte som fulla värdet i tillgång?

Jag tycker det låter konstigt med så högt värde i bolaget och jag är inget proffs på företagsekonomi men tillgångar ska väl ända vara vad man har i plus i totalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in