Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Finnes det noen kilder som påstår at barna kalte AE for "Nullet" på oppfordring fra TH? (Bortsett fra "kilder" i denne tråden)
Påstår du at datteren lyver i brevet?
Det finnes ingen dokumentasjon på det.
HHB2 hadde aldri valgt å offentliggjøre brevet, dersom det som opplyses var løgn.
Det ville isåfall vært som å skyte seg selv i foten (m.fl.).
Vi ser ingen tegn i tiden, som tyder på at HHB2 lyver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Det er svært få som interesserer seg for denne saken. Folk er mette og har det godt i Norge. Nyheter blir fort gamle og uinteressante i en verden hvor det skjer veldig mye. Det er jo derfor politikerne kommer unna med både det ene og det andre. De som interesserer seg, mener i all hovedsak at TH er uskyldig, og er mildt sagt sjokkert over hvor hardt politiet har gått ut mot TH på syltynt grunnlag.
Kanskje etterforskes saken parallelt med en annen sak eller to.
Osen-Slengesol-saken lever videre, fremdeles er ingen dømt for kidnapping i den saken, kun ran og legemsbeskadigelse, enda politiet fant digitale spor, søkehistorikk med blant annet «Hva er straffen i Polen for kidnapping, «Trenger du visum for Dubai», «Trenger du et Sør-Afrika visum», «Polen og Sør-Afrika utlevering», «Straff i Norge» og «Den høyeste straffen i Norge».
Saken er ikke ferdig behandlet i rettsvesenet. TTT, antageligvis fordi kidnapperne har beskyldt Osen og Slengesol for å ha iscenesatt kidnappingen selv.
Ikke vet jeg hvor Osen-Slengesol-kidnapperne fikk den idéen fra, men det kan jo tenkes at de har fulgt med her i tråden.
Jeg ser ikke bort ifra at samme folkene står bak kidnappingen av AEH.
Osen ble kidnappet utenfor politistasjonen i Bergen, så en kidnapping i S4 ville i tilfellet anses som en tur i parken sammenlignet.
TH har selvsagt blitt etterforsket opp og ned i mente, men politiet finner ingenting som sannsynliggjør at han har drept AEH.
Jeg synes det er interessant at politiet har valgt å lekke nøyaktig de opplysninger som bekrefter ryktene som har versert her i tråden - hverken mer eller mindre.
Kan det være tilfeldig?
Jeg tror ikke det. Jeg tror politiets lekkasjer er en del av et stort spill. Et usedvanlig hardt spill, som ikke kunne blitt gjennomført, hvis ikke en usedvanlig sterk familie var involvert.
Kaos VS Kaos er et omfattende og tidkrevende puslespill kan det virke som.
Jeg har fremdeles stor tro på Kaos VS Kaos-hypotesen min.