2021-05-08, 23:07
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Finnes det ikke en terrassedør?

Det gjør det sikkert også.

Så da har vi minst tre mulige innganger for kidnapperen, etter at han sperret hoveddøren?
Citera
2021-05-08, 23:11
Medlem
Citat:
Bakhonet er trolig ikke brukt for å sperre inngangsdøren, den er ment å signalisere noe.

Bite i den harde skalken?
Citera
2021-05-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Så da betyr ikke slepesporene noe som helst, godt jobba.

Hvordan kan du utelukke at de som utførte ugjerningen kom inn via terrassedøren? Og hva tilsier at de ikke brukte samme veien ut?
Citera
2021-05-08, 23:16
Avslutad
Det er svært få som interesserer seg for denne saken. Folk er mette og har det godt i Norge. Nyheter blir fort gamle og uinteressante i en verden hvor det skjer veldig mye. Det er jo derfor politikerne kommer unna med både det ene og det andre. De som interesserer seg, mener i all hovedsak at TH er uskyldig, og er mildt sagt sjokkert over hvor hardt politiet har gått ut mot TH på syltynt grunnlag.

Kanskje etterforskes saken parallelt med en annen sak eller to.

Osen-Slengesol-saken lever videre, fremdeles er ingen dømt for kidnapping i den saken, kun ran og legemsbeskadigelse, enda politiet fant digitale spor, søkehistorikk med blant annet «Hva er straffen i Polen for kidnapping, «Trenger du visum for Dubai», «Trenger du et Sør-Afrika visum», «Polen og Sør-Afrika utlevering», «Straff i Norge» og «Den høyeste straffen i Norge».
Saken er ikke ferdig behandlet i rettsvesenet. TTT, antageligvis fordi kidnapperne har beskyldt Osen og Slengesol for å ha iscenesatt kidnappingen selv.

Ikke vet jeg hvor Osen-Slengesol-kidnapperne fikk den idéen fra, men det kan jo tenkes at de har fulgt med her i tråden.

Jeg ser ikke bort ifra at samme folkene står bak kidnappingen av AEH.
Osen ble kidnappet utenfor politistasjonen i Bergen, så en kidnapping i S4 ville i tilfellet anses som en tur i parken sammenlignet.

TH har selvsagt blitt etterforsket opp og ned i mente, men politiet finner ingenting som sannsynliggjør at han har drept AEH.

Jeg synes det er interessant at politiet har valgt å lekke nøyaktig de opplysninger som bekrefter ryktene som har versert her i tråden - hverken mer eller mindre.

Kan det være tilfeldig?

Jeg tror ikke det. Jeg tror politiets lekkasjer er en del av et stort spill. Et usedvanlig hardt spill, som ikke kunne blitt gjennomført, hvis ikke en usedvanlig sterk familie var involvert.

Kaos VS Kaos er et omfattende og tidkrevende puslespill kan det virke som.
Citera
2021-05-08, 23:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Bakhonet er trolig ikke brukt for å sperre inngangsdøren, den er ment å signalisere noe.

No shit, Sherlock.

Kanskje du og OleStoltenberg kan ta en diskusjon om dette?
Citera
2021-05-08, 23:17
Medlem
Citat:
Hvordan kan du utelukke at de som utførte ugjerningen kom inn via terrassedøren? Og hva tilsier at de ikke brukte samme veien ut?

Nøkkelen som forsvant sammen med AE er et strekt indisium på akkurat det.
Citera
2021-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det gjør det sikkert også.

Så da har vi minst tre mulige innganger for kidnapperen, etter at han sperret hoveddøren?

Jeg har ikke skrevet at bakhonet ble brukt til på sperre hoveddøren, det høres lite logisk ut. Hvis du leser hva jeg har skrevet, så skrev jeg at det er lagt dit for å signalisere noe. Og for å spekulere litt til, terrassedøren kan ha stått ulåst i fra dagen i forveien.
Citera
2021-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
det er kun på film personer klatrer opp stiger. Th har jo nøkkel og han sier noen tok den i garasjen. Passet ikke denne nøkkelen.
Citera
2021-05-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Nøkkelen som forsvant sammen med AE er et strekt indisium på akkurat det.

Hender ofte det er samme nøkkel til inngangsdør og terrassedør. Slik er det iallefall i vårt borettslag.
Citera
2021-05-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er svært få som interesserer seg for denne saken. Folk er mette og har det godt i Norge. Nyheter blir fort gamle og uinteressante i en verden hvor det skjer veldig mye. Det er jo derfor politikerne kommer unna med både det ene og det andre. De som interesserer seg, mener i all hovedsak at TH er uskyldig, og er mildt sagt sjokkert over hvor hardt politiet har gått ut mot TH på syltynt grunnlag.

Kanskje etterforskes saken parallelt med en annen sak eller to.

Osen-Slengesol-saken lever videre, fremdeles er ingen dømt for kidnapping i den saken, kun ran og legemsbeskadigelse, enda politiet fant digitale spor, søkehistorikk med blant annet «Hva er straffen i Polen for kidnapping, «Trenger du visum for Dubai», «Trenger du et Sør-Afrika visum», «Polen og Sør-Afrika utlevering», «Straff i Norge» og «Den høyeste straffen i Norge».
Saken er ikke ferdig behandlet i rettsvesenet. TTT, antageligvis fordi kidnapperne har beskyldt Osen og Slengesol for å ha iscenesatt kidnappingen selv.

Ikke vet jeg hvor Osen-Slengesol-kidnapperne fikk den idéen fra, men det kan jo tenkes at de har fulgt med her i tråden.

Jeg ser ikke bort ifra at samme folkene står bak kidnappingen av AEH.
Osen ble kidnappet utenfor politistasjonen i Bergen, så en kidnapping i S4 ville i tilfellet anses som en tur i parken sammenlignet.

TH har selvsagt blitt etterforsket opp og ned i mente, men politiet finner ingenting som sannsynliggjør at han har drept AEH.

Jeg synes det er interessant at politiet har valgt å lekke nøyaktig de opplysninger som bekrefter ryktene som har versert her i tråden - hverken mer eller mindre.

Kan det være tilfeldig?

Jeg tror ikke det. Jeg tror politiets lekkasjer er en del av et stort spill. Et usedvanlig hardt spill, som ikke kunne blitt gjennomført, hvis ikke en usedvanlig sterk familie var involvert.

Kaos VS Kaos er et omfattende og tidkrevende puslespill kan det virke som.

Du er i din egen verden. Helt på vidda
Citera
2021-05-08, 23:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Kan det være tilfeldig?

Nei, du, det var rart, at rykter viser seg å stemme. For et under.

Det har vi aaaaaaldri hørt om før.
Citera
2021-05-08, 23:26
Medlem
Citat:
Jo, NRK kommer inn den veien https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120/avspiller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in