Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Herregud du och Brodrude passar verkligen bra ihop. Analfabetism och alzheimers är ämnen ni kan bonda över. Det kommer onekligen gå bättre för Issy oavsett vad hon gör så länge hon är borta från sin sjuka mor. Det måste dock vara väldigt jobbigt för henne. Hon bryr sig trots allt om sin mamma vilket hon sagt och visat mångra gånger till skillnad från Jewels som har sagt att Issy förstört hennes liv flera gånger enda sedan Issy var 14 år gammal. Den som klippte navelsträngen var Issy själv. Hur normalt är det egentligen? Det är väl föräldrarna som ska göra det?

Så du menar att föräldrarna ska klippa navelsträngen? Och kasta ut sina barn på gatan?
Barnen klipper den när dom känner sig mogna för det och även som förälder får man acceptera att dom en dag blir vuxna och går sin egen väg. Om dom så e 12 eller 32 så är och kommer dom alltid att vara ens barn.
Varför tjafsar du med mig?
Aha.. Nu passar jag tydligen ihop med Brodrude. Var det inte Känguru snubben jag skulle lägga in en stöt på
Du vet inte ett skit om mig och att du slänger på mig massa olika diagnoser säger mer om dig själv än mig.