Citat:
Ursprungligen postat av
Brodrude
Värre än så hadde jag låtit om min dotters Pojkvän ringer och säger så där. Som spelar in Porr med min dotter som har hoppat av skolan. Det hon gör mot sin dotter i sig den här gången är helt rätt om man ser på den här händelsen för sig själv. Att morsan är ett fyllo är inte rätt men är hänt men nu är det fan i mig dags att den här tjejen bor själv så att hon en gång för alla bara har sig själv att skylla på det som händer och sker i livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Det är omöjligt att snacka med dig för så fort du får lite mothugg så börjar du prata om någonting annat istället

Ja eller hur, citerade mitt inlägg så att du kan läsa det en gång till.
Det handlar om en morsa som kastar ut sin unge som.
Ett hon hoppar av gymnasiet vilket innebär att bidrag för detta dras i så klart
Två Förälldrars försörjningsplikt upphör.
Tre hon är inte ens hemma utan i praktiken bor hon redan någon annan stans. Dessutom så dyker hon inte ens upp när socialen ska ha möten med henne... möten som då självklart i förta hand skulle handla om det nya läget att hon blir av med CSN. Därmed så fick nog denna morsa rådet att anse att kontraktet är brutet.
Socialen daltar knappast med detta utan kommer annars ge halva summan för bostaden, Den andra är ju dotterns som får fixa sin halva men dök inte upp. Morsan måste ju sätta ner foten annars blir hon ju vräkt så klart då ekonomin inte går hop.
Det är så det går till här i den vuxna världen. och jag nämnae inte enns, ja just det... Hon horar, och samtalet är hennes pimp... hahah.... säga till mig att jag inte fattar

vem är det som förmodligen har samma sociala status här kanske
men vad handlade det om anser du ? Att saker hänt förut har inte ett skit med det här att göra så sluta svamla massa helt ovidkommande skit tack. Läst på hur vuxenvärlden fungerar i stället.