Citat:
Ursprungligen postat av
Litwick
Vaa? Tog hon BETALT av sin egen dotter för att ringa samtal och sköta pappersarbete/ett par fakturor ?
Hon tar ju indirekt betalt av sin far för det också, eftersom hon tar hela hans pension… Sjuka människa. ”Åh, jag vill så gärna hjälpa människor… åh, jag skulle vilja ge så mycket… åh, jag skulle vilja jobba som volontär ”… Sure, Jan. 😖
Det bevisar bara hela tiden vilken skev verklighet hon lever i. Hon vill göra personer på bra humör och stötta 🤣 säkert många som blir glada av att höra någon konstant tycka synd om sig själv o grina för allt.
Ja hon sa det i liven när hon fick en kommentar att ekonomin borde vara bättre när isabell flyttat men nej då fick hon betalt för att göra saker åt henne🤮
Och en annan sak hon ljugit om är läkarkostnader, hon har alltid sagt attt hon inte har råd att gå till läkare osv och senast för någon månad sen klaga hon över att hon inte hade råd även fast hon behöver och låtsades ha en faktura från vårdbesök samtidigt som nu säger hon tvärtom att hon haft frikort men det precis tagit slut så nu är det extra kämpigt 😂 hon minns inte sina egna lögner. Sen spelar på sin anorexia så mycket att hon inte har råd att äta istället. Vill man äta billigt så kan man äta för några kronor per dag men människan äter ju inget annat än bananer. Nej Fyfan för att bo med henne, det hade dragit ut vartenda litet liv man hade i kroppen.
Hon har aldrig hjälp någon med något medan alla ska hjälpa henne. Hon lånar pengar av alla för att skita i att betala tillbaka.