2023-01-18, 19:50
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Enligt Lukas i förhör har hon ju cancer sen Junie föddes! Något fhl upprepade med viss förvåning 😂

Läste det också men tycker det låter väldigt konstigt att neka behandling för det?
Citera
2023-01-18, 20:36
Medlem
Det är väldigt mycket konstigheter och drama runt den mamman! Så konstigt att hon är avskriven! Det gnager i mig! Tror dock inte det finns bevis för att fälla någon av dem….
Citera
2023-01-18, 21:02
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormortillfem
Det är väldigt mycket konstigheter och drama runt den mamman! Så konstigt att hon är avskriven! Det gnager i mig! Tror dock inte det finns bevis för att fälla någon av dem….

Men precis, hon ljuger ju som en häst travar åt höger och vänster, så det är märkligt att hon är avskriven :/
Citera
2023-01-18, 21:20
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Citat:
Men precis, hon ljuger ju som en häst travar åt höger och vänster, så det är märkligt att hon är avskriven :/
Men nu får ni väl ge er. Det är inte det minsta konstigt att hon är avskriven. Hon var nämligen inte hemma den helgen förutom en kort stund eftermiddagen innan. Det verkar mest vara i er våta dröm att hon skulle vara modern från helvetet som kommer hem och skakar om sin lilla dotter för att sedan dra till sin älskare igen och skylla allt på pappan. Varför skulle hon skaka dottern då? Hur skulle hon veta hur mycket hon skulle skaka dottern för att hon skulle bli dålig morgonen efter? Om hon hade gjort det, varför drog då pappan till med en otrolig hundhistoria när han bara kunde ha sagt att hon blivit dålig? Ni har ju låst er vid era fantasier om att mamman skulle vara skyldig. Sorry, men hur gärna ni än önskar det verkar det vara helt osannolikt.
Citera
2023-01-18, 21:29
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Men nu får ni väl ge er. Det är inte det minsta konstigt att hon är avskriven. Hon var nämligen inte hemma den helgen förutom en kort stund eftermiddagen innan. Det verkar mest vara i er våta dröm att hon skulle vara modern från helvetet som kommer hem och skakar om sin lilla dotter för att sedan dra till sin älskare igen och skylla allt på pappan. Varför skulle hon skaka dottern då? Hur skulle hon veta hur mycket hon skulle skaka dottern för att hon skulle bli dålig morgonen efter? Om hon hade gjort det, varför drog då pappan till med en otrolig hundhistoria när han bara kunde ha sagt att hon blivit dålig? Ni har ju låst er vid era fantasier om att mamman skulle vara skyldig. Sorry, men hur gärna ni än önskar det verkar det vara helt osannolikt.

Inte omöjligt att hunden faktiskt var i sängen när han kom in! Nu diskuterar vi hennes lögner som hon sprider åt alla möjliga håll.
Citera
2023-01-18, 21:37
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Inte omöjligt att hunden faktiskt var i sängen när han kom in! Nu diskuterar vi hennes lögner som hon sprider åt alla möjliga håll.
Ni båda tycker det är konstigt att hon är avskriven. Jag delar inte riktigt den uppfattningen.
Citera
2023-01-18, 21:41
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Jag tror också att hunden var i sängen och det berodde sannolikt på att flickan mådde dåligt. Däremot tror jag inte hunden har gjort något.

Tror de varit tvungna att avskriva lögnerskan då hon i princip inte varit hemma. Så dubbel lättnad för henne. Hon slipper åtal och hon slipper en för henne oönskad bebis
Citera
2023-01-18, 21:50
Medlem
Citat:

Samma tanke här på båda punkterna.
Citera
2023-01-18, 21:50
Medlem
Vem som än är skyldig så tycker jag hon är olämplig som mamma.

Hon har dessutom varit hemma inom det tidspannet där skadan kan ha uppkommit enligt läkaren. Men tror inte någon blir fälld eftersom det inte finns vittnen till händelsen.

Stackar barn som själva sågar sin egen förälder, ska mycket till för att barn säger sånt om sin egen mamma. Tackolov har de en bra pappa och andra närstående som bryr sig om dem! Får så ont i hjärtat när jag tänker på vad de fått uppleva!
Citera
2023-01-18, 21:59
Medlem
Bebismordet i Trosa, del 3 (Podme).
Citera
2023-01-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskttra
Jobbar också på Peab och hennes anställning är "Biträdande arbetsledare" enligt vårt system. Känner inte till henne dock.

Ah, tack! Vilken detektiv du är!
Det förklarar en del...
Citera
2023-01-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Det är tyvärr absolut inte helt osannolikt.
Vi kan konstatera följande: båda föräldrarna var katastrofala men på olika sätt. Och för att svara på din fråga: för att hon är empatilös, narcissistisk och har någon sorts störning. Motivet? Det finns hur mycket som helst, allt från bristande impulskontroll, till att vilja skada L, till att undanröja ett problem för nya relationen med V. Alla är väl egentligen lika trovärdiga vad gäller I.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in