2023-01-18, 02:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Eller sunt av deras far om han slåss för vårdnad, och förhoppningsvis vinner

Ja vi får verkligen hoppas på det för barnens skull
Citera
2023-01-18, 02:47
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Onlyfans sida?
Möjligen Crappy mum
Undrar varför hon flyr, när hon är så oskyldig enligt vissa?
Oj, nu slapp hon visst sina jobbiga barn, minus ett...
Citera
2023-01-18, 02:51
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Fick höra rykten under dagen om att Isabella överväger en flytt till Spanien där hon ska tjäna pengar som webcam modell.
Kan någon bekräfta eller dementera?
Det kanske hon kan duga till, finns bra makeup och fotoredigerare.
Citera
2023-01-18, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dom hörda i utredningen så vi kan utgå ifrån att dom överlevde och lever.
Eller vad tror du.
Det ena barnet har diagnoser som förklarar att han skadat sig.
Vad är ditt problem egentligen
mer än att du verkar vara helt slut i huvet.
Nämen titta där, personangrepp igen.
Oj så kränkt jag blir.

Ja diagnoserna svår ADHD och autism (högfungerande/tidigare aspberges)enligt hennes egna inlägg på Facebook så har BÅDA barnen ADHD varav ena med Autism, vart tog hjärnskadan vägen då ? Jag tror inte du förstått hur pass bra insyn jag har haft i hennes liv och i hur pass många år. Vi är många som har reagerat och agerat genom åren.

Märkligt hur barnen helt plötsligt från INGENSTANS slutade göra illa sig.

Jag jobbar med barn som har NPF problematik, har barnet sådana svårigheter så slutar dom oftast inte göra illa sig bara sådär. Det är inte så att hennes barn är fysisk handikappade och har en intellektuell utvecklingsstörning som gör att dom aktivt gör illa sig. Hennes barn går varken i särskola/särklass eller har gått om klasser. Hennes barn är normal begåvade och inte alls så sjuka som hon påstår. I sådana fall hade inte barnen gått att förhöra.
Citera
2023-01-18, 08:25
Medlem
Citat:
Jag bor inte på någon jävla LSS
Vad sägs om att du slutar bry dig i mig och stoppar snorren i navelludden som du brukar och sen sover en stund.
Jag jobbar med att ta rätt på det som såna som Lukas och du lämnar efter sig.
Jag kan både läsa och tolka förundersökningar till skillnad får er andra anusslickande as.
Du drömmer om att få kela med Lukas och har redan försökt köra upp tungan så långt det går.
Jag vill se honom inlåst och märka honom så han aldrig kan skada barn igen.

Ok. Är det så du har fått mer insikt i fallet än vi andra? Som du skrev i ett tidigare inlägg? Genom ditt jobb?
Citera
2023-01-18, 09:23
Medlem
Här har det spårat ur under natten ser jag
Vad pysslar ni med ?

Det är alltid starka känslor när ett barn dött/skadats.

Det finns utrymme för rimligt tvivel i Lukas skuld men när jag läser hans förhör så tycker jag att vissa saker talar för skuld. Tex tiden han anger att han pratar med V i trappan. En kvart kan omöjligt stämma, det är ganska lång tid för att diskutera kring en mobil och sovtider.
Samtidigt så är det ju han som verkar brytt sig om J och de andra barnen vilket lämnar lite utrymme för att I är kapabel till en liknande handling. Flera personer vittnar om att hon kan vara labil i sitt humör, ingen (förutom att ett barn säger att han kan stampa med foten när han är väldigt trött) säger att Lukas är aggressiv/arg av sig.
Samtidigt så verkar han inte visa några känslor kring hennes död i förhör heller.

Men sen kan ju även bägaren rinna över hos en lugn person.

Frågan är när hon skrek såpass mycket att han kände sig tvungen att skaka henne? Denna natten var det ju tyst….

Vrider och vänder på allt, ena stunden känns L skyldig och i nästa stund tänker jag att I kan ha gjort det
Citera
2023-01-18, 09:31
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat och varningar utdelade.

/Mod
Citera
2023-01-18, 09:47
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApfelBirne
Ok. Är det så du har fått mer insikt i fallet än vi andra? Som du skrev i ett tidigare inlägg? Genom ditt jobb?

Citat:
Oj är det så
Ännu en hyena kommer med sin reflektion.
Vad ska vi göra då ...
Kanske skratta ihop som hyenor brukar göra
Dra din dumma fitta och bespara mig fler kommentarer från din obefintliga lilla hjärna
Nej jag är inte Bella
För det var väl det du undrade
ditt dumma jävla as.

Tycker du att Bella är en bra mamma? Har hon gjort många fel i sin uppfostran enligt dig? Var det fel att hon vägrade faderskapstest via salivprov?
Citera
2023-01-18, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Här har det spårat ur under natten ser jag
Vad pysslar ni med ?

Det är alltid starka känslor när ett barn dött/skadats.

Det finns utrymme för rimligt tvivel i Lukas skuld men när jag läser hans förhör så tycker jag att vissa saker talar för skuld. Tex tiden han anger att han pratar med V i trappan. En kvart kan omöjligt stämma, det är ganska lång tid för att diskutera kring en mobil och sovtider.
Samtidigt så är det ju han som verkar brytt sig om J och de andra barnen vilket lämnar lite utrymme för att I är kapabel till en liknande handling. Flera personer vittnar om att hon kan vara labil i sitt humör, ingen (förutom att ett barn säger att han kan stampa med foten när han är väldigt trött) säger att Lukas är aggressiv/arg av sig.
Samtidigt så verkar han inte visa några känslor kring hennes död i förhör heller.

Men sen kan ju även bägaren rinna över hos en lugn person.

Frågan är när hon skrek såpass mycket att han kände sig tvungen att skaka henne? Denna natten var det ju tyst….

Vrider och vänder på allt, ena stunden känns L skyldig och i nästa stund tänker jag att I kan ha gjort det

Jag känner som du. Frågan är om bevisläget mot L är tillräckligt för ett fällande dom.
Citera
2023-01-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
På vilket sätt menar du att hon är välkvalificerad? Om hon har noll erfarenhet från byggbranschen, noll utbildning och noll chefserfarenhet? Det är raka motsatsen till kvalificerad.

Men du förklarade inte vad hennes titel innebär. Är hon administratör? Inte för att hon verkar vara kvalificerad för det heller, men ändå.

Jobbar också på Peab och hennes anställning är "Biträdande arbetsledare" enligt vårt system. Känner inte till henne dock.
Citera
2023-01-18, 12:30
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00
Nämen titta där, personangrepp igen.
Oj så kränkt jag blir.

Ja diagnoserna svår ADHD och autism (högfungerande/tidigare aspberges)enligt hennes egna inlägg på Facebook så har BÅDA barnen ADHD varav ena med Autism, vart tog hjärnskadan vägen då ? Jag tror inte du förstått hur pass bra insyn jag har haft i hennes liv och i hur pass många år. Vi är många som har reagerat och agerat genom åren.

Märkligt hur barnen helt plötsligt från INGENSTANS slutade göra illa sig.

Jag jobbar med barn som har NPF problematik, har barnet sådana svårigheter så slutar dom oftast inte göra illa sig bara sådär. Det är inte så att hennes barn är fysisk handikappade och har en intellektuell utvecklingsstörning som gör att dom aktivt gör illa sig. Hennes barn går varken i särskola/särklass eller har gått om klasser. Hennes barn är normal begåvade och inte alls så sjuka som hon påstår. I sådana fall hade inte barnen gått att förhöra.

Så sant !
Citera
2023-01-18, 12:32
Medlem
Någon som ska gå på rättegången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in