2023-01-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Men då varnas ju inte allmänheten för vilket as som går lös? Det är väl en bra sak att folk får veta vilka som vill förgripa sig på barn?
Fråga gäddornas familjer istället. Hänger vi ut fortkörare, rattfyllon och andra som riskerar livet på livs levande barn?
Citera
2023-01-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Fråga gäddornas familjer istället. Hänger vi ut fortkörare, rattfyllon och andra som riskerar livet på livs levande barn?

Finns säkert en tråd där du kan diskutera just dom frågorna. Men här är det OT.
Citera
2023-01-17, 01:25
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Varför ska vi fråga gäddornas familjer om fortkörare och rattfyllon?
Är du helt jävla snurrig
Citera
2023-01-17, 01:28
Avstängd
tramsebyxans avatar
Angående Dragonfly08 har jag fått mycket trovärdiga uppgifter. När han var som med nedgången , runt 2008-2009 hade han en kund som ville att hans barn skulle se på medan han blev påsatt av torsk. Han fick saftigt betalt för skiten och var påverkad av både ladd och xanor under tiden. Några veckor efter detta hamnade han i en djup psykos som en följd av det han utsatte sin son för. Kan detta vara det som egentligen sporrade honom att hata Dumpen ?
Citera
2023-01-17, 01:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Har pedofilen vaknat igen ser igen.
Vem tror du att du lurar med snack om att avstigmatisera (normalisera med andra ord) och avdramatisera.
Dom enda som går på det är pervon som du själv.
Dessutom försöker du låtsas att du vet vad våldtäktsoffer känner tänker och vill och använder som sköld för att bana väg för dina sjuka begär.
Såna som dig ger inte bara suruppstötningar utan rena kräkor.
Hoppas Dumpen tar dig snart så att du får dansa lite avstigmatiserat på deras sida.
Sjuk är du
Nej men har den konstant ljugande mytomanpajsen vaknat igen? Undrar om hen lärt säg läsa den här gången.

Att en idiot som du inte tror på vad jag säger är inget som berör mig.

Citat:
Varför ska vi fråga gäddornas familjer om fortkörare och rattfyllon?
Är du helt jävla snurrig
Nix, pajasen hade inte lärt sig läsa.
Citera
2023-01-17, 01:58
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Nej men har den konstant ljugande mytomanpajsen vaknat igen? Undrar om hen lärt säg läsa den här gången.

Att en idiot som du inte tror på vad jag säger är inget som berör mig.

Nix, pajasen hade inte lärt sig läsa.
Klart du tycker jag är en pajas
Alla som ser igenom dina skitförsök att normalisera pedofili är det.
Citera
2023-01-17, 02:01
Avslutad
Citat:
Klart du tycker jag är en pajas
Alla som ser igenom dina skitförsök att normalisera pedofili är det.
Jag hade kanske tagit åt mig lite av dina beskyllningar om du hade visat på någon form av läskunnighet och generell intelligens. Att du tolkade Ovetandes inlägg som att man skulle fråga gäddfamiljerna om rattfyllon säger ju allt om din förmåga att processa text.
Citera
2023-01-17, 03:00
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Den här tråden har ju spårat fullständigt.
Avslöjade gäddor som ska försvara sig och människor som sitter och pratar om juridik, missbruk och annat, vilket är helt irrelevant i sammanhanget.
Vore ju fint att faktiskt diskutera Dumpen som konfronterar män som vill förgripa sig på barn.
Citat:
Ursprungligen postat av DKB
Håller med fullständigt Blir så less på det andra tjafset.
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Instämmer.
De flesta gångerna jag kikar in här så vänder jag direkt. Nästan 4000 sidor upprapningar av samma smörja. 🤮
Ett fåtal nyanserade skribenter ger faktiskt behållning till tråden, resten vet jag inte vad de råkat ut för

Moderatorer, hör våra böner!
Citera
2023-01-17, 03:41
Medlem
swentr.sites avatar
Citat:
Fortkörare och rattfyllon är nästan lika vidrigt som pedofiler. De förstör miljön också dessutom. Men svårare fånga en fortkörare eller preja av vägen för en privatperson.
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Finns säkert en tråd där du kan diskutera just dom frågorna. Men här är det OT.
(FB) Bilförare betedde sig bisarrt efter att ha blivit tutad på. Tål ej Svenskar tutande?
Citera
2023-01-17, 03:44
Medlem
Hittade en riktig banger av Saras skrik när de konfronterade kostymgäddan.

"Jacob, vi ringer polisen, Jacob, vi ringer polisen, Jacob, vi ringer polisen, Jacob, vi har ditt namn"

https://www.youtube.com/watch?v=Sb310vjyZyc
Citera
2023-01-17, 06:02
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Polisen behöver medel för att bekämpa de här individerna, det finns inte möjlighet att lagföra dem annars och det är inte honeytraps, för barn och unga ska man ge fan i, det är dock nödvändig provokation.

Enligt Dumpen ja, Polisen själva har mig veterligen inte efterfrågat dessa möjligheter.
Citera
2023-01-17, 06:17
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ja, för polisen behöver ett medel. Det ska vara brottsligt att grooma öht. Självklart.

Det är i dagsläget straffbart att grooma barn, har du inte koll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in