2023-01-16, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Som sagt, det kallas grooming och är redan straffbart.

Vill du att det även ska vara straffbart att grooma påhittade barn?

Huruvida saker är straffbara är ointressant.

Dumpen konfronterar människor som inte drar sig för att förgripa sig på barn.

Gilla det eller inte men så är det.
Citera
2023-01-16, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Inte omgivningens hat, hot, skadegörelse osv. Det får dumpen ta på sin kappa. Informera familjen ja, men låt de få hantera det traumat utanför offentlighetens ljus.

Men då varnas ju inte allmänheten för vilket as som går lös? Det är väl en bra sak att folk får veta vilka som vill förgripa sig på barn?
Citera
2023-01-16, 05:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Men då varnas ju inte allmänheten för vilket as som går lös? Det är väl en bra sak att folk får veta vilka som vill förgripa sig på barn?

Det är nog ändå bäst att ni håller er inomhus, med tanke på allt oidentifierat bus som ränner omkring.
Citera
2023-01-16, 06:14
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Något nytt om rektorsgäddan? Byter nog snart namn och går under jorden, kanske flyttar till Thailand och öppnar en bar i Pattaya…

Säkert. Han döper om sig till ett Thailändskt namn Tjing Pong Pung. Han gör ansikstoperationer för att likna en Thailändare så mycket som möjligt, för att smälta in i samhället på bästa sätt. Sedan ger han dig ut på knulljakt av små barn. I Sverige raggade han på småflickor men i Thailand knullar han även pojkar. Allt som är ungt och som har hål tackar han glatt Ja till. Han vet om att risken att åka fast i Thailand är noll. Därför ser man honom gå hand i hand med småbarn på öppen gata i Thailand. Han har alltid på sig tajta badbyxor vid namn speedo. Detta är livet för honom.
Citera
2023-01-16, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Länka då till dessa chattar som du sett.

Vet du vad. Jag skulle precis plocka fram länken. Det var chattloggarna till "pappagäddan slåss". Men döm av min förvåning, dem verkar vara bortplockade😲 Undrar varför 🤣🤣

Men länken som T postade duger gott som diskussionsunderlag.
Citera
2023-01-16, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Säkert. Han döper om sig till ett Thailändskt namn Tjing Pong Pung. Han gör ansikstoperationer för att likna en Thailändare så mycket som möjligt, för att smälta in i samhället på bästa sätt. Sedan ger han dig ut på knulljakt av små barn. I Sverige raggade han på småflickor men i Thailand knullar han även pojkar. Allt som är ungt och som har hål tackar han glatt Ja till. Han vet om att risken att åka fast i Thailand är noll. Därför ser man honom gå hand i hand med småbarn på öppen gata i Thailand. Han har alltid på sig tajta badbyxor vid namn speedo. Detta är livet för honom.

Sara lär jaga sossen i Thailand också så vet faktiskt inte var han ska gömma sig. En eventuell thaifru kommer få länken till Dumpen och Google translate bifogat.

Nytt namn, nytt utseende, nytt land är kanske hans chans att skaka av sig Dumpen.
Citera
2023-01-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Hur ställer du dig till att försvåra för majoriteten av dem som förgriper sig mot barn, nämligen missbrukare av diverse stimulantia och andra tosingar?
Vart har du fått den informationen ifrån, att det är missbrukare som utsätter barn?
Citera
2023-01-16, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Vart har du fått den informationen ifrån, att det är missbrukare som utsätter barn?

Studier, vilka har visats och diskuterats några sidor tidigare i tråden.
Citera
2023-01-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Studier, vilka har visats och diskuterats några sidor tidigare i tråden.
Men det var ju studier på en liten grupp, ser inte ut som om gäddorna är missbrukare.
Hur menar du att missbruk leder till att man intresserar sig för barn?
Varför skulle det höra ihop?

Eller är det för att du vill pussla ihop Sara och Patrik i den soppan, för att du inte tycker om Sara och Patrik.
Men så är det väl inte?
Säkert bra jag som inbillar mig.
Citera
2023-01-16, 12:03
Medlem
Citat:
Men det var ju studier på en liten grupp, ser inte ut som om gäddorna är missbrukare.

Eller är det för att du vill pussla ihop Sara och Patrik i den soppan, för att du inte tycker om Sara och Patrik.
Men så är det väl inte?

Om man sen flera år sitter och chattar med barn för att träffa dem och våldta dem kan ju vara stressande så att man därför börjar "självmedicinera" för det är ju inget som man går vidare med och söker hjälp för så lätt.

Inte för att så många av gäddorna sett ut som missbrukare, men alla missbrukare ser inte ut som om de var det heller. Så det kan då inte jag säga bu eller bä om. Vad ska man titta efter?
Citera
2023-01-16, 12:32
Avslutad
Citat:

Men så är det väl inte?

Nej, mina åsikter om Sara och Patrik har inte haft något inflytande på studiens resultat. På min scoutheder!

Jag markerade ju redan då jag lade upp länken, att det är en liten studie. Dock den enda seriösa studie i ämnet som har presenterats i tråden, såvitt jag har kunnat finna. Den stöttas ju också i någon mån av en annan studie på samma wiki-sida, sök med "pedofili wiki", där det framhålls att mycket få "kliniska" pedofiler utövar sin böjelse i praktiken. Bättre än rena gissningar - och om du kan visa på "bättre" studier, är sådana välkomna.

P.S. glömde: Jag har ju ingen teori om varför missbruk leder till att man intresserar sig för barn. Det går långt bortom min kompetens. Har bara citerat en studie.
Senast redigerad av Brooz 2023-01-16 kl. 12:36.
Citera
2023-01-16, 12:42
Medlem
Den här tråden har ju spårat fullständigt.

Avslöjade gäddor som ska försvara sig och människor som sitter och pratar om juridik, missbruk och annat, vilket är helt irrelevant i sammanhanget.

Vore ju fint att faktiskt diskutera Dumpen som konfronterar män som vill förgripa sig på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in