Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Intryck av deltagarna efter första veckan:
Hamburgerturken är ok, om han håller käft ibland samt lägger bort tutan.
Viktor är en billig h*ra. Gillar inte alls.
Madde verkar snäll.
Karin verkar trevlig och ha huvet på skaft. Men hon har dåligt med styrka i armarna, eller fejkade hon tävlingen?
JC är bäst, skön skåning! En riktig humörhöjare för farmarna.
Sandra Ö har väldigt mycket åsikter om alla andra. Svårt än att veta om det är berättigat eller mobbing/gnäll.
Sandra G är en följare. Vad tar hon sig till om SÖ åker ut?
Andreas och Sebbe verkar normala och vettiga. Sebbe ingår väl i utkanten på Eddies pakt. Andreas verkar inte ha knutit an till nån särskild.
Nebbe verkar både genuint vänlig och tävlingsinriktad, lite av en favorit.
Julia känns ganska blek och tråkig.
Tova är okunnig och inte vidare smart, och högljudd på det. Vad var grejen med att hon snodde bilderna???
Jag tippar på att Andreas eller Sandra Ö blir förstekämpe. Andreas om Eddie vill ta en kille, Andreas tillhör inte pakten. Sandra Ö om Eddie vill ta en person som många stör sig på.
Jag förstod inte heller varför Tova snodde med sig fotona. Det hade väl räckt med att berätta vilka som hon varit med det knappa dygnet
I dagens avsnitt av Farmen så tyckte jag faktiskt att Eddie hade rätt i det han sa om att det var ett evigt tjafsande från iaf Sandra Ö + G (kan man kalla dem Bill och Bull?

) om att Tova hade skådespelat och inte visat sin styrka. Det är klart och över och Tova vann och det har han rätt i.
Tova styrketränar tydligen och Karin kör Yoga = vem har då störst chans att få ner kilen ordentligt?
Jo - Tova. Fast nog hade hon säkert lite tur också att få den så rakt ner (MEN med kraft det syntes) i kärnan på stocken och det gjorde ju mycket för resten av kilarna var då lättare att få ner = Klart! Medan Karin stod och försökte i änden av stocken - troligtvis för att hon ville vara säker på att vara i mitten av stocken men det blev bara ett verkningslöst hackande ...
I övrigt det du skrivit om deltagarna kan jag bara hålla med om