2023-01-16, 23:04
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Om det var du som lyckades hinna spara filen så ska du ha en stor eloge❤️ Den har filmen svider nog ordentligt och så har den också förgyllt och skapat många skratt idag.
Ja. Det var ren tur. Bara tryckte på filen.
Själv har jag skrattat så tårarna sprutar idag. Den är så dråplig. Och konstig.😂
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 23:18.
2023-01-16, 23:08
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag tror Tom ännu är lyckligt ovetande om ljudfilen/brunt späck/gummihud/XLbrakfis..😂
Står han inför ännu ett uppvaknande 😂😂
Borde komma ut som skräckexempel på hur man inte uppvaktar en kvinna.😂😂
Glöm inte citat: kan kan tänka mig komma 😂 va det före eller efter brakskiten? Vågar inte kolla igen för hälsans skull😂😂
2023-01-16, 23:14
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Står han inför ännu ett uppvaknande 😂😂
Borde komma ut som skräckexempel på hur man inte uppvaktar en kvinna.😂😂
Glöm inte citat: kan kan tänka mig komma 😂 va det före eller efter brakskiten? Vågar inte kolla igen för hälsans skull😂😂
Det har kliat i fingrarna att skriva ett citat direkt från ljudfilen på Toms Facebook idag…😂
“Nej men oj. Som gummi. Som Gummimannen, prutt prutt💨💨”. 🤣🤣
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 23:20.
2023-01-16, 23:20
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Det har kliat i fingrarna att skriva på Toms Facebook idag…😂
Hahaha do it 😂😂 eller lägg ut den igen där💩💩
2023-01-16, 23:23
Medlem
Daria.Ms avatar
Citat:
Det har kliat i fingrarna att skriva ett citat direkt från ljudfilen på Toms Facebook idag…😂

Visst låter det som att han även masserar pattarna på henne? Lite väl mycket tease för att inte få nåt avslut kan jag tycka (pallar absolut inte att lyssna igen haha).
2023-01-16, 23:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Hahaha do it 😂😂 eller lägg ut den igen där💩💩
Orkar inte göra ett extrakonto. Kan bli blockad om jag tar det jag använder nu.
Men någon annan med extrakonto får gärna göra det. 😂
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 23:26.
2023-01-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daria.M
Visst låter det som att han även masserar pattarna på henne? Lite väl mycket tease för att inte få nåt avslut kan jag tycka (pallar absolut inte att lyssna igen haha).

Ja, det låter så. Sen något om att ligga och suga på... brösten antar jag?
2023-01-16, 23:31
Medlem
Lillamig72s avatar
Oh no.There’s Melanie. It’s a shame. She’s really nice.
https://youtu.be/QUBbZtynDsc 😂
Nej men oj. Som gummi. Som Gummimannen, prutt prutt💨💨”. 🤣🤣 https://gofile.io/d/kDdrRm
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 23:38.
2023-01-16, 23:34
Medlem
Nu kom jag på att Malin annonserade att hon skulle hålla ett event någon gång i höstas Tantra för par i något studieförbunds lokaler . Det är med andra ord inte så märkligt att hon tänkte att det skulle vara ok med lite nakenmassage ..
2023-01-16, 23:36
Medlem
Citat:
Det har kliat i mina också😂😂. Jag ligger redan undercover och stör lite hos Tom. Och jag har retat upp några av Toms följare och vill fortsätta lite till med det.. Annars hade jag tveklöst kastat in filmen.
2023-01-16, 23:38
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Orkar inte göra ett extrakonto. Kan bli blockad om jag tar det jag använder nu.
Men någon annan med extrakonto får gärna göra det. 😂
Hahaha hoppas någon gör det 😂💩
2023-01-16, 23:39
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Nu börjar pusselbitarna falla på plats vad gäller Malin. Jag har massor med nytt att komma med.
Jag har en bekant som bor i Västerås som växte upp i London. Vi gick i samma skola här. Vid ett besök för ett antal år sedan i Västerås hemma hos min kompis var vi ute och promenerade med hans hund. Plötsligt mötte vi två små chihuahuahundar, en vit och en svart som var ute och sprang för sig själva. Hundarna följde efter oss på promenaden och efter säkert en 30 minuter kom en kvinna som jag uppfattade som pundare fram och sa att det var hennes hundar. Detta var Malin.
Jag kontaktade min kompis idag och han och flera av hans vänner (som jag också pratat med i dag) hade massor att berätta om Malin. Malin bodde på bottenvåningen i ett hyreshus i ett område som kallades för Karlsdal. När hundarna ville gå ut släppte hon bara ut dem genom fönstret så fick dom gå ute själva. Dom kunde gå nästan 1 km från hennes hem där min kompis bor. Hundarna hette Peppar och Salt. Det var ofta som man kunde se hundarna var ute på egen hand och polisen bad henne att hålla dem under uppsikt men hon tyckte att hundarna skulle ha sin frihet.
När min kompis träffade Malin för första gången hade hon just flyttat till Västerås, där hennes mamma bodde. Malin bodde nog bara något år i Västerås innan hon fick jobb på KTH och bara försvann.
Malin var tydligen helt insnöad i att man just tagit hennes barn. Hon hade begärt att få hjälp och stöd med barnen men det ledde till ett omhändertagande. Alla jag pratat med säger att Malin var väldigt naiv och själv i behov av förälder för att klara vardagen.
En annan intressant uppgift jag fick fram var att Malin höll sig i kreterna kring autonoma vänstergrupper i Västerås. Hon hade en kille som var hemlös och som hade en stor Berner Sennenhund. Min kompis har pratat med honom några gånger om Malin och han berättade att de grupper hon ingick i var mer eller mindre terrorister. Detta bekräftar en pensionerad journalist jag pratat med idag. Jan Guillou avslöjade dessa autonoma vänstergrupper i Västerås redan i slutet av 90-talet efter att de planerat att bomba stadens Värmekraftverk med mera.
Nu ingick alltså Malin bland dessa grupper och lärde sig deras metoder att klaga och att driva sina frågor. Den förekom både vapen och sprängämnen i de grupper Malin rörde sig i på den tiden. Sedan finns det en hel del saker om Malin som jag inte vill av hänsyn till henne själv berätta här då det gäller hälsa och psyke, som framkommit. Dock kan jag säga att det var nog tur för Tom att han inte fick ha sex med henne på grund av viss smittorisk mm.
Tack för du delar med dig! Nu förstår vi mer och mer vad hon vill ha Tompa till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in