2023-01-13, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Verkar redan vara lite fnurra på tråden mellan ”rättspsykologen” o Tompalompa.

Ska ha något att göra med att hon genast vill ha ensamrätt till ett inspelat material som rör en drönare som dök upp under demonstrationen idag.

Hon behöver filmmaterialet så hennes IT-expertkillar kan undersöka från vilken polisbil den kördes ifrån.
Samt vilken myndighet som är ansvarig för beställningen av drönarövervakning av henne.
😳🙄😅

Flashback avtalas med. Enligt Tom bara lögner, lögner, lögner som står där.
När det egentligen i hans fall är en ren avrapportering från hans egna material som han själv lägger ut på Facebook och youtube.
Tompa skulle ALDRIG läsa något på Flashback.😅
https://m.facebook.com/story.php?sto...00084243150660

Holy f--k vad hon ballar ur där på badhuset...obehagligt. 😱
"Mina it-killar"....
2023-01-13, 01:30
Medlem
Lillamig72s avatar
Det här är garanterat någon av kvinnorna/ mammorna som kretsar runt Tom. Någon som finns på film i något/några av hans otaliga filmer på Facebook..
Är hon t om med Tom uppe i Örebro nu? Med på demonstrationen i Örebro imorgon?
Ja jag tänker på en viss person..😳

“En kvinna i 40-årsåldern som varit aktiv i den uppmärksammade desinformationskampanjen mot svensk socialtjänst är även hon häktad i sin frånvaro. Hon tros ha varit med och lokaliserat barnen och organiserat deras försvinnanden.”

Jag läste lite slarvigt först. Det här är ju inte mamman till döttrarna. Trodde det först.

Borde vara någon man sett även i otaliga lives på TikTok i gänget runt Fia…

Döttrarna var boende på olika adresser i Kungsbacka och Halmstad när de fördes bort..
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-13 kl. 02:00.
2023-01-13, 01:37
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Ajdå. Så inget nuppa mellan Tompalompa och gollums syrra?
Det lär ha blivit en hel del under natten innan? Hur kan hon vägra att ingå i Tompas harem när han offrat sig så mycket för henne?
Senast redigerad av Tjena_67 2023-01-13 kl. 01:51.
2023-01-13, 01:43
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Deras tavlor är obegripliga
Lugn, när du lär dig tillräckligt med kvantfysik kommer det framträda vad deras tavlor föreställer.
2023-01-13, 01:49
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Tog en längre paus från detta då jag kände att det nästan blev en prioritet att kolla på alla sändningar..

Men nu börjar det väl ändå närma sig någon form av slut?
Han sänder live (ännu mer) maniskt över nästan hela dygn. Det är osammanhängande och han verkar få mindre och mindre sömn (läs ingen)
Bondeupproret tar mindre och mindre plats och det blir mer och mer en salig röra av konspirationsteorier.
Samtidigt växer hans grandiositet.
Djuren ligger längst ner på hans prioriteringslista vilket gör mig riktigt ledsen...Hade jag varit systern, hade dessa djur för längesedan varit borta från den gården!

Och så tyckte jag nästan synd om gossen när han stod där och provade tekniken på torget. Rak i ryggen, handen i fickan..Och bara nonsens kom ur truten.
Lille gossen🥺
"Sömn är överskattat, alla behöver inte sova för att fungera mentalt" - Tom "sömnexperimentet" Lutmark
2023-01-13, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Dom där kärringarna som är med Tom i Örebro idag ser ju ut som zombies.
Vilka?
Det var ju snygga kvinnor i Örebro. Särskilt den rödhåriga Yildiz är en otroligt vacker kvinna. Det tyckte nog T också, följde efter henne som en igel för att filma henne.

Socialtjänstekvinnorna i Örebro tar barnen bara för att det själva är fula och avundsjuka.
2023-01-13, 02:27
Medlem
Lillamig72s avatar
Fp
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-13 kl. 02:56.
2023-01-13, 06:38
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Holy f--k vad hon ballar ur där på badhuset...obehagligt. 😱
"Mina it-killar"....

Detta var det mest underhållande klipp jag sett med Tom. Helt plötsligt framstår han som väldigt normal när han sitter där och himlar med ögonen åt psykosen brevid honom som håller på att tappa det. Jag tycker han hanterar det som ett riktigt proffs 🤣🤣🤣 ör detta en glimt av den riktiga lite humoristiska tom?

Har han inte sänt lajv någonting sen efter hon sena på honom över filmen han hade som hon måste ha…?
2023-01-13, 07:31
Medlem
Nu sa Tom till L att de ska lägga ut klippet med polisens drönare. Vad kommer J göra då? Hon måste ju få originalet för att ge det till sina it-killar!

Känner att det här inte blir dagen då jag slutar följa Tom. Alldeles för spännande för det.
2023-01-13, 08:51
Medlem
kolmogorov-smirnovs avatar
Otroligt tragiskt. Jag kände Tom för många år sedan. Nu har vi inte haft någon kontakt på väldigt länge och det är här jag upptäcker vad som har hänt.

Väldigt tråkigt att se vad som har hänt. Han är sjuk och behöver hjälp. Det här beteendet känner jag inte igen. Han var en ordentlig, lojal, stabil och väldigt rolig person. Nu verkar det borta. Surrealistiskt att se vad som hänt.
2023-01-13, 09:02
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HesterMofet
Nu sa Tom till L att de ska lägga ut klippet med polisens drönare. Vad kommer J göra då? Hon måste ju få originalet för att ge det till sina it-killar!

Känner att det här inte blir dagen då jag slutar följa Tom. Alldeles för spännande för det.

Viktigt att det är originalfilen och ingen kopia
2023-01-13, 09:08
Medlem
DolfRacers avatar
Jag har svårt att tro att Tom är helt naiv och uppe i det blå. Men jag tror han inte inser vilka krafter han gett sig i lag med. För han själv ser det ut som om han hjälper mammor i kampen om sina barn. Och så kanske det är för vissa mammor också. Men när jag ser personer som Jessica, Malin och Yildiz och de andra så inser man att han leker med elden och att han inte till fullo förstår vad han har att göra med.
Här finns utländska påverkanskrafter från arabländer, Iran och Egypten. Här finns kriminella familjer i form av Ali Khan etc. Här finns svenska frihetsrörelsen med en salig blandning av tokiga nazister, miljöfascister, nyandliga muppar, antivaccare osv. Här finns pundare, våldsmän och galna tanter.
Och så finns sleepless Tom som går djupare in i sin mani dag för dag. En i grunden ensam man som äntligen får känna lite samhörighet. En samhörighet som kommer köra kniven i ryggen på honom utan att blinka.
Se bara på Jessicas sista utfall där hon gör det klart att om inte hon får vad hon vill ha så klipps alla band på ögonblicket. Hon pratar om sina IT-killar som kan räkna ut via banan vartifrån en drönare åkte och exakt vem som körde. Låter inte som helt vanliga IT-killar i mina öron. Och vad är egentligen intresset från hennes sida av att få veta exakt vem och var?

Han kan snabbt komma att offras om det blir obekvämt. Med tanke på hans sjukdomstillstånd och vad hans salig pappa gjorde så kommer det vara lätt att fejka till exempel ett självmord. Hoppas sannerligen att något sådant inte händer. För när allt kommer omkring är han bara en vanlig bonnapöjk från Svarttorp som gillade att lira boll och vara med djuren och sin far.
Senast redigerad av DolfRacer 2023-01-13 kl. 09:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in