2023-01-16, 21:57
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Även Toms granne har polisanmält
Då är det 5 aktiva polisanmälningar. 😳
Fortsättning följer
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 22:01.
2023-01-16, 22:01
Medlem
potatislandets avatar
Nån som vet vem den där Jesper Q Lundahl är som dyker upp i T facebookflöde med jämna mellanrum, verkar va nån sorts överstedåre med ryska flaggan på sin profilbild. Långa utläggningar om allt och ingenting tillsammans med en Lasse Wikman som tycks va en kvinnofavorit i de här kretsarna.

Edit: sorry för OT
2023-01-16, 22:09
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Nån som vet vem den där Jesper Q Lundahl är som dyker upp i T facebookflöde med jämna mellanrum, verkar va nån sorts överstedåre med ryska flaggan på sin profilbild. Långa utläggningar om allt och ingenting tillsammans med en Lasse Wikman som tycks va en kvinnofavorit i de här kretsarna.

Kollade Jespers Facebook och hittade det här.
Case closed….😅
https://bakomkulisserna.biz/2023/01/...ycket-ingemar/

Lasse Wikmans Facebook.. Antivaxare🤯
https://m.facebook.com/story.php?sto...00003481352607. 😳

https://m.facebook.com/story.php?sto...00003481352607

https://www.facebook.com/lasse.wikman
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 22:17.
2023-01-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet

Den dä Jesper är en sanningssägare som trots sin ålder bor med sin sambo hemma hos hans mamma

Lasse har sin X22 rapport som är översättningar från amerikanska konspirationsteorier om bland alla dessa kända personer som har avrättas eller sitter och väntar på avrättning . Tom Hanks är en av dem så det var aktör som spelade honom när han nyligen var i Sverige.. i det kaninhålet tar man sig ned på egen risk
2023-01-16, 22:15
Medlem
Skulle vara intressant om L läste i tråden och kunde uttala sej om allt som hänt. Tänker att hon verkat tveksamt till mycket senaste tiden och verkar förstå att saker inte är som de borde vara både här och där. Hade ju varit mycket intressant och få lite info hur saker och ting egentligen ligger till bakom kulisserna. Tänker att något borde hon väl ha att säga efter den sensuella inspelningen som ”läkte” ut. Om hon inte blir svartsjuk på Malins massage så kanske historierna om Toms tidigare anala eskapader skapade lite svartsjuka.
2023-01-16, 22:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Fp
2023-01-16, 22:25
Medlem
Nu börjar pusselbitarna falla på plats vad gäller Malin. Jag har massor med nytt att komma med.
Jag har en bekant som bor i Västerås som växte upp i London. Vi gick i samma skola här. Vid ett besök för ett antal år sedan i Västerås hemma hos min kompis var vi ute och promenerade med hans hund. Plötsligt mötte vi två små chihuahuahundar, en vit och en svart som var ute och sprang för sig själva. Hundarna följde efter oss på promenaden och efter säkert en 30 minuter kom en kvinna som jag uppfattade som pundare fram och sa att det var hennes hundar. Detta var Malin.
Jag kontaktade min kompis idag och han och flera av hans vänner (som jag också pratat med i dag) hade massor att berätta om Malin. Malin bodde på bottenvåningen i ett hyreshus i ett område som kallades för Karlsdal. När hundarna ville gå ut släppte hon bara ut dem genom fönstret så fick dom gå ute själva. Dom kunde gå nästan 1 km från hennes hem där min kompis bor. Hundarna hette Peppar och Salt. Det var ofta som man kunde se hundarna var ute på egen hand och polisen bad henne att hålla dem under uppsikt men hon tyckte att hundarna skulle ha sin frihet.
När min kompis träffade Malin för första gången hade hon just flyttat till Västerås, där hennes mamma bodde. Malin bodde nog bara något år i Västerås innan hon fick jobb på KTH och bara försvann.
Malin var tydligen helt insnöad i att man just tagit hennes barn. Hon hade begärt att få hjälp och stöd med barnen men det ledde till ett omhändertagande. Alla jag pratat med säger att Malin var väldigt naiv och själv i behov av förälder för att klara vardagen.
En annan intressant uppgift jag fick fram var att Malin höll sig i kreterna kring autonoma vänstergrupper i Västerås. Hon hade en kille som var hemlös och som hade en stor Berner Sennenhund. Min kompis har pratat med honom några gånger om Malin och han berättade att de grupper hon ingick i var mer eller mindre terrorister. Detta bekräftar en pensionerad journalist jag pratat med idag. Jan Guillou avslöjade dessa autonoma vänstergrupper i Västerås redan i slutet av 90-talet efter att de planerat att bomba stadens Värmekraftverk med mera.
Nu ingick alltså Malin bland dessa grupper och lärde sig deras metoder att klaga och att driva sina frågor. Den förekom både vapen och sprängämnen i de grupper Malin rörde sig i på den tiden. Sedan finns det en hel del saker om Malin som jag inte vill av hänsyn till henne själv berätta här då det gäller hälsa och psyke, som framkommit. Dock kan jag säga att det var nog tur för Tom att han inte fick ha sex med henne på grund av viss smittorisk mm.
2023-01-16, 22:27
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorBosse
Skulle vara intressant om L läste i tråden och kunde uttala sej om allt som hänt. Tänker att hon verkat tveksamt till mycket senaste tiden och verkar förstå att saker inte är som de borde vara både här och där. Hade ju varit mycket intressant och få lite info hur saker och ting egentligen ligger till bakom kulisserna. Tänker att något borde hon väl ha att säga efter den sensuella inspelningen som ”läkte” ut. Om hon inte blir svartsjuk på Malins massage så kanske historierna om Toms tidigare anala eskapader skapade lite svartsjuka.
Ja verkligen, men antagligen är hon en svag person som Tom lätt kan manipulera. Ger sig direkt när han börja varva upp sig……såg direkt han va kär i Malin och inte L . Men efter den inspelningen är allt bara vidrigt 💩 har det kommit fram hur den kom ut? Eller tror Tom det är Säpo eller liknande😂😂
2023-01-16, 22:28
Medlem
potatislandets avatar
Felpost
Senast redigerad av potatislandet 2023-01-16 kl. 22:51.
2023-01-16, 22:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Ja verkligen, men antagligen är hon en svag person som Tom lätt kan manipulera. Ger sig direkt när han börja varva upp sig……såg direkt han va kär i Malin och inte L . Men efter den inspelningen är allt bara vidrigt 💩 har det kommit fram hur den kom ut? Eller tror Tom det är Säpo eller liknande😂😂
Jag tror Tom ännu är lyckligt ovetande om ljudfilen/brunt späck/gummihud/XLbrakfis..😂
2023-01-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Inte hört något om det mer än spekulationer men jag tror personligen att det är 100% samma människor som ständigt försöker störa ut honom i hans live.
2023-01-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag tror Tom ännu är lyckligt ovetande om ljudfilen/brunt späck/gummihud/XLbrakfis..😂
Nej nej. Den låg ju på hans fB och han förklarade ju tydligt i live idag att det va spam och att man absolut inte skulle gå in på den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in