2023-01-16, 13:10
Medlem
Vilken grej!

Min konspirationsteori: M har spelat in utan att Tom visste det och sedan läckt filen för att göra L ledsen och förstöra relationen mellan L och Tom.
2023-01-16, 13:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Hahaha vad är det som händer!!!

Sen en rejäl brakskit mitt i allt?
Haha. Hjälp jag dör.. 🤣😂🤣
Vilken häradsbetäckare och Casanova Tom Lutmark är.
Något tveksam till metoden bara.. 💨😂🤣
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 13:15.
2023-01-16, 13:12
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HesterMofet
Vilken grej!

Min konspirationsteori: M har spelat in utan att Tom visste det och sedan läckt filen för att göra L ledsen och förstöra relationen mellan L och Tom.

Vi får se vad detta får för konsekvenser för veckans turné.
2023-01-16, 13:14
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Vad f.n är det här… 😂
Kommentar på Toms Facebook.
Tom Lutmark mobiltelefon hackad
https://gofile.io/d/kDdrRm

Fyfan, dör av skratt! Han spelar in allt och någon snodde det!
Det roligaste var att han "ätit upp sig för att klara vintern" och att M har gummihud.

Lite vad jag trott hela tiden, detta är Toms sexresa. Han har som specialitet att ragga ensamstående mammor utan barn!
2023-01-16, 13:15
Medlem
Fick just veta att en lokaltidning varit i kontakt med sjukhemmet som Hästmannen bor på angående Tompilompas besök tillsammans med sina vänner. Tompa ska tydligen ha fått ett beslut om att han inte får gå dig och absolut inte filma i lokaerna eller patienterna. Nu skulle man be polisen i Nässjö om hjälp.

Fy faen va fult det är att gå in och behandla stackars försvarslösa äldre människor på detta sätt som han och hans entourage gör. Dom är ju inte bättre själva än vad dom säger att soc är, jälvla plåtskallar.
2023-01-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Jag ringde upp dom och vi hade ett bra telefonsamtal. Så visst finns den organisationen men dom kanske inte annonserar i tidningarna att dom existerar. Däremot hade de fått in fall där Tompilompa försökt att hjälpa och er det gått rätt åt helvete, sa dom.

Tydligen finns det många rättshaverister som håller på med länsstyrelsen och djurskyddet. Detta utgör ett lika stort probem som felbesluten hos länsstyrelsen själva sa han jag pratade med. Det finns haverister och foliehattar som hållit på i 15-20 år och förstört sina och anhörigas liv på en massa bråk med myndigheterna. Bland hästfolk i södra sverige var detta inte helt ovanligt, menade han.
Jag uppfattade organisationen som mycket seriös i nuläget.
Vet antagligen vilken grupp du syftar på men tyvärr också bara foliehattar.
2023-01-16, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanInteBlirInte

Knappast foliehattar med de som jobbar där, måste jag säga. Det är några av lanets mest namnkunniga journalister som ingår bl a. Kalla inte dom foliehattar om du inte själv är en.
2023-01-16, 13:20
Medlem
Citat:
Fick just veta att en lokaltidning varit i kontakt med sjukhemmet som Hästmannen bor på angående Tompilompas besök tillsammans med sina vänner. Tompa ska tydligen ha fått ett beslut om att han inte får gå dig och absolut inte filma i lokaerna eller patienterna. Nu skulle man be polisen i Nässjö om hjälp.

Fy faen va fult det är att gå in och behandla stackars försvarslösa äldre människor på detta sätt som han och hans entourage gör. Dom är ju inte bättre själva än vad dom säger att soc är, jälvla plåtskallar.
Synd om hästmannen som kommer i kläm om han nu uppskattat att träffa Tom tidigare hemma hos sig själv när han fått prata om sin odling
2023-01-16, 13:20
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:

Bra gjort av lokaltidningen. Helt oacceptabelt att dundra in som de gjorde och filma allt live på Facebook Jädrar i vilken fart Tom nu samlar på sig polisanmälningar.. Hur många är det nu?
4 st?
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-16 kl. 13:26.
2023-01-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanInteBlirInte

Det är min bild också. Ett gäng fåntrattar som låtsas vara mer seriösa än andra grupperingar, men som är lika mycket ute och cyklar.
2023-01-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Vi får se vad detta får för konsekvenser för veckans turné.

Tom kan nog behöva göra en avstickare för att trösta L.
2023-01-16, 13:25
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Synd om hästmannen som kommer i kläm om han nu uppskattat att träffa Tom tidigare hemma hos sig själv när han fått prata om sin odling
Det går säkert att ordna ”övervakade” besök om Stig-Anders önskar. När han flyttat till äldreboende.. När han kommit upp ur sängen och sitter i en rullstol… Och besöket sker utanför vårdavdelning..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in