2023-01-16, 11:28
Medlem
Lars är ingen chef och inte heller M.

Båda jobbar på golvet.
Citera
2023-01-16, 12:03
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Lars är ingen chef och inte heller M.

Båda jobbar på golvet.

Hur kunde karln ha så mycket pengar liggandes, eller tog han lån för att köpa hennes tystnad…? Jag har ej läst hela tråden, ska tilläggas. Men om nån vill upplysa mig?
Citera
2023-01-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Hur kunde karln ha så mycket pengar liggandes, eller tog han lån för att köpa hennes tystnad…? Jag har ej läst hela tråden, ska tilläggas. Men om nån vill upplysa mig?

Läs FUP. Lån.
Citera
2023-01-16, 12:09
Medlem
[quote=Tjuttiotre|83136275]
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost23

– Jag känner inga juggar eller Bandidos utan jag hittade på för det låter farligt, säger kvinnan i förhör.

Känner inga juggar?! Enligt hennes efternamn är hon ju jugge själv! (Hennes efternamn slutar med VIC)

Jag är tillsammans med en kroatisk kvinna och har träffat en hel del juggar på så sätt. Det är ett märkligt folk som ständigt ska jämföra allt och andra familjer istället för att fokusera på sig själva, mycket avundsjuka osv. Det är inte ovanligt att man hör skryt om att deras döttrar är läkare fast de i själva verket jobbar på äldreboende. Min flickväns föräldrar sa tex. att min lön låg på över 80k i månaden fast jag i själva verket studerar heltid på CSN

En sak juggar har gemensamt är att de avskyr tatuerade, särskilt kvinnor. De blir utfrysta av sina egna släktingar och bekanta väldigt snabbt och de skäms inte över att kalla dessa för prostituerade, knarkare eller alkoholister. Man har hört en och annan bortförklaring om att de var unga och dumma som kontras med jaha så de var du som var en dålig förälder. Det är komedi att följa diskussionerna. Så jag är inte direkt förvånad att hon inte känner någon jugge. Skilsmässa är också bland de värsta som finns bland juggar. Sådana vill man absolut inte synas med. Har också märkt att de flesta kvinnorna är supersnygga mellan 20-45 sen går det utför snabbt ordentligt.
Citera
2023-01-16, 12:15
Medlem
Atmosfaers avatar
[quote=sweetcrypto|83136758]
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre

Jag är tillsammans med en kroatisk kvinna och har träffat en hel del juggar på så sätt. Det är ett märkligt folk som ständigt ska jämföra allt och andra familjer istället för att fokusera på sig själva, mycket avundsjuka osv. Det är inte ovanligt att man hör skryt om att deras döttrar är läkare fast de i själva verket jobbar på äldreboende. Min flickväns föräldrar sa tex. att min lön låg på över 80k i månaden fast jag i själva verket studerar heltid på CSN

En sak juggar har gemensamt är att de avskyr tatuerade, särskilt kvinnor. De blir utfrysta av sina egna släktingar och bekanta väldigt snabbt och de skäms inte över att kalla dessa för prostituerade, knarkare eller alkoholister. Man har hört en och annan bortförklaring om att de var unga och dumma som kontras med jaha så de var du som var en dålig förälder. Det är komedi att följa diskussionerna. Så jag är inte direkt förvånad att hon inte känner någon jugge. Skilsmässa är också bland de värsta som finns bland juggar. Sådana vill man absolut inte synas med. Har också märkt att de flesta kvinnorna är supersnygga mellan 20-45 sen går det utför snabbt ordentligt.

Instämmer. Är själv ihop med en kvinna som är född på balkan men uppväxen här. Maken till mer dramatiska människor har jag sällan stött på. Det är tvära kasst och mycket känslor. Rätt uttömande för en typisk svensk man.
Citera
2023-01-16, 12:21
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Min spontana reaktion är nog snarast att Lars är en stor jävla fitta/vuxenbebis.

1. Han borde inte svikit en familj han uppenbarligen värnar om.

2. Om han nu inledde en affär vid sidan av skulle han satt ner foten direkt och sagt att han aldrig kommer skilja sig i stället för att lova motsatsen och se till att ytterligare ett äktenskap förstördes.

3. Han skulle tagit tag i situationen direkt första gången kvinnan började ställa krav.

Sen var det väl anmälan om sexuella trakasserier hon hotade med som hon påstår att Lars faktiskt utsatt henne för?

Utrpressning på pengar är ju inte ok. Men va fan en uppretad Serb som knappt kan stava och är på fyllan får man ju nästan räkna med skipar rättvisa så här och inte genom stämningsansökningar till tingsrätten.

Hahaha , det fetade, träffsäkert sagt! 😄
Citera
2023-01-16, 12:25
Medlem
Jobbar det bara idioter på Volvo nu för tiden? De verkar släppa in allt möjligt folk.

För 15-20 år sedan krävde de gymnasieutbildning och annat för att komma in men det kanske bara gäller svenskar ? Känner man nån förman så verkar det ha varit raka vägen in iaf tidigare för nu ska tydligen allt gå genom Lernia

Knarket verkar flöda på bandet
Citera
2023-01-16, 13:14
Medlem
Krocketklubbas avatar
Stackars kvinna #metoo

Klart att man ska få pressa folk på pengar med hjälp av fittan, likaså göra karriär. Kvinnor som är så oskyldiga.
Citera
2023-01-16, 13:55
Medlem
JustZlatans avatar
Vilka sjuka människor det finns. Det är inte rättvist att de har barn och barnbarn.
Citera
2023-01-16, 14:00
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
[quote=Atmosfaer|83136811]
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto

Instämmer. Är själv ihop med en kvinna som är född på balkan men uppväxen här. Maken till mer dramatiska människor har jag sällan stött på. Det är tvära kasst och mycket känslor. Rätt uttömande för en typisk svensk man.
Finns ju en anledning till att dem kallas för "balkanbabianer".
Citera
2023-01-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Jobbar det bara idioter på Volvo nu för tiden? De verkar släppa in allt möjligt folk.

För 15-20 år sedan krävde de gymnasieutbildning och annat för att komma in men det kanske bara gäller svenskar ? Känner man nån förman så verkar det ha varit raka vägen in iaf tidigare för nu ska tydligen allt gå genom Lernia

Knarket verkar flöda på bandet

Förmodligen för att rekryterarna är trötta på att ta in släktingar som inte sköter sig, och trötta på diskussioner om varför x fick tjänsten och inte y:s svåger osv.

Vet inte vad Lernia sysslar med idag men 10 år sedan var det dit latmaskarna som inte kunde hitta eget jobb som Arbetsförmedligen tyckte var hopplösa fall slussades. Där fick man lära sig att skriva personligt brev, sitta i ring ge varandra ryggdunkar och prata om sina dröm jobb, övrig tid satt de tillsammans med en handledare och fick hjälp med att skriva mail och söka jobb eller praktikplatser. Majoriteten ville inte ha jobb de gick dit för det var tvungna och tog sin närvaro för att inte gå miste om ersättning/bidrag. Jag vet allt detta eftersom min barndomsvän jobbade där i ett halvår, vuxendagis kallade hon det.
Citera
2023-01-16, 14:17
Medlem
Kvinnan verkar vara helalkis och har dessutom varit intagen på Psyket

De där liggen kostade Lars en hel del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in