[quote=Tjuttiotre|83136275]
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghost23
– Jag känner inga juggar eller Bandidos utan jag hittade på för det låter farligt, säger kvinnan i förhör.
Känner inga juggar?! Enligt hennes efternamn är hon ju jugge själv! (Hennes efternamn slutar med VIC)
Jag är tillsammans med en kroatisk kvinna och har träffat en hel del juggar på så sätt. Det är ett märkligt folk som ständigt ska jämföra allt och andra familjer istället för att fokusera på sig själva, mycket avundsjuka osv. Det är inte ovanligt att man hör skryt om att deras döttrar är läkare fast de i själva verket jobbar på äldreboende. Min flickväns föräldrar sa tex. att min lön låg på över 80k i månaden fast jag i själva verket studerar heltid på CSN
En sak juggar har gemensamt är att de avskyr tatuerade, särskilt kvinnor. De blir utfrysta av sina egna släktingar och bekanta väldigt snabbt och de skäms inte över att kalla dessa för prostituerade, knarkare eller alkoholister. Man har hört en och annan bortförklaring om att de var unga och dumma som kontras med jaha så de var du som var en dålig förälder. Det är komedi att följa diskussionerna. Så jag är inte direkt förvånad att hon inte känner någon jugge. Skilsmässa är också bland de värsta som finns bland juggar. Sådana vill man absolut inte synas med. Har också märkt att de flesta kvinnorna är supersnygga mellan 20-45 sen går det utför snabbt ordentligt.