2023-01-16, 02:23
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Tack för tipset. Skall maska (har maskat namnen, men inte tänkt på länkarna).

Gällande varför denna gissning om denna profil (och fråga om det stämmer):

Har jobbat på liknande avdelning, och samtidigt, som annan profil (Str*berg) jag länkade till innan. Har rätt namn enligt FUP. Finns inte så många matchningar på detta.

Om du kollar på l:s fb så finns där en sb, det bör ju vara hon
Citera
2023-01-16, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Om du kollar på l:s fb så finns där en sb, det bör ju vara hon

Skumt. Får inte upp hans vänner på hans FB-profil. Har du direktlänk?

Sedan, eftersom detta allt är så starkt kopplat till arbetsplatsen, så hade jag tyckt det hade varit oerhört mycket mer intressant att finna rätt LinkedIn-profiler i just detta unika fallet.
Citera
2023-01-16, 03:20
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Skumt. Får inte upp hans vänner på hans FB-profil. Har du direktlänk?

Sedan, eftersom detta allt är så starkt kopplat till arbetsplatsen, så hade jag tyckt det hade varit oerhört mycket mer intressant att finna rätt LinkedIn-profiler i just detta unika fallet.

Vet inte, har inte fb men kollade på polarens nar hon var här.

Men alla har ju inte linkedin heller
Citera
2023-01-16, 05:14
Medlem
karlsoons avatar
Tycker han får skylla sig själv. Helt orimligt att mina skattepengar ska gå åt till sånt här.
Citera
2023-01-16, 06:52
Medlem
tokens avatar
Det är anledningar som detta som gör att alla ens relationer med älskarinnor/älskare ska göras i samförstånd med ens partner.
Citera
2023-01-16, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
What?? Vilket äckligt jävla ras. Plufsig med dubbelhaka, fula tatueringar över hela kroppen, hon ser ju smutsig ut. Vem fan tänder på det där?!
https://m.facebook.com/100049299320295/
Fan vilken Padda 🐸
Citera
2023-01-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Dum på riktigt?

Vad är det du inte förstår? Inlägget är citerat med facebook länken i stället för att redigera Facebook länken inom citatet som gemene man med minst 90 IQ gör
Citera
2023-01-16, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
What?? Vilket äckligt jävla ras. Plufsig med dubbelhaka, fula tatueringar över hela kroppen, hon ser ju smutsig ut. Vem fan tänder på det där?!
https://m.facebook.com/100049299320295/

Jag tror inte de som är otrogna gör det för att de tycker sin partner är "ful" utan för spänningen.

Hon ser ju inte så het ut men i FUP framgår det ju att detta inleddes för 10-12 år sedan - hon kanske vara fräschare då?

Nu gissar jag bara - han var 44-45 år då, 40-årskris, tråkigt hemma, tråkigt på jobbet, stressigt på jobbet. Han träffar en eldig Montenegrinska som visar intresse. Hon är runt 37 år då. Hon är eldig i sängen och exotisk. Hemma är det småbarn och skrik och kanske en fruga som inte vill ligga.

En sak jag funderar på dock är att det verkar vara extremt vanligt i dessa fallen att pengarna är bortspelade. Mycket skylls på spelmissbruk. Det måste ju vara det perfekta sättet att tvätta pengarna. Spela bort dom på poker till någon eller några man känner.
Citera
2023-01-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Jag tror inte de som är otrogna gör det för att de tycker sin partner är "ful" utan för spänningen.

Hon ser ju inte så het ut men i FUP framgår det ju att detta inleddes för 10-12 år sedan - hon kanske vara fräschare då?

Nu gissar jag bara - han var 44-45 år då, 40-årskris, tråkigt hemma, tråkigt på jobbet, stressigt på jobbet. Han träffar en eldig Montenegrinska som visar intresse. Hon är runt 37 år då. Hon är eldig i sängen och exotisk. Hemma är det småbarn och skrik och kanske en fruga som inte vill ligga.

En sak jag funderar på dock är att det verkar vara extremt vanligt i dessa fallen att pengarna är bortspelade. Mycket skylls på spelmissbruk. Det måste ju vara det perfekta sättet att tvätta pengarna. Spela bort dom på poker till någon eller några man känner.

Montenegress heter det.

Fattar Ni nu vad Smaart Linda Staaf är - hon har uppnått meer än Milica men på ett lagligt sätt
Citera
2023-01-16, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av token
Det är anledningar som detta som gör att alla ens relationer med älskarinnor/älskare ska göras i samförstånd med ens partner.

Håller med 100%. Dessutom är det väldigt dumt när sådant här sker mellan kollegor. Verkar ju ha varit en himla massa stök med märkliga relationer på denna arbetsplatsen/avdelningen.
Citera
2023-01-16, 11:11
Medlem
[quote=Ghost23|83114780]
– Jag känner inga juggar eller Bandidos utan jag hittade på för det låter farligt, säger kvinnan i förhör.

Känner inga juggar?! Enligt hennes efternamn är hon ju jugge själv! (Hennes efternamn slutar med VIC)
Citera
2023-01-16, 11:16
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vad är det du inte förstår? Inlägget är citerat med facebook länken i stället för att redigera Facebook länken inom citatet som gemene man med minst 90 IQ gör

Jag redigerade mitt inlägg innan en timme som man har på sig…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in