Citat:
Du tenker at advokat Bull aldri har tapt en sak? Det å gå ut å hevde noe annet enn hva som er rettspraksis må nesten stå for Bull sin regning.
Jeg er ikke i tvil om at AEH ville fått halve formuen til TH. Den har han kunnet bygge opp mens hun gikk hjemme og tok seg av barna.
Blir litt lei av det monomane forsvaret ditt for TH og kommenterer bare dine poster når de er villedende. Mette Yvonne Larsen KAN skilsmissesaker adskillig bedre enn Bull, og hun vinner svært ofte fram med sitt syn i retten
Jeg er ikke i tvil om at AEH ville fått halve formuen til TH. Den har han kunnet bygge opp mens hun gikk hjemme og tok seg av barna.
Blir litt lei av det monomane forsvaret ditt for TH og kommenterer bare dine poster når de er villedende. Mette Yvonne Larsen KAN skilsmissesaker adskillig bedre enn Bull, og hun vinner svært ofte fram med sitt syn i retten
Dersom du forsøker å løse saken med magen, slik Milli gjør, har du ingen garanti for at riktig gjerningsperson blir dømt.
Det mangler bevis, og det betyr at GM kan være en person som hittil er ukjent for oss.
Hvorfor skulle jeg bry meg om at du er lei av det monomane forsvaret mitt, når jeg lever i et demokratisk land, og befinner meg på et forum hvor man har ytringsfrihet
Det hjelper ikke hvor høyt du roper at du kan, når du åpenbart ikke skjønner hvordan en ektepakt blir vurdert, om hvor vidt den bare er urimelig, i den grad at det blir tilkjent et vederlag, eller om ektepakten blir helt tilsidesatt, altså ugyldig.
Ektepakten skal ikke vurderes utifra hva du mener er rettferdig, dvs at AEH hadde rett på halve formuen ved en eventuell skilsmisse. Det er ikke du og TH som har inngått en avtale. Det er AEH og TH som har inngått en avtale, og det skal mye til for at en avtale mellom to voksne mennesker blir ugyldig.
Hvor mange saker advokatene har vunnet spiller ingen rolle i denne sammenhengen.
Nedenfor ser du klart og tydelig med egne øyne, hvem som har spesialisert seg på ektepakter. Det er uten tvil advokat Randi Birgitte Bull.
Referert fra Lørenskog Mysteriet side 127-131:
Advokaten Randi Birgitte Bull, som ifølge forfatterne er en av de ypperste på ektepakter, og som har blitt bedt om å gjøre en analyse av Hagen-ekteparets ektepakt, tror ikke at ektepakten ville blitt satt helt til side. Advokaten legger til at det ville vært realistisk at AEH fikk et vederlag på omkring 15-25 millioner.
Man kan danne seg personlige meninger om hva som er rimelig i en ektepakt, men det er akkurat bare hva det er, en personlig mening, det er ikke nødvendigvis noe som gjør at en avtale blir ugyldig. Ifølge advokaten skal det mye til før en avtale blir ugyldiggjort, når en avtale er inngått mellom to voksne mennesker. I tilfellet at ektepakten ble inngått i en truende situasjon, måtte trusselen i såfall vært vedvarende, helt siden ektepakten ble inngått.
Ifølge boken er det viktig for politiet å få svar på om AEH noen gang har ønsket å bestride ektepakten i retten. Man vet heller ikke om hun har snakket med noen om dette, eller om hun i det heletatt har tenkt tanken.
https://www.bull.no/menneskene/randi-birgitte-bull
Randi Birgitte Bull arbeider hovedsakelig med private rettsforhold. Det omfatter saker om skifteoppgjør mellom ektefeller og arveoppgjør mellom arvinger, forvaltning av umyndiges midler, opprettelse av ektepakter og testamenter mv. I de senere årene har mange av oppdragene knyttet seg til bistand ved generasjonsskifter, dvs. foregrepne arveoppgjør med overføring av eiendommer og næringsvirksomhet fra en generasjon til en annen.*Generasjonsskifter omfatter også i stor grad spørsmål knyttet til skatte- og avgiftsmessige forhold samt selskapsrettslige forhold.
Randi er bostyrer for Oslo tingrett ved offentlig skifte av dødsbo. Hun håndterer til enhver tid et stort antall arveoppgjør som bostyrer. I tillegg arbeider Randi med fast eiendoms rettsforhold, noe arbeidsrett og prosederer jevnlig saker for domstolene. Hun er sertifisert mekler gjennom Meklingsakademiet i 2017 og påtar seg oppdrag som mekler ved utenrettslig mekling. Randi er også medlem av Advokatforeningens meklingsutvalg og er opptatt av mekling som alternativ tvisteløsning. Hun er kjent som en svært effektiv og rettferdig forhandler i tvistesituasjoner.
https://larsenco.no/om-mette-yvonne-larsen-co/
Advokatfellesskapet Mette Y. Larsen & Co, tidligere Advokatfirma Stabell & Co, er et advokatfellesskap som ble etablert i 1998, og har i dag 24 medarbeidere. Av disse er 19 advokater og advokatfullmektiger. Advokatfellesskapet drives av 13 kontorfeller som alle er aktive advokater. Våre medarbeidere er meget godt faglig skolerte, og nyter stor tillit i domstolene så vel som blant kolleger i rettslivet.
Våre viktigste saksfelt er strafferett og sivile tvister. I straffesaker har våre advokater forsvareroppdrag i profilerte saker, samt også bistandsadvokatoppdrag i en rekke saker. Vår sivile portefølje har tyngdepunktet på oppdrag for det offentlige og private parter i barnevernsaker, foreldretvister, felleseieskifte, erstatningssaker, utlendingssaker og arbeidsrettslige tvister.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-15 kl. 17:07.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-15 kl. 17:07.