Citat:
Ursprungligen postat av
Vannlilje
Du tenker at advokat Bull aldri har tapt en sak? Det å gå ut å hevde noe annet enn hva som er rettspraksis må nesten stå for Bull sin regning.
Jeg er ikke i tvil om at AEH ville fått halve formuen til TH. Den har han kunnet bygge opp mens hun gikk hjemme og tok seg av barna.
Blir litt lei av det monomane forsvaret ditt for TH og kommenterer bare dine poster når de er villedende. Mette Yvonne Larsen KAN skilsmissesaker adskillig bedre enn Bull, og hun vinner svært ofte fram med sitt syn i retten
Hva i all verden skal motivere henne til å kreve halve formuen, veldig mye mer enn hun trenger?
Skal TH splitte opp firmaene sine? barnas arv og de ansattes arbeidsplass?
Hva er feil med et forlik mellom advokater?
Skjønner ikke hvorfor dere fremstiller AEH som et grådig monster, jeg oppfatter henne som familiekjær og samvittighetsfull og det er ingenting av det vi vet om tonen mellom ektefellene som antyder det du hevder.
Hvis hun var kastet ut, selv forlatt hjemmet i raseri, tatt TH på fersken med elskerinne eller liknende.
Men det har vi ikke sett.
Vi har sett en dame som smurte matpakke til ektemannen, hjalp han med firmaet sitt, dro på helaften og hyttetur med ham og
IKKE sendte inn skilsmissepapirene hun fylte ut mange år før.
At hun skulle skrelle gubben for halve formuen nekter jeg å tro, hun har etterlatt seg et helt annet inntrykk hos meg.