2023-01-14, 22:34
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Superiorvlogs på snapchat. Dock flera som vloggar där och hon har fredagar tror jag. Men hon brukar skippa sina vlog dagar för hon är "upptagen"

Mycket att stå i som unfluencer these days... man ska ta selfies, försöka få till den perfekta wetlooken, åla runt på only fans, sälja tjacket som man råkade tjacka upp själv så man får sälja bakpulver istället... ja jag förstår att man verkligen inte hinner vlogga! Läggs nog MYCKET tid på att ragga nya sov-soffor också, säkert en 40-timmarsarbetsvecka bara där.

Vem ska ens hålla i mobilen...? Just det ja... Alex... bring back pundar-vloggarna!!!
Citera
2023-01-14, 22:37
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Kan ingen med lite livlig fantasi berätta hur det skulle kunna gå till...? Målvakt hurdå? För vad? Jag är för trög för dessa scams som inte ens förstår vinningen.... för någon... 😅

Skulle det kunna vara att de sålt knark för några hundra k och sen vill sätta in pengarna på någon oskyldig människas konto, och sen belåna hela skiten och få ut MASSA vita pengar? Är jag rätt på det?

Personen som tar lånet ska skicka pengarna till någon annan, alternativt ta ut dom i bankomat - sedan polisanmäla och hävda att någon annan har tagit över dennes BankID eller dylikt och hoppas på att det blir försäkringsbolaget som betalar tillbaka pengarna. Numera gör dock inte försäkringsbolagen eller bankerna detta, så personen står där med en skuld att betala. Långnäsa!
Citera
2023-01-14, 22:39
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det har du rätt i! Ovanligt för den typen av människor att basonera ut negativa delar av sitt liv, de brukar vara skickliga på att göra det raka motsatta!
Tror trots allt dessa två faktiskt helt enkelt bara är låg begåvade/mentalt handikappade, i slutet av dagen. Alex har narcissistiska tendenser men handikappet tar överhanden.

Alltså näe jag fick verkligen inte det intrycket (att de var lågbegåvade/mentalt handikappade) när de höll igång youtube som bäst. Att de verkade skärpta är kanske att ta i men drivna, idérika, kreativa, ambitiösa, lite businessminded (tänker på t.ex deras klädmärke de började designa och allt, många järn i elden där ett tag!)

Så min slutsats är att man verkligen, verkligen ska låta bli METH. Som en basic grej grej (kanske till och med ett motto?) samt undvika att under längre tid ha en diet baserad på näs-pulver, hästakaffe och alkoholhaltiga vätskor (som en heltidsgrej då alltså)... nån lördag varannan månad - jajjemen! 😎 Lördag hela veckan? - nejjeee.....
Senast redigerad av Kaktusmongo 2023-01-14 kl. 22:41.
Citera
2023-01-14, 22:43
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Exakt. Alva är stolt och känner sig snyggare än nånsin(pga selfies där hon inte ens visar sitt riktiga utseende, delusional). Men jag tror Alex fattar hela bilden innerst inne och faktiskt skäms. Han är dessutom fast i ett ÄKTENSKAP nu som han inte ens vill ha.

Jag tror inte att förmågan att känna skam är förenligt med substans-kombon... vad är skam och vad är AT? Hör hur meth- och crackheads pratar, de bara svamlar helt osammanhängande och tror på sina egna historier... vet han om att han är i ett äktenskap?

Att Alva är stolt är nog pga "dieten" (näskaffet) som kan driva upp de grandiosa tendenserna en bra bit...
Citera
2023-01-14, 22:48
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Sjukt, finns det verkligen folk som kan gå med på nåt liknande med den pundaren i förarsätet.

När han inte är heeeeelt bängelibong och verkligen skärper sig så KAN han nog vara jäääävligt charmig... för rätt klientel alltså... (charmig eller hotfull, nått av det) lägg till total brist på samvete och känsla för rätt och fel, och uppbackad av den "propra" flickvännen som kan artikulera lite elegantare. Det där gränslösa ljugandet som nästan bara narcissister och sociopater kan med... it's an art form men när man väl ser det, så SER man det.

Är ni med mig? Det är liksom en total brist på normala känslor, den enda "känslan" är "övertygande" (nej det är inte en känsla utan mer sättet att framföra informationen)
Citera
2023-01-14, 22:52
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieWaffles
Personen som tar lånet ska skicka pengarna till någon annan, alternativt ta ut dom i bankomat - sedan polisanmäla och hävda att någon annan har tagit över dennes BankID eller dylikt och hoppas på att det blir försäkringsbolaget som betalar tillbaka pengarna. Numera gör dock inte försäkringsbolagen eller bankerna detta, så personen står där med en skuld att betala. Långnäsa!

Okej... känns som just denna "affärsidén" har lite logiska hål som att det syns att personen skicktar pengarna till någon annan och har ansvar för det, och bankomater har videoövervakning... visst man kan väl hävda att "någon tog över mitt bankID" men det behövs ju åtminstone NÅGON indikation på det...

Kalla mig pessimist men jag är inte eld och lågor alltså... 😂
Citera
2023-01-14, 23:10
Medlem
Citat:
Alltså näe jag fick verkligen inte det intrycket (att de var lågbegåvade/mentalt handikappade) när de höll igång youtube som bäst. Att de verkade skärpta är kanske att ta i men drivna, idérika, kreativa, ambitiösa, lite businessminded (tänker på t.ex deras klädmärke de började designa och allt, många järn i elden där ett tag!)

Så min slutsats är att man verkligen, verkligen ska låta bli METH. Som en basic grej grej (kanske till och med ett motto?) samt undvika att under längre tid ha en diet baserad på näs-pulver, hästakaffe och alkoholhaltiga vätskor (som en heltidsgrej då alltså)... nån lördag varannan månad - jajjemen! 😎 Lördag hela veckan? - nejjeee.....
Jasså du tycker Alex verkar vara en Sharp driven kille som är normal begåvad? Killen som luffat runt hela sitt liv, aldrig haft ett hem, blåst halva Stockholm, råkat blåsa huvudet av en stackars kille, nästan blåst huvudet av Alva, satt två oskyldiga barn till världen han max träffat 5 gånger, ljugit ihop det han lyckades åstadkomma på Youtube under ngr månader, försöker blåsa och dra vinning av sina följare, skryter om att han ducka life, för att sedan skryta om vilken jävla tung mördare han är, pissar brottsoffer och anhöriga i huvudet, misshandlar varenda guzz han jappar, hävdar sig på anstalt genom att flyga på små pensionärer, mannen e KLAAAAR för life men inte bytt kläder på ett kvartal, inte ens råd med en fade! Duktig driven kille som verkligen tog till vara på sina korta månaders fame när han satt framför vlogg kameran i sina fake kläder, stissig på Testo i Turkiet, jagad i Sverige!
Beundransvärd är han.
Alva går jag inte ens in på, tycker du hon är normal begåvad så är du väldigt obegåvad!
Citera
2023-01-14, 23:34
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jasså du tycker Alex verkar vara en Sharp driven kille som är normal begåvad? Killen som luffat runt hela sitt liv, aldrig haft ett hem, blåst halva Stockholm, råkat blåsa huvudet av en stackars kille, nästan blåst huvudet av Alva, satt två oskyldiga barn till världen han max träffat 5 gånger, ljugit ihop det han lyckades åstadkomma på Youtube under ngr månader, försöker blåsa och dra vinning av sina följare, skryter om att han ducka life, för att sedan skryta om vilken jävla tung mördare han är, pissar brottsoffer och anhöriga i huvudet, misshandlar varenda guzz han jappar, hävdar sig på anstalt genom att flyga på små pensionärer, mannen e KLAAAAR för life men inte bytt kläder på ett kvartal, inte ens råd med en fade! Duktig driven kille som verkligen tog till vara på sina korta månaders fame när han satt framför vlogg kameran i sina fake kläder, stissig på Testo i Turkiet, jagad i Sverige!
Beundransvärd är han.
Alva går jag inte ens in på, tycker du hon är normal begåvad så är du väldigt obegåvad!

Haha gotta love that RAGE!!! 🔥🔥🔥
INTRYCKET när de höll igång youtube som bäst var att de inte verkade mentalt handikappade, dock ej skärpta men många andra goda egenskaper gav de INTRYCK av att ha. Vad som syns och vad som ÄR behöver ju inte vara samma sak. Tittar man i historiken så ser det inte alls ut som bilden från youtube, men INTRYCKET (återigen ett subjektivt perspektiv) är att det eskalerande bruket också eskalerat mycket negativt... för de såg onekligen ut som att de hade boende, kläder och en stabil vardag ett tag. No? Jag kan inte vara den enda som trodde det... och nog var det längre än ett par månader...?

Tackar för förolämpningen men du kan behålla den för jag nämnde inte att någon verkade varken normal eller begåvad. Det kanske bara är i mina kretsar men att någon inte verkar mentalt handikappad är liksom inte... jättepositivt...? 😂

Testar i en mening: "Bosse klättrade knappt till en hög position i företaget då han inte alls verkade mentalt handikappad" nää...?
Senast redigerad av Kaktusmongo 2023-01-14 kl. 23:38.
Citera
2023-01-15, 09:48
Medlem
Citat:
Haha gotta love that RAGE!!! 🔥🔥🔥
INTRYCKET när de höll igång youtube som bäst var att de inte verkade mentalt handikappade, dock ej skärpta men många andra goda egenskaper gav de INTRYCK av att ha. Vad som syns och vad som ÄR behöver ju inte vara samma sak. Tittar man i historiken så ser det inte alls ut som bilden från youtube, men INTRYCKET (återigen ett subjektivt perspektiv) är att det eskalerande bruket också eskalerat mycket negativt... för de såg onekligen ut som att de hade boende, kläder och en stabil vardag ett tag. No? Jag kan inte vara den enda som trodde det... och nog var det längre än ett par månader...?

Tackar för förolämpningen men du kan behålla den för jag nämnde inte att någon verkade varken normal eller begåvad. Det kanske bara är i mina kretsar men att någon inte verkar mentalt handikappad är liksom inte... jättepositivt...? 😂

Testar i en mening: "Bosse klättrade knappt till en hög position i företaget då han inte alls verkade mentalt handikappad" nää...?
Fortfarande tycker jag att du är helt fel ute! Hur kan man verka skärpt, om man tjänar så pass mycket pengar på kort tid, att man inte lyckas åstadkomma något?! Såg du ngn merch som kom ut? Det va bara en av alla deras 100 tankar de inte klara av att utföra! Såg du stället de hyrde in sig på ngr månader där de inte ens kunde vända sig om utan att gå in i varandra? Innan dess fick de hota sig in i lägenheter för att ha tak över huvudet! Driftiga? Med så mkt pengar, inte kunna betala en skuld, inte köpa kläder som är real, inte göra ngt som är driftigt förutom att försöka komma på nya saker de kunde lura följarna med för att tjäna så mycket pengar så möjligt på kort tid! När de flesta följare genomskåda det som de sysslat med hela tiden, nämligen ljugit om sin renlighet, ljugit och överdrivet ihop sina story times. Då börja missbruket eskalera igen. Tråkigt för dig om du har problem med att se igenom fasaden. Men enligt mig lyckades de inte åstadkomma mycket mer än mer problem, mer skulder, mer fiender, oändliga lögner som man omöjligt kan ta sig ur ifrån, och mycket mycket mer misär!
Hur kan du ens säga att det såg ut som de hade en stabil vardag?! Ständigt på flykt ljugandes varenda människa rakt upp i huvudet! De satte på kameran i en timme och ljög röven av sig, och bakom kameran va det allt annat än stabilt! Möjligtvis att du då är i tonåren, kan tänka mig att det kan se stabilt ut för tonåringar!
Citera
2023-01-15, 11:17
Medlem
XtraXs avatar
Där har vi framsidan till nästa LP.

https://www.bildtagg.se/bild/w4fmrswurk3gb7l6vu1ppmjc
Citera
2023-01-15, 13:48
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Där har vi framsidan till nästa LP.

https://www.bildtagg.se/bild/w4fmrswurk3gb7l6vu1ppmjc
Asså neeeeej vad gõr han? Ser ut som han inte duschat på typ 6 dagar

Märks att han läser tråden. Han börjar lägga upp grejer nu när vi sa att han skäms
Citera
2023-01-15, 14:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Asså neeeeej vad gõr han? Ser ut som han inte duschat på typ 6 dagar

Märks att han läser tråden. Han börjar lägga upp grejer nu när vi sa att han skäms

Aa fy fan, verkar som han snabbt snodde mobilen innan Alva klev upp där... Vilket sjukt ljud han gör Och Alva gömmer sig snabbt under täcket när hon ser att fången filmar mot hennes vilja. Han är fan inte ens någorlunda nykter tidigt på morgonen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in