Citat:
Ursprungligen postat av
Kaktusmongo
Alltså näe jag fick verkligen inte det intrycket (att de var lågbegåvade/mentalt handikappade) när de höll igång youtube som bäst. Att de verkade skärpta är kanske att ta i men drivna, idérika, kreativa, ambitiösa, lite businessminded (tänker på t.ex deras klädmärke de började designa och allt, många järn i elden där ett tag!)
Så min slutsats är att man verkligen, verkligen ska låta bli METH. Som en basic grej grej (kanske till och med ett motto?) samt undvika att under längre tid ha en diet baserad på näs-pulver, hästakaffe och alkoholhaltiga vätskor (som en heltidsgrej då alltså)... nån lördag varannan månad - jajjemen! 😎 Lördag hela veckan? - nejjeee.....
Jasså du tycker Alex verkar vara en Sharp driven kille som är normal begåvad? Killen som luffat runt hela sitt liv, aldrig haft ett hem, blåst halva Stockholm, råkat blåsa huvudet av en stackars kille, nästan blåst huvudet av Alva, satt två oskyldiga barn till världen han max träffat 5 gånger, ljugit ihop det han lyckades åstadkomma på Youtube under ngr månader, försöker blåsa och dra vinning av sina följare, skryter om att han ducka life, för att sedan skryta om vilken jävla tung mördare han är, pissar brottsoffer och anhöriga i huvudet, misshandlar varenda guzz han jappar, hävdar sig på anstalt genom att flyga på små pensionärer, mannen e KLAAAAR för life men inte bytt kläder på ett kvartal, inte ens råd med en fade! Duktig driven kille som verkligen tog till vara på sina korta månaders fame när han satt framför vlogg kameran i sina fake kläder, stissig på Testo i Turkiet, jagad i Sverige!
Beundransvärd är han.
Alva går jag inte ens in på, tycker du hon är normal begåvad så är du väldigt obegåvad!