Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Precis så är det. Han har valt att ha en tre veckors muckfest. Ingen annan.
Han säger att han druckit fler dagar än inte, men det är nog mer än alkohol inblandat. Inget han kan erkänna öppet såklart iom frivården osv.. Att han inte minns vad han sagt när han var full (tiktok-klippet där han erkänner mord och ska börja drifta igen) är bara bs. Han var den som sköt. Som han sa har han liv på sitt samvete. Där kom hans rätta jag fram och nu är det full skadereglering på gång.
Dessutom skriver mormodern till en av dem att "ni klarar detta" osv på deras senaste inlägg på instagram. Så det har nog varit ett jäkla liv.
Har inte Alex frivårdsmöten och sådant eller är han helt fri nu? Kan han bara dra utomlands hur länge han vill?
Jag tror han var tvungen att dra för att slippa pissprov, och åka in igen..
Min teori är att Alex har varit rädd för att bli stämplad som influencer/YouTuber inne på anstalten.
Nu har jag personligen aldrig suttit inne, men jag kan tänka mig att det inte är något man inte vill bli sedd som inne på en anstalt.
Han har därför återgått till att bli den hänsynslösa personen för att hålla upp en fasad inför sina "vänner"
Alex är långt från att komma på samma nivå som Sebastian Stakset, där pratar om vi en fantastiskt förändring i sin livsstil.
Det är skrattretande att Alex och Alva satt i en video och kritiserade Kriminalvården för att han inte fick en fotboja.
Nu kan nog alla komma överens om att det skulle vara en felaktig bedömning om han fick en fotboja istället för att sitta av tiden på en anstalt.