Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Jo men jag tänker att Alva styr hans Instagram. Jag har inte sett ngn levandes bild på honom sen limousinen? Men sen har jag inte TikTok iheller, så andra kanske sett mer?
Undrar om Bergs brud är lika under begåvad som honom? Hon liknar en tjack pundare verkligen! Vad jag sett av Bergs senare intervjuer är han bara en drickare "nuförtiden"
Nåja, ngn som följde Alvas "tjej kväll"
Alva är verkligen den typen som aldrig någonsin haft eller kommer ha en nära tjej vän! Hal som en orm är hon, redo att hugga direkt! Usch obehaglig människa
Tror du har helt rätt kring det. Alex verkar ha mobilförbud, kanske för att Alva försöker undvika mer skeva livesändningar med "vill ni se mig dööö?"
Man märker det på de kommentarer som helt plötsligt börjat komma till Alva från honom också. Han har aldrig gjort sånt innan. Och det är exakt samma saker som läggs upp på bägge profiler samtidigt. Så ja, det enda hon är manager över nuförtiden är Alex mobiltelefon...
Ja hal som en äcklig orm. Hon leker bästis med varje ny brud i sällskapet de snyltar hos för stunden. De blir bara lurade. Som N*ssa blev. Hon fanns där för henne under breakupet, fick vara hennes soptunna. Sedan var det som att hon aldrig fanns när hon valde gå tillbaka till grisen.
Alva och Alex "hör ihop" är lika ruttna som människor. Men det kommer inte sluta bra direkt..