2023-01-14, 16:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
För nån månad sedan sökte de någon med ett företagskonto i Nordea, då skulle man också tjäna massvis med pengar om man hjälpte dem.... Oj vad det lockar... Säkert samma typ av scam nu. Borde verkligen se till att han granskas nu.

Alex då... Du var ju "klaaaar mannen!" Hur kan du plötsligt vara hos kronan?

Pinsam

Just det undra hur många millar de drog in. Hade varit lite kul och svara på hans senaste förfrågan bara för att få se vad handlar om
Citera
2023-01-14, 16:16
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Just det undra hur många millar de drog in. Hade varit lite kul och svara på hans senaste förfrågan bara för att få se vad handlar om
Precis, hade varit kul om någon i tråden hade tagit en kula för laget och låtsas gå med på scammen
Citera
2023-01-14, 16:18
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Do it snälla
De måste ju vara galet rika nu
Citera
2023-01-14, 16:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Precis, hade varit kul om någon i tråden hade tagit en kula för laget och låtsas gå med på scammen

Ta du denna så tar jag nästa
Citera
2023-01-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vad heter gruppen?

Superiorvlogs på snapchat. Dock flera som vloggar där och hon har fredagar tror jag. Men hon brukar skippa sina vlog dagar för hon är "upptagen"
Citera
2023-01-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ja vissa människor sticker ut extra med sin svinighet. Ceesay, Rask, Rasmusson. Då blir det trådar därefter antar jag.

Själv är jag bara fascinerad att se riktiga narcissister och psykopater visa upp sig som dessa gör. Det är ovanligt. De brukar vara smartare och dölja sina vidriga sidor bättre.
Det har du rätt i! Ovanligt för den typen av människor att basonera ut negativa delar av sitt liv, de brukar vara skickliga på att göra det raka motsatta!
Tror trots allt dessa två faktiskt helt enkelt bara är låg begåvade/mentalt handikappade, i slutet av dagen. Alex har narcissistiska tendenser men handikappet tar överhanden.
Citera
2023-01-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ja det vet vi ju svaret på, det va ju noll millar! De behöver göra reklam för lokala frisör salonger för att få en fade liksom. Säger det mesta.
Citera
2023-01-14, 21:03
Medlem
Citat:
Tror det är två barn till och med. De är med mamman som jag tror är skötsam. De träffade Alex på Kolmården i somras, typ Aug-Sept. Men tror inte något sedan dess, och det lär varit länge innan Kolmården också. Så han skiter i dem...
Japp det är 2 barn.
Citera
2023-01-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Superiorvlogs på snapchat. Dock flera som vloggar där och hon har fredagar tror jag. Men hon brukar skippa sina vlog dagar för hon är "upptagen"

Det var helt sjukt hur påverkad hon var på sin senaste ”vlog”. Hon som så fint sagt att hon aldrig brukar droger var nu heeelt. Pupiller som fotbollar. Tjatade om tjejkväll men påpekade snabbt att alla ”män” ska vara med?!? Och hur kan ingen säga till henne om hennes fettiga hår? Kan inte hon se det själv? Får hon inte duscha hos fam berg?
Citera
2023-01-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunstar86
Det var helt sjukt hur påverkad hon var på sin senaste ”vlog”. Hon som så fint sagt att hon aldrig brukar droger var nu heeelt. Pupiller som fotbollar. Tjatade om tjejkväll men påpekade snabbt att alla ”män” ska vara med?!? Och hur kan ingen säga till henne om hennes fettiga hår? Kan inte hon se det själv? Får hon inte duscha hos fam berg?
Hon väljer att inte duscha, de prioriterar annat. Vf duscha när man ska dra på sig 3 månader skitiga kläder liksom?! Och oavsett om hon skulle duscha luktar hon ändå skit, några månaders bruk av substanser och alkohol sipprar sakta men säkert ur porerna ständigt ändå! Vad jag fått lära mig när jag va i kontakt med "den delen av vården" för antal år sen, är att när du ruttnar och går sönder inifrån är det håret som ruttnar först på utsidan av kroppen, det dör, tappar liv och börjar ruttna och lukta.

Men vad annars snackades det om i vloggen då?
Citera
2023-01-14, 22:29
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hon väljer att inte duscha, de prioriterar annat. Vf duscha när man ska dra på sig 3 månader skitiga kläder liksom?! Och oavsett om hon skulle duscha luktar hon ändå skit, några månaders bruk av substanser och alkohol sipprar sakta men säkert ur porerna ständigt ändå! Vad jag fått lära mig när jag va i kontakt med "den delen av vården" för antal år sen, är att när du ruttnar och går sönder inifrån är det håret som ruttnar först på utsidan av kroppen, det dör, tappar liv och börjar ruttna och lukta.

Men vad annars snackades det om i vloggen då?

Oj då måste det ha gått långt.... 😬
Alltså jag tror att det flottiga håret helt enkelt är en "sexig wetlook"... 😁
Citera
2023-01-14, 22:31
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Fattar inte riktigt, man tar ett lån i sitt namn och ger pengarna till Alex. Hur ska man tjäna "millar" på det?

Kan ingen med lite livlig fantasi berätta hur det skulle kunna gå till...? Målvakt hurdå? För vad? Jag är för trög för dessa scams som inte ens förstår vinningen.... för någon... 😅

Skulle det kunna vara att de sålt knark för några hundra k och sen vill sätta in pengarna på någon oskyldig människas konto, och sen belåna hela skiten och få ut MASSA vita pengar? Är jag rätt på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in