2023-01-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newbuk
Låter bra. På mitt ställe nära brukar det var 500 för BJ men 1000 kanske är premium för yngre/snyggare. Var priset förhandlingsbart tro?

Var faktum inte helt lätt att få till det för 1000 med sprut i ansikte med öppen mun. Tror att det skulle vara svårt att få ned det. Ett vanligt BJ m kondom hade kanske gått för 500.
Citera
2023-01-07, 15:05
Avslutad
Bra start på det nya året!
Besökte en för mig oprövad salong strax söder om huvudstaden. Dörren öppnades av en ung söt tjej i kort linne och shorts. Föll pladask för hennes välkomnande leende och fiskade upp kontanter för en timmes olja.
Tog en dusch innan jag la mig tillrätta på madrassen och strax kommer min sötnos in och låser dörren.
Innan hon ber mig vända över på rygg ger hon mig en kram och viskar welcome to ...massage.
Massagen påbörjas och är sensuell redan från start. Långa mjuka tag och lätta retningar med naglarna. När hon masserar lår och rumpa blir det mycket pungsnudd. Börjar jobba med ryggen men efter bara en halv minut lägger hon sig över mig, nafsar mig i örsnibben och viskar att hon gärna gör det lite extra skönt för mig.
När jag frågar vad hon erbjuder blir svaret att jag kan få allt jag vill ha och valet blir B2B.
Hon reser sig, drar sitt korta linne över huvudet och blottar ett par uppnosiga bröst som är äkta vara. Sen ålar hon ur shorts och trosor, oljar in sig och lägger sig ovanpå min rygg där hon glider upp och ned samtidigt som hon sticker in händerna under mina ljumskar och smeker retfullt.
Vänder mig på rygg och har henne sittande grensle ovanpå mig. Kelar en stund med hennes gosiga bröst och runda rumpa innan jag lägger handen mellan hennes ben. Stryker över hennes rakade kön och låter först ett, sedan två fingrar glida in i hennes fitta som är varm och fuktig. Hon stönar lite och säger att hon tycker det är skönt och när jag ber att få smaka på henne flyttar hon upp och sätter sig så att jag kommer åt att slicka henne. Om det är äkta eller skådespeleri vet jag inte men hon ger i alla fall sken av att njuta.
Efter en god stund återgår hon till att glida fram och tillbaka samtidigt som hon retar mig med sensuella smekningar. Flyttar ner och slickar min stenhårda topp en stund innan och tar mig i munnen och börjar suga. Hon gör det riktigt härligt, inte hårt och hetsigt utan lugnt och försiktigt med mycket saliv. När hon lägger handen runt pungen och kittlar ollonets baksida med tungspetsen kan jag inte länge hålla emot och jag kommer i en kraftig utlösning.
Hon skrattar och säger good boy sen kryper hon tätt intill och vi gosar en stund innan hon torkar av mig och hoppar i paltorna.
Tar en dusch och får ett glas vatten. Innan jag går får jag en stor kram, ett come back soon och en diskret smekning i grenen.
Citera
2023-01-10, 06:50
Bannlyst
Rugguggla leverar!

Har gjort återbesök i en av Mellansveriges större städer. Tidigare, när jag besökte staden regelbundet, hade jag ett stamställe med en tjej som gav både en fantastisk massage och en underbar avslutning, men hon stängde salongen och tog ett jobb med månadslön. Jag klandrar henne inte, men saknaden är stor.

Hade inte tänkt att gå på thaimassage (det känner ni igen va?) men efter att ha druckit lite började frestelsen ta över. En kort promenad från hotellet till en salong jag besökt tidigare (men då bara fått HJ, nu var siktet inställt på en mer komplett avslutning) i närheten av en av stadens kyrkor. Ringer på och öppnar gör en dam som nog var minst lika gammal och mossbelupen som den närbelägna kyrkan, men med lite alkohol i kroppen och ett stort behov av att spruta så fick det gå an med en rugguggla. Man kan ju alltid blunda ...

Betalar för en timme olja. Går in rummet, tar av alla kläder och lägger mig på madrassen med handduk över rumpan. Att extra erbjöds var tydligt redan från början, för damen drar snabbt bort handduken och någon handduk hamnar inte någon mer gång på dalkarlens kropp den timmen. Det blev en hård och kompetent massage men teasingen kom igång ganska kvickt. Vändning och fortsatt massage - helt näck hela tiden och kuken blir hårdare och damen kommer åt den hela tiden. Till slut greppar hon och frågar om jag dalkarlen vill ha boom boom. Svaret blir ja och vi kommer överens om priset, 1000 kr. Hon försvinner en stund och kommer tillbaka naken. Lägger sig bredvid på madrassen. Jag får ett infall och särar på hennes ben och sticker in tungan samtidigt som jag tänker "Nu får jag en käftsmäll". Men den kommer aldrig så jag fortsätter en stund. Till slut säger hon "fock me". Kondom på och jag sätter igång. Kör i olika positioner. Bäst är när hon rider mig, det var sannerligen inte första gången hon gjorde det. Avslutar med ett rejält sprut.

När jag går därifrån får jag en kram och hon säger: "Yo com back yes?"

Vi får se hur det blir med det.
Citera
2023-01-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetrusNorr
Dags att lämna min första recension efter att ha läst alla häftiga berättelser här som låter mer eller mindre sanna.
I förrgår ville jag testa ett nytt ställe här i GBG. Har testat 3 ställen på Hisingen där jag blivit erbjuden extra på samtliga. Testat en strax söder om stan där jag inte blev erbjuden men där var det en riktig, seriös Thaimassage. Det nya stället hade jag inte några förväntningar på utan ville ha lite spänning om de frågar om extra. Mitt vanliga ställe är inte så spännande längre när jag vet att de erbjuder extra.
När jag kom dit öppnade en lite äldre glad entusiastisk kvinna som nog var ägarinnan. Det fanns en annan också mogen, glad kvinna som visade mig till båset med draperi framför för hon skulle massera mig. Det fanns två bås med genomskinliga draperier. När jag kom var de precis klara med en kund i båset bredvid.
Kvinnan som visade mig till båset var söt och hade stora bröst. Hon var lite uppspelt och lite nervöst upphetsad på ett positivt sätt och hade lite svårt att få fram orden för hon kunde inte så bra svenska, men hon försökte.
Det här började ju positivt och det skulle bli bättre.
Hon frågade om hur länge en timme för 500 kr, och jag svarade 30 minuter. Jag betalade 500 kr kontant och fick en 200 lapp tillbaka och avböjde kvitto.
Jag lade mig i läge som jag lärt mig här med den i söderläge. Hon kom och började tvätta fötterna och benen med en våt handduk och direkt gick hon upp med handduken uppför benet i skrevet och snuddade en gång så då behövde jag inte fundera längre om det skulle erbjudas extra. När hon sedan masserade benen och skinkorna snuddade hon flera gånger och petade på den med fingret några gånger då den låg synlig i söderläge.
Hon berömde mig när hon masserade mina händer att du har mjuka sköna händer. När jag låg på mage lyfte hon min arm bakåt och masserad den och lade min han på sig själv som en inbjudan till mig att smeka henne. Det var lite svårt på mage med armen bakåt men det skulle komma en bättre chans senare. Hon masserade engagerat och lagom hårt med lagom mycket olja. Jag brukar oftast bara säga en halvtimme så blir det som det blir olja, thai eller en mix. Låter massösen välja men nu blev det thaimassage som jag egentligen gillar bättre så jag borde nog i fortsättningen be om Thaimassage även om vissa här säger att om man ber om oljemassage som jag inte egentligen tycker är massage, att då blir man erbjuden extra. Nu fick jag dock en riktigt bra thaimassage utan att jag bad om det specifikt.
Efter vändningen kom frågan nästan direkt om massage där nere. Jag tycker det är synd att det nästan är standard att frågan ska komma då. Vill helst bli masserad lite på framsidan först helst utan handduk över. Nästa gång jag går dit ska jag säga att hon masserar framsidan en stund innan hon går på handjobbet. När hon frågade om massage nere nickade jag och sa ok. Hon frågade hur mycket. Jag brukar säga två hundra till nya som jag inte varit hos och jag blev lite förvånad när hon accepterade det för hon var den första som gjort det. De andra har jag fått höja till 300 men i ett fall gick det inte och jag fick gå upp till 500 vilket sved trots att jag fick suga på hennes stora härliga bröst samtidigt som hon masserade mitt stånd.
Efter vändningen satt hon på kanten på sängen halvt med ryggen mot mig. Det tog jag som en inbjudan till att hon ville bli smekt. När hon börjat smeka mig mellan benen så började jag smeka hennes rygg under hennes blus och det verkade hon gilla. Hon satt på min högra sida så jag sträckte vänsterhanden fram och försökte smeka hennes vänstra bröst. Det gick inte så bra för hon hade BH som satt hårt åt men då hjälpte hon till och lyfte upp BHn så bröstet trillade ut så jag kunde smeka det. När jag smekt det vänstra bröstet lite så sträckte jag min högerhand mot hennes högra bröst och lyfte upp hennes BH och smekte och kramade båda brösten. Då blev hon upphetsad och jag blev mer upphetsad av det och hon började runka mig snabbare och snabbare tills jag sprutade. Sen fortsatte hon massagen med framsidan en stund.
När jag duschat och kommit tillbaka stod jag vid bädden och torkade mig så kom hon förbi och tittade till och gick och sade något till den andra kvinnan och skrattade. Sedan kom hon tillbaka och stod och tittade på när jag fortsatte att torka mig och ta på mig kläderna. Det uppskattade jag mycket så jag stod vänd mot henne naken och visade min kropp när jag torkade mig. Det kändes att det var en uppskattande blick då jag ser bra ut naken då jag inte har någon mage och har lite muskler. Jag kände att hon åt upp mig med sin blick och det gjorde mig upphetsad.
När massagen var avslutad frågade hon om jag ville ha vatten och kola. Hon kom tillbaka med ett fat med en iskall loka och en cuba cola. Jag trodde jag skulle få ett glas kranvatten och en kola som är vanligt på andra ställen. Det var ytterligare ett plus för mitt nyaste favoritställe. När jag gick ville båda kvinnorna att jag gärna skulle komma tillbaka och jag sa att jag kommer tillbaka. Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag går tillbaka dit. Idag var det inte diskussion om med än extra massage men jag hoppas på avsugning nästa gång och FS senare. Blir spännande om jag kommer få mer men det känns som att jag har halva inne vilket jag inte känt på andra ställen även om jag blivit erbjuden FS för 1500 som jag tackat nej till och BJ för 800. Kanske går hit och tar HJ några gånger innan hon är mogen för mer och kanske förslår det själv vilket är mer upphetsande än att jag tjatar mig till det. Nästa gång tar jag en timme då hon var duktigt på att massera så då blir det inte bortkastad tid och så har man mer tid för extratjänsterna. Synd att jag inte testat detta ställe tidigare men har man ett ställe där de känner igen mig och jag vet att jag får extra vågade jag inte chansa på ett nytt ställe. Man måste nog byta ibland för att de anstränger sig mer för en ny kund som dom vill ha tillbaka än om man är stamkund. Ett annat som jag testade så ansträngde dom sig inte så mycket så det blev bara ett besök där. Idag är jag helnöjd för kvinnan hade mycket stora och fina bröst som hänger lagom mycket vilket jag gillar och hon var söt och trevlig och duktig på att massera, verkar tända på min kropp och tog bara 200 för HJ. När jag skulle gå upptäckte jag att de hade skylten vi välkomnar inte sexköp. Jag kände igen den ljusblåa som står på engelska, men skylten stod inte så synlig utan lite saker stod framför den så de använder den inte för att skrämma iväg kunder. De liksom andra räknar nog inte HJ som sex så blir spännande om man kan få mer än HJ.
Lovade en uppföljning efter min recension av nya stället jag testat. Nu har jag varit tillbaks dit men denna gången blev det inget extra. Förra gången blev det ett HE. Nu var hon inte lika flirtig och glad som förra gången utan mer reserverad så hon hade kanske en mindre bra dag. Denna gången tog jag en timme för 500 kr för jag märkte förra gången att hon kunde massera på riktigt och det fick jag känna på. Fick en verklig tuff thaimassage där jag var nära att skrika av smärta ett par gånger när hon pressade armbåge och knä i musklerna. När man får en sådan hård massage så blir det svårt att få den hård vilket hon kanske såg? Det var inte mycket snudd denna gången. Efter vändning till rygg och hon masserat ett tag frågade hon massera där och jag sa ok, men hon fortsatte med vanlig massage och eftersom det bara gått ungefär halva tiden lät jag henne fortsätta och tänkte att hon kanske ger extra mot slutet, men det blev inget extra. Var ändå nöjd med massagen som var riktigt grundlig. Gå jag tillbaka så kommer jag nog bara ta en halvtimme som förra gången men nästa gång ska jag kanske testa ett nytt ställe och se vad de erbjuder.
Citera
2023-01-10, 16:40
Medlem
Dags igen efter låååångt uppehåll pga. Covid och alla tillslag.

Körde runt i den stora staden i söder och hittade till ett av mina gamla favorit ställen. Tog mod till mig och efter långt uppehåll är det en nya kvinna som öppnar dörren när jag ringer på. Ser trevlig och bra ut, ingen ungdom men inte heller övermogen.
Leds in i rummet och proceduren med att jag blir lämnad tar vid och mina kläder åker av. Känns alltid bra i kroppen att ny duschad ta av alla kläder och krypa upp på britsen. Lägger handduken lite slarvig över bakdelen.

Efter en kort stunds avkoppling och väntade kommer hon tillbaka. Handduken blir tillrätta lagd och massagen tar vid med tryck på olika ställen över ryggen innan oljan kommer fram. Precis lagom mängd dessutom och hon kunde massera bra och min rygg och ben fick sig en fin omgång. Tänkte att blir det inger mer så är detta värt det.
När ryggen och benen var klara så togs handduken bort. Skinkorna fick sig lite knådning och hennes händer letade sig närmare och närmare mina ädlare delar. Pung snudd ökade var varje drag och till slut hade hon hela paketet i ena handen och drog med den andra handens finger upp o ner i anal skåran. Jag lättade lite så hon kom åt bättre och hon runkade mig sakta innan hon bad min vända mig om.

Väl liggandes på ryggen kom frågan vad jag önskade och efter lite småprat blev det B2B och hon tog av sig sina kläder, oljade in sig innan hon började åla runt över mig. Blev lite orolig om den skulle glida in men hon kunde sina grejer även här. Efter en stund halv satte vi oss båda upp och hon fortsatte att stimulera min anal med ena handen och bad mig massera hennes bröst. De äkta och mjuka kuddarna som nu var välsmorda av oljan gled runt fint och hon stönade skönt när min andra hand letade sig in till hennes nu blöta välrakade sköte samtidigt som jag tog hennes ena bröst i munnen. Jag kände hennes hårda klitoris och vi ökade båda tempot i våra handrörelser och nu vilda höftjuckandet till jag sprutade i en skön orgasm.

Hon avslutar med lite småkramande och frågar om jag vill duscha samt förslaget att nästa gång gör vi mer.
Citera
2023-01-10, 22:46
Medlem
Tja Samurajen här
Efter ha varit ett par gånger hos mina grannys thai och fått utmärkt behandling varje gång så kände Samurajen att det var time för ett besök hos min absoluta favorit alldaglig utseende och ett leende som får hjärtat att bulta lite extra. Hon leder in Samurajen till rummet och vi kramas och kysser varandra en stund och pratar lite om allt är bra osv….
Samurajen tar den obligatoriska duschen och sätter på sig kukringen japp den har varit på plats vid dom senaste besöken utan några kommentarer från min favorit
Denna gång har Samurajen även införskaffat en fingervibrator otroligt spänd och nyfiken på hur det skulle mottagas efter en stunds btb och ett underbart rimjobb så var det dax för Samurajen att ta hand om min lilla favorit först lite sensuell massage på baksidan det gillar hon 😜så vackert att massera svanken och nästa sekund dela på skinkorna så bägge hålen öppnas upp….. slickar mig från svanken ner till bägge hålen låter tungspetsen öppna hålet flyttar upp henne på alla fyra och slickar i mig safterna efter en stund vänder hon sig om vi kysser varandra och jag suger på brösten tar fram min lilla fingervibrator
som legat bredvid oss så den har hon uppmärksammat redan hon skrattar och ryser lite när jag prövar mig fram när det är dax för klittan att få sitt tycker hon det är lite obehagligt och för starkt så fingret åker in i kärlekshålet med fulla vibrationer samtidigt som jag slickar på klittan.
Ååååå hallå hallå den orgasmen hon kom i
Efter får vi ligga en stund och kramas lite jag känner då hennes hjärta som dunkar och vi skrattar åt det till slut säger hon åt mig att lägga mig på rygg nu är det min tur säger hon…..
Men det är en annan berättelse……..
Massage? Jajaja det blev några minuter på slutet av det också 😜
Simma lugnt //Samurajen
Citera
2023-01-12, 12:25
Medlem
Längesedan jag skrev i denna tråden.
Körde igenom ett av GBGs industriområden och passerade en känd flagga
Den salongen hade jag nästan glömt, pirar till lite, tittar på klockan och konstaterar att jag är väl värd en lite längre lunch idag. Parkerar och ringer på, jo hon har tid för en drop in.
Blir visad till ett trevligt rum längst in i lokalen, Näckar och lägger mig tillrätta.
Massösen frågar om jag vill ha hård eller mjuk massage, om jag har ont osv, -Jag vill ha skön massage sa jag med ett leende. Tyckte jag kände igen henne, och när hon började babbla var jag säker på att jag träffat henne förr. Hon pratar om elpriser räntor mm haha, tyst massera nu haha.

Börjar med en skön massage av ben och rygg, handduken åker av och en härlig massage av rumpan börjas, skönt älskar ner skinkorna får mycket tid
Hon klättrar upp och sätter sig mellan mina ben, särar så mkt det går när jag ligger på mage.
Hon masserar och smeker insidan av låren. skinkorna upp över ryggen, ner igen mellan skinkorna, blir mer och mer närgången, smeker nu skaftet pungen och mellangården, nuddar flera gånger rosetten. Stönar så skönt.
Dax för vändning, hon sitter kvar mellan mina ben.
Tar ett smekande tag om min nu stenhårda kuk, och frågar om jag vill ha mer. Bara HJ erbjöds idag, vi kom snabbt överens. Och hon börjar en fantastisk erotisk massage av pung ljumskar osv, då och då ett försiktigt retande runkdrag. Hon lyfter och särar mina ben och är tillbaka med oljiga fingrar runt rosetten. Känner hur hon sakta för in ett finger i röven på mig och masserar prostatan samtidigt som hon sakta smeker skaftet. Vilken explosion jävlar vad skönt det var. Hit blir det fler besök, för vem är rädd för ett finger i röven haha

Bra lokal
Bra massage
Fantastiskt extra dock bara HJ.
Dusch finns
500:- för en tim och 300:- HJ
Citera
2023-01-13, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Längesedan jag skrev i denna tråden.
Körde igenom ett av GBGs industriområden och passerade en känd flagga
Den salongen hade jag nästan glömt, pirar till lite, tittar på klockan och konstaterar att jag är väl värd en lite längre lunch idag. Parkerar och ringer på, jo hon har tid för en drop in.
Blir visad till ett trevligt rum längst in i lokalen, Näckar och lägger mig tillrätta.
Massösen frågar om jag vill ha hård eller mjuk massage, om jag har ont osv, -Jag vill ha skön massage sa jag med ett leende. Tyckte jag kände igen henne, och när hon började babbla var jag säker på att jag träffat henne förr. Hon pratar om elpriser räntor mm haha, tyst massera nu haha.

Börjar med en skön massage av ben och rygg, handduken åker av och en härlig massage av rumpan börjas, skönt älskar ner skinkorna får mycket tid
Hon klättrar upp och sätter sig mellan mina ben, särar så mkt det går när jag ligger på mage.
Hon masserar och smeker insidan av låren. skinkorna upp över ryggen, ner igen mellan skinkorna, blir mer och mer närgången, smeker nu skaftet pungen och mellangården, nuddar flera gånger rosetten. Stönar så skönt.
Dax för vändning, hon sitter kvar mellan mina ben.
Tar ett smekande tag om min nu stenhårda kuk, och frågar om jag vill ha mer. Bara HJ erbjöds idag, vi kom snabbt överens. Och hon börjar en fantastisk erotisk massage av pung ljumskar osv, då och då ett försiktigt retande runkdrag. Hon lyfter och särar mina ben och är tillbaka med oljiga fingrar runt rosetten. Känner hur hon sakta för in ett finger i röven på mig och masserar prostatan samtidigt som hon sakta smeker skaftet. Vilken explosion jävlar vad skönt det var. Hit blir det fler besök, för vem är rädd för ett finger i röven haha

Bra lokal
Bra massage
Fantastiskt extra dock bara HJ.
Dusch finns
500:- för en tim och 300:- HJ

Den skulle man vilja prova😍

Ett finger i röven är fantastiskt
Citera
2023-01-15, 10:11
Medlem
För några veckor sen provade jag på en oljemassage för första gången - detta gjordes av ren nyfikenhet (ingen intention av något extra skulle förekomma, men om jag skulle ha blivit erbjuden så hade jag tackat ja.)

Efter att ha läst recensioner och erfarenheter så kommer jag att tänka på vissa saker som jag lade märke till vid besöket.

Väl inne möts jag av en söt ung thailändska, hon frågar återigen tydligt om det var oljemassage jag ville ha - jag svarar ja. Hon noterar att jag betalar kontant.
Massagen i sin helhet var bra och hon var tillmötesgående. Det jag insåg i efterhand var att jag hade kallingarna på mig och att jag hade betalat för 30min-session.
Kan detta ha varit lite oskrivna regler som ha lett till att inget extra erbjöds?

Sen när allt var färdigt och jag strax ska ut, så tackar jag henne för massagen. Hon tittar på mig snällt och säger att nästa gång får jag boka 1 timme - 1tim 30min session nästa gång.

Vad tror ni?
Tack i förhand!
Ha en fortsatt trevlig dag.
Citera
2023-01-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charles92
För några veckor sen provade jag på en oljemassage för första gången - detta gjordes av ren nyfikenhet (ingen intention av något extra skulle förekomma, men om jag skulle ha blivit erbjuden så hade jag tackat ja.)

Efter att ha läst recensioner och erfarenheter så kommer jag att tänka på vissa saker som jag lade märke till vid besöket.

Väl inne möts jag av en söt ung thailändska, hon frågar återigen tydligt om det var oljemassage jag ville ha - jag svarar ja. Hon noterar att jag betalar kontant.
Massagen i sin helhet var bra och hon var tillmötesgående. Det jag insåg i efterhand var att jag hade kallingarna på mig och att jag hade betalat för 30min-session.
Kan detta ha varit lite oskrivna regler som ha lett till att inget extra erbjöds?

Sen när allt var färdigt och jag strax ska ut, så tackar jag henne för massagen. Hon tittar på mig snällt och säger att nästa gång får jag boka 1 timme - 1tim 30min session nästa gång.

Vad tror ni?
Tack i förhand!
Ha en fortsatt trevlig dag.
Om du hade följde den här tråden hade du inte behövt ställa frågan. Alltså av med kallingarna och visa med vaga rörelser eller hummanden att du uppskattar när massösens händer närmar sig det mest känsliga, så ska du se att erbjudandet kommer...
Citera
2023-01-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Om du hade följde den här tråden hade du inte behövt ställa frågan. Alltså av med kallingarna och visa med vaga rörelser eller hummanden att du uppskattar när massösens händer närmar sig det mest känsliga, så ska du se att erbjudandet kommer...

Lol skitsnack, frågan kommer ändå oavsett om dom är av eller på
Citera
2023-01-15, 21:08
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebben11
Lol skitsnack, frågan kommer ändå oavsett om dom är av eller på
Fast i detta fallet kom ju ingen fråga. Jag håller med om de tipsen, men sen finns det ställen / tillfällen då frågan kommer oavsett hur du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in