Längesedan jag skrev i denna tråden.
Körde igenom ett av GBGs industriområden och passerade en känd flagga

Den salongen hade jag nästan glömt, pirar till lite, tittar på klockan och konstaterar att jag är väl värd en lite längre lunch idag. Parkerar och ringer på, jo hon har tid för en drop in.
Blir visad till ett trevligt rum längst in i lokalen, Näckar och lägger mig tillrätta.
Massösen frågar om jag vill ha hård eller mjuk massage, om jag har ont osv, -Jag vill ha skön massage sa jag med ett leende. Tyckte jag kände igen henne, och när hon började babbla var jag säker på att jag träffat henne förr. Hon pratar om elpriser räntor mm haha, tyst massera nu haha.
Börjar med en skön massage av ben och rygg, handduken åker av och en härlig massage av rumpan börjas, skönt älskar ner skinkorna får mycket tid
Hon klättrar upp och sätter sig mellan mina ben, särar så mkt det går när jag ligger på mage.
Hon masserar och smeker insidan av låren. skinkorna upp över ryggen, ner igen mellan skinkorna, blir mer och mer närgången, smeker nu skaftet pungen och mellangården, nuddar flera gånger rosetten. Stönar så skönt.
Dax för vändning, hon sitter kvar mellan mina ben.
Tar ett smekande tag om min nu stenhårda kuk, och frågar om jag vill ha mer. Bara HJ erbjöds idag, vi kom snabbt överens. Och hon börjar en fantastisk erotisk massage av pung ljumskar osv, då och då ett försiktigt retande runkdrag. Hon lyfter och särar mina ben och är tillbaka med oljiga fingrar runt rosetten. Känner hur hon sakta för in ett finger i röven på mig och masserar prostatan samtidigt som hon sakta smeker skaftet. Vilken explosion jävlar vad skönt det var. Hit blir det fler besök, för vem är rädd för ett finger i röven haha
Bra lokal
Bra massage
Fantastiskt extra dock bara HJ.
Dusch finns
500:- för en tim och 300:- HJ