Tja
Efter en tid med alldeles för mycket intag av Asiatisk porr
till slut så hamnade jag på äldre thai kvinnor och fråga mig inte varför men samurajen gick igång så det stod härliga till
Sökte upp ett ställe i huvudstaden där jag vet att det bara jobbar äldre thai nu snackar vi äldre alltså
kändes som det var mormor som välkomnade mig på förmiddagen då jag plingade på dörren
en snabb dusch och tillbaka i det minimala rummet massösen kommer in och särar på mina ben så mycket det går sen sätter hon sig tillrätta mellan mina ben. Hahaha den massagen som utförs är som sagt var katastrof men va fan Samurajen var ju där för bombom. stykningar på insida ben och så fick alla fall röven en ordentligt dos med olja.... hör henne säga tyst mmm vely good body
liten klapp på rumpan vända
hon ler tittar på mig jag ler också hon får ett skambud som hon tog utan omsvep en stund senare har hon kuken i munnen och det slickas och knullas i ett rasande tempo och hon är så jävla kåt
avslutar med att komma över hennes pattar och hon skrattar och ler och Samurajen är utpumpad
Summa sumarum Samurajen fick det han ville för en spottstyver av vad det kostar i vanliga fall
Simma lugnt där ute /Samurajen