2022-12-13, 10:19
Medlem
Jag brukar ha som regel att aldrig fråga om extra, man vill ju inte gärna genera någon som utövar enbart seriös massage. Men det hände en gång i Göteborg:
Söt petit tjej som log med hela ansiktet när hon tog emot mig. Jag lade mig som vanligt på mage, med den där lilla handduken över rumpan. Hon började med ryggen, långa sensuella drag. Hon till och med lade sig ovanpå mig en kort stund så jag kände hela hennes kropp nära.
Så gick hon över till låren och sökte sig längre och längre upp på insidan och snuddade både det ena och det andra.
När jag vände mig om var det uppenbart hur jag reagerat på hennes beröringar. Jag fick ett glatt menande leende innan hon lade den lilla handduken till rätta och fortsatte sin seriösa men ack så snuddande och upphetsande massage - tills tiden tog slut!
Va? Minst sagt förvånad kunde jag inte låta bli ändå att säga "No extra?". "You want?" frågade hon glatt och efter en stunds förhandling om pris etc utförde hon en sällsynt mjuk och varsam handtralla - och det gick förstår för mig alldeles för snabbt.
Efter några återbesök gick hon också med på mer avancerade lekar!
Citera
2022-12-13, 13:42
Medlem
gbg001s avatar
Tillbaks till min favoritmassös. Hon känner igen mig nu, så hon vet att det kommer bli extra. Redan innan hon frågade vad jag ville ha så sög hon på mina bröstvårtor och hade ett finger upp i anus
Blev FS som vanligt efter en skön avsugning och b2b.
Citera
2022-12-15, 14:42
Medlem
Tja
Efter en tid med alldeles för mycket intag av Asiatisk porr
till slut så hamnade jag på äldre thai kvinnor och fråga mig inte varför men samurajen gick igång så det stod härliga till
Sökte upp ett ställe i huvudstaden där jag vet att det bara jobbar äldre thai nu snackar vi äldre alltså
kändes som det var mormor som välkomnade mig på förmiddagen då jag plingade på dörren
en snabb dusch och tillbaka i det minimala rummet massösen kommer in och särar på mina ben så mycket det går sen sätter hon sig tillrätta mellan mina ben. Hahaha den massagen som utförs är som sagt var katastrof men va fan Samurajen var ju där för bombom. stykningar på insida ben och så fick alla fall röven en ordentligt dos med olja.... hör henne säga tyst mmm vely good body
liten klapp på rumpan vända
hon ler tittar på mig jag ler också hon får ett skambud som hon tog utan omsvep en stund senare har hon kuken i munnen och det slickas och knullas i ett rasande tempo och hon är så jävla kåt
avslutar med att komma över hennes pattar och hon skrattar och ler och Samurajen är utpumpad
Summa sumarum Samurajen fick det han ville för en spottstyver av vad det kostar i vanliga fall
Simma lugnt där ute /Samurajen
Citera
2022-12-16, 10:53
Medlem
Dags att lämna min första recension efter att ha läst alla häftiga berättelser här som låter mer eller mindre sanna.
I förrgår ville jag testa ett nytt ställe här i GBG. Har testat 3 ställen på Hisingen där jag blivit erbjuden extra på samtliga. Testat en strax söder om stan där jag inte blev erbjuden men där var det en riktig, seriös Thaimassage. Det nya stället hade jag inte några förväntningar på utan ville ha lite spänning om de frågar om extra. Mitt vanliga ställe är inte så spännande längre när jag vet att de erbjuder extra.
När jag kom dit öppnade en lite äldre glad entusiastisk kvinna som nog var ägarinnan. Det fanns en annan också mogen, glad kvinna som visade mig till båset med draperi framför för hon skulle massera mig. Det fanns två bås med genomskinliga draperier. När jag kom var de precis klara med en kund i båset bredvid.
Kvinnan som visade mig till båset var söt och hade stora bröst. Hon var lite uppspelt och lite nervöst upphetsad på ett positivt sätt och hade lite svårt att få fram orden för hon kunde inte så bra svenska, men hon försökte.
Det här började ju positivt och det skulle bli bättre.
Hon frågade om hur länge en timme för 500 kr, och jag svarade 30 minuter. Jag betalade 500 kr kontant och fick en 200 lapp tillbaka och avböjde kvitto.
Jag lade mig i läge som jag lärt mig här med den i söderläge. Hon kom och började tvätta fötterna och benen med en våt handduk och direkt gick hon upp med handduken uppför benet i skrevet och snuddade en gång så då behövde jag inte fundera längre om det skulle erbjudas extra. När hon sedan masserade benen och skinkorna snuddade hon flera gånger och petade på den med fingret några gånger då den låg synlig i söderläge.
Hon berömde mig när hon masserade mina händer att du har mjuka sköna händer. När jag låg på mage lyfte hon min arm bakåt och masserad den och lade min han på sig själv som en inbjudan till mig att smeka henne. Det var lite svårt på mage med armen bakåt men det skulle komma en bättre chans senare. Hon masserade engagerat och lagom hårt med lagom mycket olja. Jag brukar oftast bara säga en halvtimme så blir det som det blir olja, thai eller en mix. Låter massösen välja men nu blev det thaimassage som jag egentligen gillar bättre så jag borde nog i fortsättningen be om Thaimassage även om vissa här säger att om man ber om oljemassage som jag inte egentligen tycker är massage, att då blir man erbjuden extra. Nu fick jag dock en riktigt bra thaimassage utan att jag bad om det specifikt.
Efter vändningen kom frågan nästan direkt om massage där nere. Jag tycker det är synd att det nästan är standard att frågan ska komma då. Vill helst bli masserad lite på framsidan först helst utan handduk över. Nästa gång jag går dit ska jag säga att hon masserar framsidan en stund innan hon går på handjobbet. När hon frågade om massage nere nickade jag och sa ok. Hon frågade hur mycket. Jag brukar säga två hundra till nya som jag inte varit hos och jag blev lite förvånad när hon accepterade det för hon var den första som gjort det. De andra har jag fått höja till 300 men i ett fall gick det inte och jag fick gå upp till 500 vilket sved trots att jag fick suga på hennes stora härliga bröst samtidigt som hon masserade mitt stånd.
Efter vändningen satt hon på kanten på sängen halvt med ryggen mot mig. Det tog jag som en inbjudan till att hon ville bli smekt. När hon börjat smeka mig mellan benen så började jag smeka hennes rygg under hennes blus och det verkade hon gilla. Hon satt på min högra sida så jag sträckte vänsterhanden fram och försökte smeka hennes vänstra bröst. Det gick inte så bra för hon hade BH som satt hårt åt men då hjälpte hon till och lyfte upp BHn så bröstet trillade ut så jag kunde smeka det. När jag smekt det vänstra bröstet lite så sträckte jag min högerhand mot hennes högra bröst och lyfte upp hennes BH och smekte och kramade båda brösten. Då blev hon upphetsad och jag blev mer upphetsad av det och hon började runka mig snabbare och snabbare tills jag sprutade. Sen fortsatte hon massagen med framsidan en stund.
När jag duschat och kommit tillbaka stod jag vid bädden och torkade mig så kom hon förbi och tittade till och gick och sade något till den andra kvinnan och skrattade. Sedan kom hon tillbaka och stod och tittade på när jag fortsatte att torka mig och ta på mig kläderna. Det uppskattade jag mycket så jag stod vänd mot henne naken och visade min kropp när jag torkade mig. Det kändes att det var en uppskattande blick då jag ser bra ut naken då jag inte har någon mage och har lite muskler. Jag kände att hon åt upp mig med sin blick och det gjorde mig upphetsad.
När massagen var avslutad frågade hon om jag ville ha vatten och kola. Hon kom tillbaka med ett fat med en iskall loka och en cuba cola. Jag trodde jag skulle få ett glas kranvatten och en kola som är vanligt på andra ställen. Det var ytterligare ett plus för mitt nyaste favoritställe. När jag gick ville båda kvinnorna att jag gärna skulle komma tillbaka och jag sa att jag kommer tillbaka. Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag går tillbaka dit. Idag var det inte diskussion om med än extra massage men jag hoppas på avsugning nästa gång och FS senare. Blir spännande om jag kommer få mer men det känns som att jag har halva inne vilket jag inte känt på andra ställen även om jag blivit erbjuden FS för 1500 som jag tackat nej till och BJ för 800. Kanske går hit och tar HJ några gånger innan hon är mogen för mer och kanske förslår det själv vilket är mer upphetsande än att jag tjatar mig till det. Nästa gång tar jag en timme då hon var duktigt på att massera så då blir det inte bortkastad tid och så har man mer tid för extratjänsterna. Synd att jag inte testat detta ställe tidigare men har man ett ställe där de känner igen mig och jag vet att jag får extra vågade jag inte chansa på ett nytt ställe. Man måste nog byta ibland för att de anstränger sig mer för en ny kund som dom vill ha tillbaka än om man är stamkund. Ett annat som jag testade så ansträngde dom sig inte så mycket så det blev bara ett besök där. Idag är jag helnöjd för kvinnan hade mycket stora och fina bröst som hänger lagom mycket vilket jag gillar och hon var söt och trevlig och duktig på att massera, verkar tända på min kropp och tog bara 200 för HJ. När jag skulle gå upptäckte jag att de hade skylten vi välkomnar inte sexköp. Jag kände igen den ljusblåa som står på engelska, men skylten stod inte så synlig utan lite saker stod framför den så de använder den inte för att skrämma iväg kunder. De liksom andra räknar nog inte HJ som sex så blir spännande om man kan få mer än HJ.
Citera
2022-12-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetrusNorr
Dags att lämna min första recension efter att ha läst alla häftiga berättelser här som låter mer eller mindre sanna.
I förrgår ville jag testa ett nytt ställe här i GBG. Har testat 3 ställen på Hisingen där jag blivit erbjuden extra på samtliga. Testat en strax söder om stan där jag inte blev erbjuden men där var det en riktig, seriös Thaimassage. Det nya stället hade jag inte några förväntningar på utan ville ha lite spänning om de frågar om extra. Mitt vanliga ställe är inte så spännande längre när jag vet att de erbjuder extra.
När jag kom dit öppnade en lite äldre glad entusiastisk kvinna som nog var ägarinnan. Det fanns en annan också mogen, glad kvinna som visade mig till båset med draperi framför för hon skulle massera mig. Det fanns två bås med genomskinliga draperier. När jag kom var de precis klara med en kund i båset bredvid.
Kvinnan som visade mig till båset var söt och hade stora bröst. Hon var lite uppspelt och lite nervöst upphetsad på ett positivt sätt och hade lite svårt att få fram orden för hon kunde inte så bra svenska, men hon försökte.
Det här började ju positivt och det skulle bli bättre.
Hon frågade om hur länge en timme för 500 kr, och jag svarade 30 minuter. Jag betalade 500 kr kontant och fick en 200 lapp tillbaka och avböjde kvitto.
Jag lade mig i läge som jag lärt mig här med den i söderläge. Hon kom och började tvätta fötterna och benen med en våt handduk och direkt gick hon upp med handduken uppför benet i skrevet och snuddade en gång så då behövde jag inte fundera längre om det skulle erbjudas extra. När hon sedan masserade benen och skinkorna snuddade hon flera gånger och petade på den med fingret några gånger då den låg synlig i söderläge.
Hon berömde mig när hon masserade mina händer att du har mjuka sköna händer. När jag låg på mage lyfte hon min arm bakåt och masserad den och lade min han på sig själv som en inbjudan till mig att smeka henne. Det var lite svårt på mage med armen bakåt men det skulle komma en bättre chans senare. Hon masserade engagerat och lagom hårt med lagom mycket olja. Jag brukar oftast bara säga en halvtimme så blir det som det blir olja, thai eller en mix. Låter massösen välja men nu blev det thaimassage som jag egentligen gillar bättre så jag borde nog i fortsättningen be om Thaimassage även om vissa här säger att om man ber om oljemassage som jag inte egentligen tycker är massage, att då blir man erbjuden extra. Nu fick jag dock en riktigt bra thaimassage utan att jag bad om det specifikt.
Efter vändningen kom frågan nästan direkt om massage där nere. Jag tycker det är synd att det nästan är standard att frågan ska komma då. Vill helst bli masserad lite på framsidan först helst utan handduk över. Nästa gång jag går dit ska jag säga att hon masserar framsidan en stund innan hon går på handjobbet. När hon frågade om massage nere nickade jag och sa ok. Hon frågade hur mycket. Jag brukar säga två hundra till nya som jag inte varit hos och jag blev lite förvånad när hon accepterade det för hon var den första som gjort det. De andra har jag fått höja till 300 men i ett fall gick det inte och jag fick gå upp till 500 vilket sved trots att jag fick suga på hennes stora härliga bröst samtidigt som hon masserade mitt stånd.
Efter vändningen satt hon på kanten på sängen halvt med ryggen mot mig. Det tog jag som en inbjudan till att hon ville bli smekt. När hon börjat smeka mig mellan benen så började jag smeka hennes rygg under hennes blus och det verkade hon gilla. Hon satt på min högra sida så jag sträckte vänsterhanden fram och försökte smeka hennes vänstra bröst. Det gick inte så bra för hon hade BH som satt hårt åt men då hjälpte hon till och lyfte upp BHn så bröstet trillade ut så jag kunde smeka det. När jag smekt det vänstra bröstet lite så sträckte jag min högerhand mot hennes högra bröst och lyfte upp hennes BH och smekte och kramade båda brösten. Då blev hon upphetsad och jag blev mer upphetsad av det och hon började runka mig snabbare och snabbare tills jag sprutade. Sen fortsatte hon massagen med framsidan en stund.
När jag duschat och kommit tillbaka stod jag vid bädden och torkade mig så kom hon förbi och tittade till och gick och sade något till den andra kvinnan och skrattade. Sedan kom hon tillbaka och stod och tittade på när jag fortsatte att torka mig och ta på mig kläderna. Det uppskattade jag mycket så jag stod vänd mot henne naken och visade min kropp när jag torkade mig. Det kändes att det var en uppskattande blick då jag ser bra ut naken då jag inte har någon mage och har lite muskler. Jag kände att hon åt upp mig med sin blick och det gjorde mig upphetsad.
När massagen var avslutad frågade hon om jag ville ha vatten och kola. Hon kom tillbaka med ett fat med en iskall loka och en cuba cola. Jag trodde jag skulle få ett glas kranvatten och en kola som är vanligt på andra ställen. Det var ytterligare ett plus för mitt nyaste favoritställe. När jag gick ville båda kvinnorna att jag gärna skulle komma tillbaka och jag sa att jag kommer tillbaka. Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag går tillbaka dit. Idag var det inte diskussion om med än extra massage men jag hoppas på avsugning nästa gång och FS senare. Blir spännande om jag kommer få mer men det känns som att jag har halva inne vilket jag inte känt på andra ställen även om jag blivit erbjuden FS för 1500 som jag tackat nej till och BJ för 800. Kanske går hit och tar HJ några gånger innan hon är mogen för mer och kanske förslår det själv vilket är mer upphetsande än att jag tjatar mig till det. Nästa gång tar jag en timme då hon var duktigt på att massera så då blir det inte bortkastad tid och så har man mer tid för extratjänsterna. Synd att jag inte testat detta ställe tidigare men har man ett ställe där de känner igen mig och jag vet att jag får extra vågade jag inte chansa på ett nytt ställe. Man måste nog byta ibland för att de anstränger sig mer för en ny kund som dom vill ha tillbaka än om man är stamkund. Ett annat som jag testade så ansträngde dom sig inte så mycket så det blev bara ett besök där. Idag är jag helnöjd för kvinnan hade mycket stora och fina bröst som hänger lagom mycket vilket jag gillar och hon var söt och trevlig och duktig på att massera, verkar tända på min kropp och tog bara 200 för HJ. När jag skulle gå upptäckte jag att de hade skylten vi välkomnar inte sexköp. Jag kände igen den ljusblåa som står på engelska, men skylten stod inte så synlig utan lite saker stod framför den så de använder den inte för att skrämma iväg kunder. De liksom andra räknar nog inte HJ som sex så blir spännande om man kan få mer än HJ.
Det du skriver att hon vart upphetsad är bara för pengarna..inget annat tyvärr
Citera
2022-12-16, 12:31
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
OC de vet du? Det är både och
Citera
2022-12-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Det kanske stämmer, men det kändes inte som hon bara gillade pengarna. Blir intressant att undersöka nästa gång jag går dit. Kände dock inte att hon enbart var pengakåt då hon accepterade 200 för HE och hennes övriga beteende tydde inte på det jämfört med andra som jag varit hos. Fortsättning följer efter nästa besök.
Citera
2022-12-20, 16:05
Medlem
Ibland blir det bara rätt. Hittar en salong på TMG som har fått blandad kritik men tjejen på bilden ser mycket snygg och sexig ut. Ringer på och väntar rätt länge. Slutligen öppnas dörren av den snygga på bilden. Hon ber om ursäkt att hon dröjde, men hon jobbar ensam och är upptagen med en kund. Ber mig komma tillbaka om 30 minuter. Säger ok, men känner mig inte alls sugen på att vänta. Sätter mig dock i bilen och efter en kort stund kommer en medelålders kvinna ut ur salongen. Jag ringer på igen och dörren öppnas snabbt. Jag välkomnas av ett stort leende och en kram och känner direkt att det var ett bra beslut att vänta. Den vackra lilla kvinnan gav mig en dryg timme som tog mig till himlen. Nu återkommer jag minst en gång per vecka.
Citera
2022-12-26, 08:27
Medlem
Sådär! Nu skall det droppas ett gäng recensioner.

Bakgrund: Man (huhu), under 40. Svensk, normalbyggd som tränar en del men inget berg.
Sugen på lite spänning och tänkte sondera terrängen i detta träsk. Tänkte det kunde vara kul.

Efter att bara ha läst lite i tråden här samt era recensioner så tänkte jag att jag beger mig till TMG och kollar efter ställen. Jag tänkte att jag tar grannstaden så det känns lite mer ok(?) och ingen ser mig...haha.

Salong 1: Stad - Norrköping. Stället har funnits ett tag enligt TMG men bytt lokal. Bra recensioner.

Bokar tid per telefon, åker dit och det är en typisk stadskällarlokal. Damen som tar emot är en iordning gjord men äldre kvinna, 45-50ish i god form. Tänker att det är första gången o bara köra. Beställer 1h oljemassage, hon visar in i ett ruym med/del av lokalen som har en ganska hård kal brits, el element då det är lite kallt i lokalen. Börjar klä av mig (hade typ shorts under byxorna) och hon säger åt mig att ta av dem direkt.

Så näckar och lägger mig, hon slår in mig i ett slags paket med handukar osv och sätter igång. Ganska bra massage men lite för kladdigt för min smak. Det är väldigt mycket tease och sk. pungsnudd och sådär. Jag får lite resning och vid vändningen så är det lite snudd utanpå handuken, hon skrattar lite osv. Frågar om massage där nere, jag säger sure thing - 300 spän för ett oljigt HJ men inget mer, hon fill att jag tafsar lite på rumpan medans hon håller på. Hon är trots åldern i OK form och ser ok ut men inget mer.

Lokalen 2/5
Massagen 2.5/5
Massösen 2/5
Extra 2/5

Får väl anses OK för ett första besök.

Salong 2: Stad Norrköping. Stället har funnits ett tag enligt TMG och Google recensioner.
Finns även bilder på de som jobbar där varav en är OK och en ser riktigt fin ut.

Bokar en 60min olja via telefon och åker dit. Får den som ser OK ut och det sätter igång.
Lokalen är betydligt bättre än Salong 1, ganska mycket inredning och sådär men känns OK. Ligger i markplan på Norr. Har de lite mindre shortsen på mig igen och de stannar på.

Får en oljemassage som är helt ok, mycket bättre än den första och det används även någon form av varm sten att glida runt med, det gillade jag.

Massösen är betydligt mera "thai" i sitt sätt och tjatar på mer än den första. Blir inget extra alls.

Lokalen 3/5
Massagen 3.5/5
Massösen 2.5/5
Extra -

Salong 1 Igen:

Känner att även om lokalen och massösen var sisådär, kanske man kan få till något mer...

Nej. Massagen lika dålig, inte ens ett HJ. Tack och adjö.

Salong 1 är nu ett avslutat kapitel.

Fortsättning nästa inlägg.
Citera
2022-12-26, 09:27
Medlem
Efter äventyren ovan börjar jag fundera på hur jag skall hitta rätt i just Norrköping.

TMG visar ett antal salonger men i bakhuvudet så känner jag att jag har ju sett flera ställen utöver dessa, så jag börjar googla istället och där kommer det upp.

Hittar ett ställe ganska centralt, även detta på Norr.

Salong 3: Detta ställe känns mer ombonat och luxuöst (det är inte lyxigt, men ni fattar).
Stället känns lite mer bordell faktiskt än vad det är en salong. Massösen är yngre här, det är som jag uppfattar det som henne ställe. Det slår mig att eventuellt är det en ladyboy som är förvuxen. Inget i min smak men varelsen kan vi kalla det är fräsh, yngre, trevlig.

Här känns det dock inte alls rätt att näcka. Jag fegar ur - igen. Massagen är riktigt bra här, faktiskt väldigt bra. Lite lagom småprat men kompetent. Oerhört avslappnad stämning och vanlig lugnare musik i bakgrunden från spotify.

Lokalen 4/5 - Varmt, skönt, ombonat och trevligt med skön belysning.
Massagen 4/5 - Skön, varm, avslappnande och tryck på rätt ställen.
Massösen 3/5 - Fresh, men ganska manhaftig.
Extra -

Till Salong 3: kommer jag igen, redan veckan efter. Nu är det väldigt avslappnad stämning, lättsamt och kul. Tjejen har lite andra kläder och nej, det är ingen ladyboy eller avancerad transa.

Massagen sätter igång och denna gången drar hon ned mina kalsonger ganska omgånde långt ned när jag ligger på mage. Mycket fokus på rumpan nu, mycket på svanken. Benen gås över och nu är det pungsnudd etc. Riktig tease.

Vad som händer sedan är lite...diffust. Jag visar att jag gillar det när hon sitter på benen och lyfter rumpan lite...då får jag en lätt smisk på skinkan och hon säger att det där får du sluta med.

Ridå.

Massagen fortsätter och är riktigt bra dock.

Salong 4:

Okey. Fortsätter på Google spåret. Hittar en salong där massösen verkar vara OK.
Här är det dock mer än katastrof. Stället visar sig ligga i någon form av friskvårdshus i sydöstra stan.
Massösen är dålig. Konstig, har inte koll. LYSRÖR i taket är tända hela tiden.
Massösen...snackar sönder allt.

katastrof.
Citera
2022-12-27, 07:35
Medlem
Inne i ett race innan det lugnar ned sig så körde på en till.

Salong 5: Stad- Norrköping.

Nu har jag på en månad avhandlat en fem salonger. Bokade in ett besök på denna via telefon, den finns med på både Google och TMG.

Åker till adressen och det visar sig vara inne i en lägenhet.... Damen som tar emot är strax under 50, tillfixad och sådär. Stället andas att det är tryggt, avslappnat och hon är ganska lättsam men svenskan är katastrof , trots att hon uppenbarligen bott i Sverige länge.

Rummet är mer Svenskt än ThaiTingelTangel och ordentligt snyggt fixat, ordning och reda. Börjar klä av mig, blir ombedd att av kalsongerna med och lägger mig.

Massagen drar igång och det är väl ok, ganska djupgående och hon har koll. Blir en del snudd och långt upp i ljumsken men inget mer än så.

Hör sedan hur någon håller på med något utanför, hon går ut och hon förklarar att det är hennes dotter som skall iväg....

Min vibe dog där o då.

Lokalen 4/5 - Varmt, skönt, ombonat och det var liksom ingen stress.
Massagen 3/5 - Lite för hård men bra.
Massösen 1.5/5 - Trevlig, men gammal och snackade för mycket.
Extra -

Summa sumarum är att efter 5 salonger i Norrköping så har det varit extreamt dåligt på extra fronten.
Viss bra massage har dock förekomit och några lokaler varit helt ok att besöka.
Citera
2022-12-27, 16:26
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassageRedaktionen
Inne i ett race innan det lugnar ned sig så körde på en till.

Salong 5: Stad- Norrköping.

Nu har jag på en månad avhandlat en fem salonger. Bokade in ett besök på denna via telefon, den finns med på både Google och TMG.

Åker till adressen och det visar sig vara inne i en lägenhet.... Damen som tar emot är strax under 50, tillfixad och sådär. Stället andas att det är tryggt, avslappnat och hon är ganska lättsam men svenskan är katastrof , trots att hon uppenbarligen bott i Sverige länge.

Rummet är mer Svenskt än ThaiTingelTangel och ordentligt snyggt fixat, ordning och reda. Börjar klä av mig, blir ombedd att av kalsongerna med och lägger mig.

Massagen drar igång och det är väl ok, ganska djupgående och hon har koll. Blir en del snudd och långt upp i ljumsken men inget mer än så.

Hör sedan hur någon håller på med något utanför, hon går ut och hon förklarar att det är hennes dotter som skall iväg....

Min vibe dog där o då.

Lokalen 4/5 - Varmt, skönt, ombonat och det var liksom ingen stress.
Massagen 3/5 - Lite för hård men bra.
Massösen 1.5/5 - Trevlig, men gammal och snackade för mycket.
Extra -

Summa sumarum är att efter 5 salonger i Norrköping så har det varit extreamt dåligt på extra fronten.
Viss bra massage har dock förekomit och några lokaler varit helt ok att besöka.

Låter som att Norrköping är katastrof på thaifronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in