Citat:
Ursprungligen postat av
42o4LY
Och åter igen ett får utan egen hjärna som tror sig veta att det är tack vare vaccinet som gjorde att det snabbt gick över... Ni är fan helt otroliga! Inse fakta att Covid-19 är helt ofarligt för dom absolut flesta människorna på den här planeten. Finns inga som helst bevis på att vaxxet gjort någon nytta alls, snarare tvärt om! Det är såna som dig som man kan lura att jorden är platt, så länge det kommer från jude pressen så är allt sant! Att det ens finns kvar folk som fortfarande tror på vaxxet är för mig en gåta, hur jävla pantade kan man bli??
Jag är inte vaccinerad och jag hade det 1-2 veckor. Huvudvärk i någon dag och lätt feber sen var ja riktigt trött hela tiden.
Är det ens värt o trycka i sig 4 sprutor vaccine för chansen att blir frisk några dagar snabbare?
Det är inte kul att vara sjuk men jag tror att många inte är så maniska och hjärntvättade att de tror att det är världens undergång om man är sjuk från jobber ett par dagar mer förutsatt att vaccinet fungerar.
Mitt immunförsvar ska ändå vara bättre än de vaxxades eftersom det är naturlig immunitet.
Sedan förstår jag inte varför det har varit ett sånt jävla gnäll på folk där de ska bestämma över min kropp och vad jag trycker i för tveksamma vaccin i den för de så gärna vill att ja ska bli frisk någon dag snabbare.