2023-01-13, 04:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DattMamon666
Legitim som i "mer laglig".
Dvs om han skapade sin förmögenhet på smutsigt sätt så kanske han vill starta "ren" verksamhet och då kan ju skattereglerna i Dubai passa.
Plus i kanten för att konverterar han till islam så finns möjligheten att han erhåller viss nivå av "skydd"

Är inget försvar av honom eller hans handlingar utan bara en personlig analys
Kan jag aldrig tro.
Varför skulle öht en person med så grav narcissism alt/och psykopatiska drag eller antisocial plötsligt bli mer laglig?
Störningar i hans ålder sitter som cement.

2013 utövar han makt.
Identiskt samma beteende då som nu ses via tjejens anmälan, väldokumenterat då till polis.

Samma utövande av makt, samma hybris. Samma hat, samma våld inkl strypningar.
Hon ingick inte ens i nåt OF stall.

Hans advokat försöker åberopa att det bara är en gimmick, viket iofs är begripligt.
Nåt måste han ju hitta på som försvar för galenskaperna.

Samtidigt tjatar han om att hans attityd på nätet inte ska ligga honom till last vilket gör hans försök till en paradox. Han pratar emot sig själv. Han är ju den som tar upp just detta som ett försvar.
Problemet är att det inte är värt värst mycket relaterat till digital bevisning och att han struntat i deklarationer och sett ut som om han levt i armod på pappret men pengarna har flödat in. Misstanke om penningtvätt och allt vad det nu är bortom våldtäkt och trafficking.

Han lär behöva höja ribban markant och TEs skryt om korruption och att ha mutat tjänstemän lär inte underlätta.
Senast redigerad av develi 2023-01-13 kl. 05:26.
Citera
2023-01-13, 05:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Vad tror han att han ska få ut av att hålla i en koran? Islam är nog inte så omtyckt i Rumänien med tanke på deras historia
Han showar.
För det första är AT en grifter. Han är en opportunistisk parasit och byter fot för att skaffa sig stilpoäng och anhängare. Han är snart ränt genom hela registrerat (alt-right och tjat om rödpillrad och Matrix, ateism, kristen, beundrat ISIS till mer mainstream islam).

Hans häktningsgrund är flyktrisk förutom den bevisning som ÅK lagt fram och om nu rumänsk media är rätt ute så är även Abigail misstänkt för inblandning (om än inte häktad).

Personligen tror jag att han tänkt fly landet till Dubai eftersom han i augusti fört över verksamheten till Tristans flickvän, en porrstjärna (Abigail) som redan har sin verksamhet där.
Enbart två månader senare konverterar AT i Dubai till islam.
Han gjorde samma sak när det brann i ballan ang (urkass) förundersökning om sexualbrott i UK och sen ha scammat män. Rumänien var bättre som korrupt land, det var lättare att komma undan våldtäkter.
Han är ju inte direkt buskablyg om sina förehavanden så det är förvånande hur nån man öht kan följa honom. Han (och Tristan) skryter över hur han lurar av män pengar.

Han sägs även ha skrävlat över att ha tagit passen för tjejerna och det inkluderade även en svensk tjej vars rika föräldrar hämtade hem henne.
Nåt som ska ha retat upp AT.
Om detta är sant (kommunikationen ska vars sparad) vore det en dröm om fler vågade framträda. Men begripligt om de tyvärr inte vågar.
Allt borde läggas på ett enda bräde för problemet är att 11-åriga pojkar apar efter honom (det larmas i skolor) och just det behöver likaväl få ett stopp. Den yngsta i Hustler’s nämns vara 13 år villket är helt bedrövligt om så är fallet.
Senast redigerad av develi 2023-01-13 kl. 05:30.
Citera
2023-01-13, 05:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag hörde för ett tag sen (jag tror det var i en podd av Laura Richards att när våldsamma män ägnar sig åt det där stryparbeteendet så innebär det en drastiskt förhöjd risk för att våldet på sikt kommer att resultera i mord. Då inte nödvändigtvis mord i form av strypning, utan att de män som i raseri tenderar att börja strypa i allmänhet är mer sannolika statistiskt att även mörda sina partners. De är liksom mer fucked up och farliga.

I en perfekt värld skulle man helt enkelt bara avliva såna som Tate, innan de skadar eller slutligen dödar någon.

Till något lite mer lättsamt och kul: Rebecca Black (artisten bakom den populära/impopulära hitten Friday) uttalar sig om och dissar Andrew Tates "musikkarriär". 😹

https://twitter.com/MsRebeccaBlack/s...37984510283777
Helt sant och därmed oroväckande när tjejer beskriver ett mönster (oberoende av varann), snarare än en tillfällighet, över en längre tidsperiod om strypning.
Våldtäkten -och vad ha skriver -visar ett aggressivt tändningsmönster, vilket är vad våldtäkter handlar om (makt, kontroll).

Även om han inte ämnar avrätta nån är det givetvis kraftigt förhöjd risk och det är inte nåt samtycke till nån BDSM som beskrivs.

Om jag hittar det igen ska jag försöka läsa bättre vad som stod (Google translate är inte så käck på rumänska) men jag fick för mig att våldtäkten satt i ett sammanhang med de transkript som jag citerat tidigare.
Då nån tjej hamnar under hot av Georgiana att hon utan lov anv Tiktok. Att han typ straffknullar henne?
Det framgår stryptag även där, att han drar in henne i nåt rum.
Men med reservation att jag måste titta igen.
Citera
2023-01-13, 05:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ingen av oss har insyn i utredningen och bevisningen. Jag förstår inte varför du låtsas att du har det. Varför inte bara vänta tills det släpps.

Tates advokat, domaren i målet och även offret i utredningen har all insyn i världen. Att du inte vet något alls det är vi eniga om. Svamlande idiot.
Citera
2023-01-13, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Han showar.
För det första är AT en grifter. Han är en opportunistisk parasit och byter fot för att skaffa sig stilpoäng och anhängare. Han är snart ränt genom hela registrerat (alt-right och tjat om rödpillrad och Matrix, ateism, kristen, beundrat ISIS till mer mainstream islam).

Hans häktningsgrund är flyktrisk förutom den bevisning som ÅK lagt fram och om nu rumänsk media är rätt ute så är även Abigail misstänkt för inblandning (om än inte häktad).

Personligen tror jag att han tänkt fly landet till Dubai eftersom han i augusti fört över verksamheten till Tristans flickvän, en porrstjärna (Abigail) som redan har sin verksamhet där.
Enbart två månader senare konverterar AT i Dubai till islam.
Han gjorde samma sak när det brann i ballan ang (urkass) förundersökning om sexualbrott i UK och sen ha scammat män. Rumänien var bättre som korrupt land, det var lättare att komma undan våldtäkter.
Han är ju inte direkt buskablyg om sina förehavanden så det är förvånande hur nån man öht kan följa honom. Han (och Tristan) skryter över hur han lurar av män pengar.

Han sägs även ha skrävlat över att ha tagit passen för tjejerna och det inkluderade även en svensk tjej vars rika föräldrar hämtade hem henne.
Om detta är sant (kommunikationen ska vars sparad) vore det en dröm om fler vågade framträda. Men begripligt om de tyvärr inte vågar.
Allt borde läggas på ett enda bräde för problemet är att 11-åriga pojkar apar efter honom (det larmas i skolor) och just det behöver likaväl få ett stopp. Den yngsta i Hustler’s nämns vara 13 år villket är helt bedrövligt om så är fallet.
Det vore smartare om han tänkte på vad han tjänar på i situationen, och det är inte att hålla en koran i rättssalen i Rumänien. Men showa kanske är så viktigt för honom så han prioriterar det.
Senast redigerad av Ava899 2023-01-13 kl. 07:04.
Citera
2023-01-13, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tates advokat, domaren i målet och även offret i utredningen har all insyn i världen. Att du inte vet något alls det är vi eniga om. Svamlande idiot.
Nu vet jag inte vad hans advokat har sagt men advokater säger i princip alltid att det inte finns tillräckligt med bevis mot deras klienter, det är deras jobb.

Jag har sett videon du länkade som du påstår ska visa att domaren ska ha sagt att det inte finns några bevis. Inget sånt uttalande finns i videon. Du ljuger alltså.

Offer har inte alls all insyn i ärendet och bevisläget innan FUP.
Senast redigerad av Ava899 2023-01-13 kl. 07:21.
Citera
2023-01-13, 07:24
Medlem
imrichbitchs avatar
Snubben har konverterat till islam, säger väl allt.
Vilken jävla tomte…
Citera
2023-01-13, 07:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu vet jag inte vad hans advokat har sagt men advokater säger i princip alltid att det inte finns tillräckligt med bevis mot deras klienter, det är deras jobb.

Jag har sett videon du länkade som du påstår ska visa att domaren ska ha sagt att det inte finns några bevis. Inget sånt uttalande finns i videon. Du ljuger alltså.

Offer har inte alls all insyn i ärendet och bevisläget innan FUP.

Bahahaha offren vet om dom de facto är offer eller inte. Du är komplett hjärndöd människa. Det finns inget case, det finns MINDRE än bevis.
Citera
2023-01-13, 07:54
Medlem
develis avatar
Citat:
Det vore smartare om han tänkte på vad han tjänar på i situationen, och det är inte att hålla en koran i rättssalen i Rumänien. Men showa kanske är så viktigt för honom så han prioriterar det.
Det vittnar nog i sig vart BottomG har primärfokus dvs sin egen navel...

Kan han flasha om att muta rumänska tjänstemän och flytta dit för att minimera risken för utredningar ang våldtäkt, öppet erkänna att han scammar män - så prioriterar han nog inte helt klockrent.

Vilket inte sällan och slutligen brukar få narcissister på fall, dvs deras grandiositet.

Btw, de har gjort sju razzior till, bla hos nämnda Abigail.
Hon är dock inte hemma och kunde bjuda på kaffe. Verkar som om polisen sökt henne en tid, hon efterfrågas för samtal.
Citera
2023-01-13, 08:15
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Bahahaha offren vet om dom de facto är offer eller inte. Du är komplett hjärndöd människa. Det finns inget case, det finns MINDRE än bevis.

Så Dindunuffin sitter inlåst helt utan bevis och belägg?

Citera
2023-01-13, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Bromma/Stureplans tjejen? Vad jag hört var det Tristan som jagade henne. Finns säkert kommunikation sparad men hon har gått vidare
Citera
2023-01-13, 08:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DattMamon666
Bromma/Stureplans tjejen? Vad jag hört var det Tristan som jagade henne. Finns säkert kommunikation sparad men hon har gått vidare
Nej, det var Andrew som skröt om att han tog passen och tjurade för att hon kom undan.
För att föräldrarna var rika och hämtade hem henne.

Därav var det bättre med fattiga från tex Moldavien.

Vart hon bodde i Sverige framkom inte.

Jag kollade på bilden från hovrätten och kan inte ens avgöra vem av kvinnorna det är?
Hon ser ju ut helt slut ut utan allt smink på de flashiga bilderna i media.
Zooma.

https://www.bildtagg.se/bild/cac8a5uk9g30y8164wko66v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in