2023-01-13, 08:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag kallade honom narcissist/psykopat och dekadent. Det är alltså definitionen av "Tates rövslickare", enligt dig.

Du är uppenbarligen sjuk. Du är som ett barn mentalt, vilket märks i alla dina spam-inlägg. Besattheten är total.
Skillnaden handlar om att jag roddar efter uppgifter - och du din fjant inbillar dig att "makten" var ute efter Tate.

.... Vilket är att just exakt att följa Tates egen propaganda.

Sucker.

Citat:
Jag håller med om många saker Tate-bröderna säger och sagt. De har helt rätt i mycket.

Att "makten" gör allt för att tysta ner och få bort honom tvivlar jag inte ett dugg på.

Det räcker med att se hur man orkestrerade hans sociala utfrysning och hur deras lakejer betedde sig vid intervjuer.
Senast redigerad av develi 2023-01-13 kl. 08:58.
Citera
2023-01-13, 08:59
Hur är man funtad i huvudet om man tror att det finns en korrelation mellan att vara bannlyst på sociala medier och skuld till brott?

Är alla häktade som tidigare bannlysts på Twitter oskyldiga till brotten de häktats för eller gäller det bara Andrew Tate? Kan man inte begå brott om man bannlysts på sociala medier? Berätta gärna vad kopplingen är.
Citera
2023-01-13, 10:31
Medlem
Think-Twices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Snubben har konverterat till islam, säger väl allt.
Vilken jävla tomte…

Tycker du ger ett bra exempel på hur många resonerar.

Angående Tates, att läsa merparten kommentarer av motståndarna som förkastar allt Tates säger, är som att lyssna på en fisk som beskriver livet på land.
Citera
2023-01-13, 12:09
Medlem
develis avatar
Har rumänsk media missat eget skvaller?

2018 skriver spy news att Tristan har ytterligare en brud (han raggade på nån tvkändis Bianca på den tiden).

Hon ser ut som Andrews häktade brud och heter Georgiana.

"spynews.ro upptäckte andra bilder av den unge mannen, i ömma poser med en annan kvinna."

"För ungefär två och en halv månad sedan fotograferade kickboxningsmästaren sig själv med en ung dam som han kallar sin "personliga assistent" .
Det som drar till sig uppmärksamhet är sättet han rör vid brunettens haka, men också hur de två ser på varandra."

"Jag och min personliga assistent, Georgiana. Jag skulle gå vilse i Bukarest utan henne ", skrev Tristan Tate bredvid bilden."

Det ser onekligen ömt ut. De få bilder som ses med Andrew ser hon snarare ursinnig ut.

Bild Tristan och Georgiana 2018. Året efter inledde han relation med Abigail enligt media.

https://img.spynews.ro/?u=https%3A%2...ate4.jpg&w=700

Kort video på när Georgiana serverar kaffe till bröderna.

https://youtu.be/T3gwz-6J93Y
Citera
2023-01-13, 12:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Think-Twice
Tycker du ger ett bra exempel på hur många resonerar.

Angående Tates, att läsa merparten kommentarer av motståndarna som förkastar allt Tates säger, är som att lyssna på en fisk som beskriver livet på land.
Citat:
Absolut vad jag tror, men vet såklart inte.

Är inte så insatt i alla turer kring AT, men tog mig tiden i går och lyssna igenom 74 min debatt AT vs Piers Morgan. Följt av att jag googla AT och några snedvridna hatartiklar landade överst i sökresultaten.

Min generella bild av AT blir, hylla hjälten vill ha starka män och kvinnor som med egen kraft kan påverka sin egna livssituation.

I motsats till medie pk toppen hylla offret varav bli räddade av någon annan.
Så du var oinsatt om AT och efter 74 minuter vill du förmedla att han ska hyllas som en hjälte?

I en tråd där han är misstänkt för våldtäkt, trafficking, penningtvätt.

Han vill ha starka kvinnor som kan påverka sin egen livssituation.
När han stryper dem?

Med du.
Ta inga mer röda piller.
Citera
2023-01-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Hur är man funtad i huvudet om man tror att det finns en korrelation mellan att vara bannlyst på sociala medier och skuld till brott?

Är alla häktade som tidigare bannlysts på Twitter oskyldiga till brotten de häktats för eller gäller det bara Andrew Tate? Kan man inte begå brott om man bannlysts på sociala medier? Berätta gärna vad kopplingen är.
Någon (mins ej vem) som kommenterade Tates videor på Youtube menade att hans innehåll är gjort för att locka dumskallar vilket är optimalt för Tate då intelligenta människor inte går på hans Scam University. Tror ni han är så pass genomtänkt?
Citera
2023-01-13, 16:50
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Var har jag skrivit att det finns "exempel där de har helt fel i sin uppfattning"?

Hur kom du till den slutsatsen?

Framgick inte det ganska tydligt i inlägget?

Jag förstår om du är 16 år och dyrkar mannen till världens ände. Men kom igen, av med skygglapparna och försök vara objektiv, i alla fall.

I inledningen säger jag inte ens något illa om honom, tvärtom. Jag skriver att jag håller med honom om mycket och att han har helt rätt i många saker. Din första replik är då "VADÅ SÅ DU SÄGER DET FINNS EXEMPEL PÅ SAKER SOM ÄR HELT FEL?"

Som ett barn..
Okey jag spetsar med tycker du överhuvudtaget någonting är fel med AT - som han har gjort, sagt, gör eller säger? Om så, vad?
Senast redigerad av kubun 2023-01-13 kl. 16:52.
Citera
2023-01-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Btw, de har gjort sju razzior till, bla hos nämnda Abigail.
Hon är dock inte hemma och kunde bjuda på kaffe. Verkar som om polisen sökt henne en tid, hon efterfrågas för samtal.
När?
Citera
2023-01-13, 20:19
Medlem
Think-Twices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Så du var oinsatt om AT och efter 74 minuter vill du förmedla att han ska hyllas som en hjälte?

I en tråd där han är misstänkt för våldtäkt, trafficking, penningtvätt.

Han vill ha starka kvinnor som kan påverka sin egen livssituation.
När han stryper dem?

Med du.
Ta inga mer röda piller.

Ha ha, du är humor jag äter mest lila piller

Uppståndelsen kring Tates har lett mig till att lyssna på podd med Tristan Tate.
Han är mera rumsren än hans bror och hans åsikter och livsåskådning speglar mig till 90% om jag ska försöka utrycka min sympati och personliga livsåskådning.

Är ganska säker på att bröderna inte stryper några kvinnor, men du får väl dela någon tiktok för att motbevisa med din tes. Och förlåt om jag inte baserar mina slutsatser på 3 sekunders klipp.
Citera
2023-01-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ha ha, du är humor jag äter mest lila piller

Uppståndelsen kring Tates har lett mig till att lyssna på podd med Tristan Tate.
Han är mera rumsren än hans bror och hans åsikter och livsåskådning speglar mig till 90% om jag ska försöka utrycka min sympati och personliga livsåskådning.

Är ganska säker på att bröderna inte stryper några kvinnor, men du får väl dela någon tiktok för att motbevisa med din tes. Och förlåt om jag inte baserar mina slutsatser på 3 sekunders klipp.

Jag var ett fan av Soran Ismael och trodde inte att han hade den kvinnosyn som rapporterades men ändrade besviket åsikt rätt så snabbt.
Det är okej att inte veta vad publika personer gör privat, även de man tycker om, man har rätt att ändra sig.

Att skämma ut de som kom ut och berättade fanns inte i min tankevärld. Släpp sargen och känn doften av röken från flertalet kvinnor, inte en eller två.
Citera
2023-01-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huhmz
Jag var ett fan av Soran Ismael och trodde inte att han hade den kvinnosyn som rapporterades men ändrade besviket åsikt rätt så snabbt.
Det är okej att inte veta vad publika personer gör privat, även de man tycker om, man har rätt att ändra sig.

Att skämma ut de som kom ut och berättade fanns inte i min tankevärld. Släpp sargen och känn doften av röken från flertalet kvinnor, inte en eller två.

Om det är något som är att komma ur ”the matrix” så är det ju precis kommentarer som denna.
Du har en egen åsikt utan att följa. +1 som fan.
Citera
2023-01-13, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tates advokat, domaren i målet och även offret i utredningen har all insyn i världen. Att du inte vet något alls det är vi eniga om. Svamlande idiot.

Ååh vad trevlig det ska bli att se dig bortförklara dig och skylla på korruption,matrix eller utomjordingar så fort du blir motbevisad och din guru som manipulerat dig och andra mentalt svaga och paranoida blir dömd.

Om du är smart så kan du göra precis som han och lixom i förväg skylla på att om du har fel (vilket du har bro) så är det världseliten som är ute efter dit och ditt top G liv med alla dina sportbilar och dina orgies med sexiga brudar. För det är väll så du lever antar jag?

Tycker det är så jävla roligt att en person med sån extrem osäkerhet och homofobi är en ju motsvarigheten till en bonde på ett schackbräde till en snubbe som troligen just nu står och pussar andra män i fängelseduschar.
( Tycker det är dags att du börjar ge mig cred för schackskämten din simp!!)
Senast redigerad av Buyseeshare10 2023-01-13 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in