Citat:
Ursprungligen postat av
Running_man
Det låter väldigt allvarligt. Tog du foton på installationen?
Den stod och puttrade bakom en låst dörr, så jag ringde "Allt-i-allo-gubben" (vill inte säga vilket fastighetsbolag).
Han skulle kolla upp det. Jag orkade inte stå i källaren och vänta. Tog en cigg på gården när han rusade ut hostandes och kippandes efter luft.
Nog för att jag KAN vara lite nojjig att här. Det hela kan ju förklaras med annat, än att någon slängat dieselavgaser upp till oss, men lukten spred sig i vår lgh hur som. De kanske inte var ute efter just mig och min sambo, fler grannar lär ju känt lukten liksom... Jag som hyresgäst har ju inte tillgång till andra hyresgästers förråd. Heller inte de förråd som hyrs av utomstående, dvs inte hyresgäster och det måste ha varit i ett av dessa aggrigatet stod.
Men mycket har hänt genom åren och jag känner igen många tillvägagångssätt som beskrivs i tråden. De fuckade med min bil bland annat, plus annan skit.
Det enda de är livrädda för är fysiskt våld, så jag kliver bara på de direkt om jag kommer åt. Slår först, frågar sen. De är de fegaste kräken ever alltså. Har jagat iväg mystiska gubbar som stått och micklat med makapärer och skit. Ljudvapen har de kört och det är inte kul att uppleva.