2022-12-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Men du kan ju höra det, och du sitter väl inte i rabatterna eller har örat mot väggen? Så varför skulle inte ljudet kunna fångas upp av en vanlig mobil? Eller en gammal hederlig bandspelare eller vad som helst?

Sån skit klarar inte av infraljudsfrekvenser.

Förr har jag använt väggavlyssningsutrustning men där var problemet att man inte kunde koppla tiil inspelning.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-30 kl. 19:25.
Citera
2022-12-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Sån skit klarar inte av infraljudsfrekvenser.
Det gör inte det mänskliga örat heller.
Citera
2022-12-30, 20:05
Medlem
Gang stalkarna hotade mig igen

"Du ska sluta tjalla på våra medlemmar om du inte vill råka illa ut"

Tidigare sade de

"Det lönar sig inte att hota chefen. Hon skyddas av sälerhetspolisen"

Vågar nästan slå vad om att det är den jävla säkerhetspolisen som hjälpt dem placera ut deras övervakningssensorer.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-30 kl. 20:13.
Citera
2022-12-30, 22:18
Medlem
Här dom som leder den organiserade gangstalkingen:

https://blacknobilityvaticancosanostra.blogspot.com/2020/09/leadership-of-global-mafia.html?m=1
Citera
2022-12-30, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du har aldrig funderat på att det låter för otroligt för att vara sant? Du har aldrig tänkt tanken att det du tror dig uppleva inte händer i verkligheten? Ingen som helst reflektion över att din hjärna kanske tolkar allt fel?

Jag har all förståelse för att man främst litar på sin egen hjärna och sina egna upplevelser. Men vad jag tycker är märkligt att den totala bristen på självkritik och reflektion som du och andra uppvisar. Om hundra av hundra personer sa till mig att jag lider av vanföreställningar så hoppas jag att jag har förstånd nog att ta till mig något.

'
Nej, det sker faktiskt på riktigt! Dessa individer är så störda att vanligt folk som ni inte tror de existerar, men de existerar. Jag var som er innan och på grund av det, tog det så lång tid för mig att inse att det jag råkar ut för är gangstalking.

Som jag nämnt flera gånger tidigare har jag varit öppen för att jag kanske bara lider av schizofreni eftersom jag hellre vill tro att det är så, att terrorn jag upplever inte är på riktigt. Men dessvärre finns det flera saker som talar emot det.

Till exempel

1.) Om jag känner lukten och har en gäst hemma så känner h*n samma lukt som jag. Vi upplever alltså samma sak. Koncentrationen brukar dock vara betydligt lägre om ämnet dyker upp under tiden jag har gäster hemma, så vi får inga symtom. Jag tolkar det som att dessa stalkers är försiktiga så att ingen ska tro på mig.

2.) Om jag sitter framför datorn och min hund sover bakom mig och jag börjar känna lukten så vänder jag om för att kolla min hund så ligger den nyvaken och sniffar efter ha sovit oavbrutet i timmar. Det sker 90% av alla gånger!

Det är inga vanliga dofter som mat, svett, rökning etc utan såna som inte ska förekomma i bostäder. Det sticker ordentligt i näsan om man andas in det. Man börjar hosta. Med tillräckligt koncentration eller via lång exponering, så får man rejäl huvudvärk och en feber känsla. Man blir illamående. Det svider dessutom i huden och runt ögonen. Man får bokstavligen alla symtom som man kan få av att andas in kemiska ånga. Jag överdriver inte.

Tycker det är synd att du måste bete dig arrogant och tror dig veta vad som försiggår när du aldrig har varit med mig 24/7.

När jag var som du dvs tyckte att självutnämnda TIs var knäppa, brukade jag bara låta bli att kolla såna här trådar. Men jag ser att du känner ett behov av att bevisa din intelligens för andra men tyvärr kan jag meddela att du är helt ute och cyklar, åtminstone gällande mitt fall.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-31 kl. 00:22.
Citera
2022-12-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Det är inga vanliga dofter som mat, svett, rökning etc utan såna som inte ska förekomma i bostäder. Det sticker ordentligt i näsan om man andas in det. Man börjar hosta. Med tillräckligt koncentration eller via lång exponering, så får man rejäl huvudvärk och en feber känsla. Man blir illamående. Det svider dessutom i huden och runt ögonen. Man får bokstavligen alla symtom som man kan få av att andas in kemiska ånga. Jag överdriver inte.
.

Jag fick dieselavgaser rakt in i lägenheten. Portvakten i huset hittade ett dieselaggrigat i källaren, precis under vår lägenhet. Det var duktigt inpyrt i utrymmet det stod i, påslaget.
Citera
2023-01-01, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Nej, det sker faktiskt på riktigt! Dessa individer är så störda att vanligt folk som ni inte tror de existerar, men de existerar. Jag var som er innan och på grund av det, tog det så lång tid för mig att inse att det jag råkar ut för är gangstalking.

Som jag nämnt flera gånger tidigare har jag varit öppen för att jag kanske bara lider av schizofreni eftersom jag hellre vill tro att det är så, att terrorn jag upplever inte är på riktigt. Men dessvärre finns det flera saker som talar emot det.

Till exempel

1.) Om jag känner lukten och har en gäst hemma så känner h*n samma lukt som jag. Vi upplever alltså samma sak. Koncentrationen brukar dock vara betydligt lägre om ämnet dyker upp under tiden jag har gäster hemma, så vi får inga symtom. Jag tolkar det som att dessa stalkers är försiktiga så att ingen ska tro på mig.

2.) Om jag sitter framför datorn och min hund sover bakom mig och jag börjar känna lukten så vänder jag om för att kolla min hund så ligger den nyvaken och sniffar efter ha sovit oavbrutet i timmar. Det sker 90% av alla gånger!

Tycker det är synd att du måste bete dig arrogant och tror dig veta vad som försiggår när du aldrig har varit med mig 24/7.

När jag var som du dvs tyckte att självutnämnda TIs var knäppa, brukade jag bara låta bli att kolla såna här trådar. Men jag ser att du känner ett behov av att bevisa din intelligens för andra men tyvärr kan jag meddela att du är helt ute och cyklar, åtminstone gällande mitt fall.

Är det då inte märkligt att ni aldrig kan producera bevis som håller för rättegång?
Låter mer som hjärnspöken och att din gäst håller med dig för att denne känner att du är mycket sjuk och kan skada dem om de inte håller med dig i din sjukdom...
Citera
2023-01-01, 22:43
Medlem
Har för mig att gang stalkarna sammarbetar med säkerhetspolisen.
Citera
2023-01-02, 05:10
Medlem
Akvavitaes avatar
Jag har lyckats kommunicera med gangstalkers genom telepati. Då jävlar var de inte så kaxiga längre.
Citera
2023-01-06, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har för mig att gang stalkarna sammarbetar med säkerhetspolisen.

Vad baserar du detta på?

Vi kan inte lokalisera gangstalkers. Trodde först att de var i lägenheten ovanför vår men tydligen så trakasserar de inte oss därifrån. Vi bor på bottenvåningen. Det finns ett litet rum bredvid tvättstugan på källarvåningen och det ligger precis under vårt sovrum. Vi vet inte vad som finns där. Dörren är jämt låst och någon har satt en träplakett på rummets lilla fönster.

Men de senaste veckorna har GS inte varit lika intensivt utan det har lugnat sig sen julen. Men i natt kunde jag inte låta bli att porrsurfa och då märkte jag hur trakasserierna började bli intensiva igen. De blev bara mer intensiva ju längre jag var uppe och porrsurfade.

Det kan låta som inbillning men jag lovar att det inte är. Det är uppenbarligen någon som inte gillar min livsstil. Önskar att de kunde snacka med mig istället och förklara tydligt vad jag borde ändra på och varför, då gör jag gärna det.

Jag vet tex inte om det är porrsurfandet eller det faktum att jag är uppe så sent som är problemet. Eller båda och? Jag är inte säker om mina aktiviteter stör mina grannar eftersom ingen har klagat på mig.
Senast redigerad av Inst3506 2023-01-07 kl. 00:07.
Citera
2023-01-06, 23:57
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Jag fick dieselavgaser rakt in i lägenheten. Portvakten i huset hittade ett dieselaggrigat i källaren, precis under vår lägenhet. Det var duktigt inpyrt i utrymmet det stod i, påslaget.
Det låter väldigt allvarligt. Tog du foton på installationen?
Citera
2023-01-07, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Först trodde vi något sånt också och när vi flyttade så upphörde det otroligt nog inte. Det hjälper inte heller att bo i ett attefallshus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in