2023-01-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretathugberg
Det kan inte vara så enkelt som att det är en delgivningsman eller någon som delar ut reklam/broschyrer?

Nej. Hos morsan var det en läkartid. Jag reagerade på att "brevbäraren" inte la någon post i hennes grannars brevlådor öht, rusade efter och konfronterade honom. Han blev livrädd och förnekade det hela. Han var "civilt" klädd, som vilken medelsvensson som helst. Snutigt utseende dessutom.
Citera
2023-01-15, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Hörde detta

"Det är regeringen som är beställaren av våra tjänster"
"Vi utgör säkerhetsförebyggande åtgärder mot mentalt instabila och handikappade individer"

Spela in ljud om rösterna du hör nu är på riktigt och kontaktar hyresvärden eller polisen.

Många i denna tråd verkar lida av vanföreställningar och sakna en rimlig teori varför just de skulle gangstalkas.
Senast redigerad av Inst3506 2023-01-15 kl. 21:07.
Citera
2023-01-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506

Många i denna tråd verkar lida av vanföreställningar och sakna en rimlig teori varför just de skulle gangstalkas.

För mig verkar det inte så långsökt med en koppling mellan orimliga teorier och vanföreställningar. Jag vill nog till och med stäcka mig så långt som att de båda är typiska för en target individual.
Citera
2023-01-16, 20:16
Medlem
Citat:
Spela in ljud om rösterna du hör nu är på riktigt och kontaktar hyresvärden eller polisen.

Då ska du va snabb på inspelningsknappen. Du kan ju höra två säga något på bussen bara. En, två meningar och sen inget mer.

Röster från grannar har iaf för mig varit omöjligt då min mobil aldrig skulle ta upp ljud från lgh bredvid.
Vem lägger en förmögenhet på spaningsutrustning i det läget liksom? Äh, så intressant kan jag omöjligt vara.

Att jag kan ha haft span på mig är inte helt orimligt, men det krävs ju att brottet får en påföljd med ex antal år på kåken och det kommer jag aldrig bjuda dem på hahaha
Citera
2023-01-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan kommentera händelseförloppet dom senaste 3 månaderna sedan i mitten av Augusti såg jag på det utländska Quara forumet att man med starka elektromagnetiska impulser (EMP) kan slå ut elektroniken i inplantaten. Jag har tidigare på alla sätt och vis försökt hitta någon metod som slår sätter inplantaten ur funktion utan resultat. Den 20/8 beställde jag en neonskylts-tranformator och satte ihop en liknande modul som jag hittade Youtube klippet, det var inte riktigt samma fabrikat/modell av transformator som där magnetfältet blev alldeles för svagt (lite fladder på displayen mot en gammal iPhone 3 som jag hade som försökskanin som la ann mot kopparspolen som jag kopplade ihop med transformatorn. I Youtube klippet så gjordes samma procedur med resultatet att en någon typ av iPhone som de hade till övers pajjade och gick inte att starta igen efter att de Ställt den på ca 2 decimeter avstånd från kopparspolen. Så jag började modifiera lite med transformatorn i försök att åstadkomma så starkt magnetfält med spolen som möjligt utan att lyckas. I mitten av augusti började jag få tydliga symptom som inplantaten i kroppen orsakade (betydligt grövre symtom än dom symptom dom senaste åren jag nämnt i tidigare inlägg). Det har inte med elektriciteten i transformatorn att göra. Händelseförloppet från ca 1a veckan i Augusti blev först konstig svett-odör, en vecka senare blev jag plötsligt förstoppad i magen, det satt fast i ca 5 dagar innan jag gjorde lavemang, ungefär som om inplantaten sänkte min ämnesomsättning. När proppen släppte så var det problemet löst. Kort typ dagen därpå uppstod nya symptom, volymen på rösterna höjdes samtidigt som jag blev trög i huvudet, saker som förut gick på rutin kändes plötsligt jobbigt. Jag blev även slöare och mina träningsvanor och prestation blev plötsligt sämre, dock inte i samband med försöken med transformatorn som gjorde några veckor dessförinnan. Helt plötsligt i mitten av Augusti när jag vid ett tillfälle satt med mobilen och hade suttit typ en kvart i lugn och ro så plötsligt började jag kallsvettas och känner hur energin i kroppen bara försvinner hinner jag snabbt lägga mig på golvet utan att tappa medvetandet helt trots yrseln sedan höll detta tillstånd i sig i ungefär 2-3minuter innan jag sakta ställer mig upp, sedan försvinner den värsta yrseln och jag blev betydligt tröttare efter förloppet. Sedan efter ytterligare ca 2 veckor detta förlopp får jag plötsligt balanssinnesrubbningar så jag behövde koncentrera mig för att vara stabil och vrickade även ett knä i samband med det, tillståndet med balanssinnesrubbningarna höll i sig ca 4 dagar innan de ganska plötsligt försvann. I början av September så avtog tröttheten och tanketrögheten ganska plötsligt innom loppet av ett par dagar. Sedan dess så har jag inte riktigt fått tillbaka energin jag hade innan jag fick dom första symptomen i början av Augusti.
Jag är helt säker på att det är inplantaten som orsakat senaste episoden av mina symptom.

Anledningen till att jag drevs till att hitta den här EMP modulen på Youtube klippet var att jag i mitten av Juli så upptäckte jag ett nytt tydligt symptom som jag fortfarande har, nämligen tinnitus liknande ljud som förstärks plötsligt vid vissa jämna klockslag på sekundvis precision dessutom, speciellt på kvällen tydligast vid kl21.00 men även kl20.00, kl22.00 ibland förstärks de plötsligt vid andra klockslag också.
I mitten av Juli var det bara kl 21.00 som jag la märke till .Från slutet av Augusti så har tinnitus ljuden blivit tydligare och pågår de i stort sett hela tiden. Jag är helt säker på att det är inplantaten som producerar dessa ljud vilket även kan ha orsakat tröttheten etc. Som om de skulle försöka förhindra mig från att sätta elektroniken i inplantaten ur funktion.

Nu har jag fått fram en lösning på de modifierade neon transformatorerna som finns att köpa på nätet. Jag har köpt ett par stycken sådana och kom på att man kan serie/parallellkoppla två stycken så utlöser kortslutningsskyddet till/ från flera gånger sekunden då kunde jag få en iPhone 3a nära koppartrådsspolen att flimra lite mer än med den som jag beställde den 20/8, dock inte tillräckligt med strålning för att pajja den. Sedan kan man ju prova sig fram genom att även lägga till halvledare/enkelkomponenter i dess transformator inre kretsar, det har jag inte provat ännu. Var och en av transformatorerna avger en strömstyrka av 30 milliampere vilket man inte skadas av normalt sett. Att överskrida den=Livsfarligt! Gör det på egen risk. Det är höga spänningar. Efter påkomsten att koppla ihop flera transformatorer den 15/8 så minskade min muskelstyrka när jag körde en av övningarna i mitt rehab program för rygg/nacken, så den dagen orkade jag bara 6st reps på roddlyft som jag med samma vikt en vecka tidigare gjorde 10 reps, det är inplantatens påverkan, Det är ju 99,99% Säpo som tror dom kan hindra mig från att fortsätta med jakten på inplantaten. Inte omöjligt så länge man lever att släcka ner inplantaten! Sådan stor muskelstyrka minskning sker ju inte direkt på så kort tid av en formsvacka etc. Eller också anlitar man någon svartlistad elektriker att bygga en emp-modul om man skulle bli mer eller mindre invalidiserad av inplantat-elektroderna i huvudet. Jag gissar på att ca 10 000-30 000 individer i Sverige med vissa lättare diagnoser med fördelaktiga arvsanlag som blir utsatta för dessa hemliga operationer utan man blir upplyst om det. Rent odemokratiskt!
Senast redigerad av Klaspen. 2023-01-17 kl. 11:13.
Citera
2023-01-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Nu har jag fått fram en lösning på de modifierade neon transformatorerna som finns att köpa på nätet. Jag har köpt ett par stycken sådana och kom på att man kan serie/parallellkoppla två stycken så utlöser kortslutningsskyddet till/ från flera gånger sekunden då kunde jag få en iPhone 3a nära koppartrådsspolen att flimra lite mer än med den som jag beställde den 20/8, dock inte tillräckligt med strålning för att pajja den. Sedan kan man ju prova sig fram genom att även lägga till halvledare/enkelkomponenter i dess transformator inre kretsar, det har jag inte provat ännu. Var och en av transformatorerna avger en strömstyrka av 30 milliampere vilket man inte skadas av normalt sett. Att överskrida den=Livsfarligt! Gör det på egen risk. Det är höga spänningar. Efter påkomsten att koppla ihop flera transformatorer den 15/8 så minskade min muskelstyrka när jag körde en av övningarna i mitt rehab program för rygg/nacken, så den dagen orkade jag bara 6st reps på roddlyft som jag med samma vikt en vecka tidigare gjorde 10 reps, det är inplantatens påverkan, Det är ju 99,99% Säpo som tror dom kan hindra mig från att fortsätta med jakten på inplantaten. Inte omöjligt så länge man lever att släcka ner inplantaten! Sådan stor muskelstyrka minskning sker ju inte direkt på så kort tid av en formsvacka etc. Eller också anlitar man någon svartlistad elektriker att bygga en emp-modul om man skulle bli mer eller mindre invalidiserad av inplantat-elektroderna i huvudet. Jag gissar på att ca 10 000-30 000 individer i Sverige med vissa lättare diagnoser med fördelaktiga arvsanlag som blir utsatta för dessa hemliga operationer utan man blir upplyst om det. Rent odemokratiskt!

SÄK var ju en organisation med 30.000 pers under krigsåren. Det vore kul att veta hur många de är idag. Dvs har de tid och ork att trakassera vanliga svenssons. (såvida de inte faller under extrema politiska rörelser, det säger sig självt)
Citera
2023-01-20, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
SÄK var ju en organisation med 30.000 pers under krigsåren. Det vore kul att veta hur många de är idag. Dvs har de tid och ork att trakassera vanliga svenssons. (såvida de inte faller under extrema politiska rörelser, det säger sig självt)

Personresurserna ligger i den personbaserade underrättelseinhämtningen vilket i sort sett utgör civila, i det grå brödraskapet vilket är socialdemokraternas egen underrättelsetjänst men en del liberaler ingåg och i den militära underrättlesetjänstens Kontoret för särskkld inhämtning där en stor del av medarbetarna är hemligt inbäddade hos andra myndigheter och företag och får sin lön därifrån.

Har Säkerhetstjänsten samma uppbyggnad som i andra länder så utför SÄK inspektiomer gentemot dessa verksamheter men antalet anställda de har gör dem totalt värdelösa som kontrollorgan. Samma sak med SIUN.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-01-20 kl. 10:58.
Citera
2023-01-20, 12:25
Medlem
Citat:
Kontoret för särskkld inhämtning där en stor del av medarbetarna är hemligt inbäddade hos andra myndigheter och företag och får sin lön därifrån.

De som körde Inhämtning Birger under IB-skandalen alltså. Åsiktsregistrerar de folk i samma utsträckning idag?
Citera
2023-01-20, 22:23
Medlem
Citat:
De som körde Inhämtning Birger under IB-skandalen alltså. Åsiktsregistrerar de folk i samma utsträckning idag?

Inhämtning Birger är värre nu. Nu kör dom åsiktsregistrering mot kritiker mot statens koronaåtgärder, föräldrar till tvångsomhändertagna, SD-synpatisörer, muslimer, bloggare, såna som skriver i sociala medier, varit i kontakt med psykiatrin, djurhållare, rasister, dissidenter och folk som individuelt rapporteras in efter argumentationsväxling grannfejder eller ren avundsjuka så att de kan buda på dennes bostad genom skambud efter att de jagat bort denne.
Citera
2023-01-21, 06:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Som sagt: Det hela pekar mer mot att en sekt/kult/sällskap med religiösa ändamål gör det mot mig. Det de vill att jag ska tro är att Satan ansvarar för det som sker mot mig. "De" vill få oss tro som de vill. Självklart deltar min familj och mina vänner då de antingen tror på den religiösa agendan (att de är kristna bl.a.) eller att de tror det hela ska gagna mig genom att jag ska tro som den vill. Med andra ord är det en psykologisk operation gömd som något religiöst för att motivera det vanliga folket att delta.

De flesta tycker att det är ofarligt och även roligt att delta i en agenda som går ut på att övertyga (gaslighta) och se resultatet. Men de flesta gör det eftersom det är en grupp med formell auktoritet som utför det hela och som har folkets tillit.

Jag tror att min familj är del av det för att de tror på den religiösa/spirituella ändamålet. De är själva kristna.

Alla verkar kunna rekryteras -- även myndighetspersonal. Det är mer likt ett experiment än påverkansoperation. Jag vet vad de VILL att jag ska tro vilket är att det är Satan som utför mind control av alla runt mig.

Om ni läser om det här i alla Facebook-grupper om ämnet verkar de flesta skriva om religion och är höger/kristna.

Däremot är det inte helt uteslutet att de använder allas religiösa tro eller måltavlors trossystem för att utföra effektiva psykologiska operationer och mind control. Det är ändå irrationella att hålla på i 10-20 år så någon byråkratisk eller strikt formell "hot mot rikets säkerhet" är skitsnack. De som utför det här är mycket mer intresserade av vad vi gör och vad vi tror än om vi är ett hot mot oss själva eller andra. De skiter om vi skadar oss eller andra - deras mål är att försätta oss i en verklighet som de skapar.

Därmed är det mer sannolikt att en kult/sekt/sällskap som ansvarar för det här än polisen eller myndigheter dock kan de rekrytera polisen etc. att delta som de rekryterar vänner och familj. Hela syftet är att det ska se ut som att Satan kan rekrytera vem som helst att delta i en "attack" mot en vare sig psykologisk, spirituell, ekonomisk etc. - anledningen till att få attackeras fysiskt är att de är helt enkelt olagligt att be eller provocera fysisk skada och att det är enkelt lagligt dokumentera och att bevisa fysisk skada gentemot psykologisk, ekonomisk etc.

Om jag gissar är det en religiös grupp som är extremister och de har enorm förmögenhet som de använder för deras trossystem. Jag har kallat dem för "Illuminati" och ju mer jag lär mig om det hela desto mer troligt är det att en Illuminati-typ av organisation är bakom "Gang Stalking".. De vill att vi ska "uppleva" en biblisk verklighet där demoner "tar över" människor och delar information mellan varandra om en som ska skada en.

Jag vet bättre än att blint tro på religion och den förklaringen. De vill ändå få mig tro på denreligiösa verklighet som min familj "tror på". Självklart använder de spionresurser och liknande för att samla och dela information samt att stalka en överallt fysiskt och digitalt.

De verkar tro att jag är besatt eller liknande eftersom jag reagerar på denna olagliga psykologiska operationer som har skadat mig. Ju mer vi reagerar desto mer tror de att vi är "besatta" av denna påverkansoperation.

Min familj och mina vänner har deltagit i det här sedan tidiga tonåren - av vad jag kan härleda det till. I snart 20 år. Ingen jävla myndighet håller på i 20 år men en jävla etablerad kult/sekt/sällskap kan hålla på hela ens jävla livstid.

Exempelvis en liten och extremist katolsk grupp med formell auktoritet inom katolska kyrkan utför det här genom deras otroliga nätverk för att skapa deras verklighet runt vissa personer de tror måste utsättas - speciellt om familjen är religiös så är det enkelt att få familjens hjälp men familjen är bara en del av den totala nätverk som rekryteras. Målet är total dominans av ens liv - de vill dominera ens liv oavsett vad vi väljer att göra och experimentera på det - se vad vi gör. Det är så jävla intressant för dem och deras irrationella tron och mål. Vi kan inget göra när en övermäktig organisation bestämt sig att ha dominans av våra liv så länge vi får göra det vi vill - annars om de hindrar oss fysiskt kan bevis samlas och media kopplas in. Sedan kan de visa sina katolska grupper att demoner och Satan faktiskt existerar och på så sätt rekrytera mer till sin extrema grupp.

Alltså denna grupp koordinerar det här och ber personer att agera på ett visst sätt mot oss och säga vissa saker ibland - mest märkbart är det när de ber folk att beté sig illa. De kan även be folk att love-bomba oss i syfte att manipulera våra känslor. Människor har får tråkigt och tycker att det är ofarligt eller så får de tillåtelse av en auktoritet att skada andra i "ett större syfte". Människor är tyvärr enkla att manipulera - de flesta har ett IQ under 105 och ett generellt moral-, tros- och värdesystem. De flesta kan betalas och denna grupp har resurser likt stater.

Men jag måste ända säga att människor oavsett socioekonomisk och religiös ställning har ställt upp på det här mot mig. Det indikerar att de använder en mer övergripande övertalning och troligen utgår de från sin auktoritet när de ger "order" och även kontaktar andra i syfte att de facto utföra påverkansoperationer och "mind control" för att ha kvar den dominans av ens liv som de vill ha!

DET ÄR OLAGLIGT, SKADLIGT OCH KRIMINELLT VAD ÄN DE PÅSTÅR!!!
Senast redigerad av RiktigTI 2023-01-21 kl. 07:14.
Citera
2023-01-21, 10:52
Medlem
Citat:
.

Citat:
Då ska du va snabb på inspelningsknappen. Du kan ju höra två säga något på bussen bara. En, två meningar och sen inget mer.

Röster från grannar har iaf för mig varit omöjligt då min mobil aldrig skulle ta upp ljud från lgh bredvid.
Vem lägger en förmögenhet på spaningsutrustning i det läget liksom? Äh, så intressant kan jag omöjligt vara.

Utrustning kostar som sagt. Problematiken är väl placeringen när man är ute eller att det behöver vara infraljudsvåglängd på den i hemmet och man måste ha med den dygnet runt övrallt.

Som sagt trakasseroerna är riktade mot person så dessa vill de att man hör. Oavsett om det är en granne som talar mot sin tomma vägg, någon ute på gatan utanfor bostaden eller två personer när man är ute så är detta snack helt anpassat mot person.

Vet de om att man spelar in så blir de försiktiga i ordvalet på bred front.

Har dock tidigare testat väggavlyssningsutrustning för att få fram även det de inte vill att man ska höra. Problemet där var att koppla inspelningsutrustning vilket aldrig lyckades efter brända pengar pā icke funktionsduglig utrustning. Det krävs mer än era jävla mobiler som de dessutom har full span på.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-01-21 kl. 10:55.
Citera
2023-01-21, 23:26
Medlem
Citat:
Utrustning kostar som sagt. Problematiken är väl placeringen när man är ute eller att det behöver vara infraljudsvåglängd på den i hemmet och man måste ha med den dygnet runt övrallt.

Som sagt trakasseroerna är riktade mot person så dessa vill de att man hör. Oavsett om det är en granne som talar mot sin tomma vägg, någon ute på gatan utanfor bostaden eller två personer när man är ute så är detta snack helt anpassat mot person.

Vet de om att man spelar in så blir de försiktiga i ordvalet på bred front.

Har dock tidigare testat väggavlyssningsutrustning för att få fram även det de inte vill att man ska höra. Problemet där var att koppla inspelningsutrustning vilket aldrig lyckades efter brända pengar pā icke funktionsduglig utrustning. Det krävs mer än era jävla mobiler som de dessutom har full span på.

Känner genast att jag vill lära mig allt du kan.

Senast idag var pellarna snabba att stå uppstälda när vi kom på promenaden. Ena pellen hade med sig en rottwieler som han flashade med innan han drog iväg i sin dyra bil. Hunden var väldresserad och de ingav ett sånt ruggigt snutigt intryck hahaha men väl ordningsamma osv.

De får spana sig trötta, inte mig emot. Jag begår inga brott jag inte kan sitta för, om jag nu skulle begå några. Det är skönt att bli gammal vissa dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in