2023-01-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Enligt dig eller FUP?

Jag känner R men har inte umgåtts med honom på ett tag.
Känner han dessutom tillräckligt bra för att kunna dementera denna spekulation/påstående.
Han gör allt för sina barn och har alltid bitit sig i kinden och gjort allt för att barnen ska ha en fungerande och konfliktfri relation med sin mamman.
Detta är som sagt ingen spekulation.

Han har dock alltid pratat bra om I även om han tidigare berättat att det finns vissa upplevelser och beteenden som medför svårigheter.
Inför barnen har han alltid enbart pratat gott om I när jag varit med. Då jag och I haft gemensamma vänner så har jag ju dock på omvägar hört att I inte alltid pratar gott om R, varken till omgivning eller inför barnen. Det har mestadels vart direkta lögner för att svartmåla R.
När jag nu läser FUP och lägger ihop 1 med 1 så inser jag att han lär ha bitit sig en del i kinden.

I och med att jag säger att jag med säkerhet kan dementera din spekulation/påstående så kan jag då klargöra att jag även har bevittnat raka motsatsen till det du beskriver. Hur och vad jag bevittnat kan jag dock inte skriva utan att röja mig själv.

Ja, här har du en som definitivt tror dig. Alla I:s ex verkar vara väldigt snälla och omtänksamma (FÖR snälla nästan). Det är märkligt hur en sådan empatilös, egoistisk och helt värdelös människa lyckas dra till så fina människor. Men narcissister och psykopater parasiterar väl på just empatiska och givmilda människor så det är väl vad I gjort med alla dessa män med.
Tyvärr verkar L ha fullständigt knäckts av henne, om han inte var skör rent psykiskt redan innan.
Citera
2023-01-11, 23:58
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Det kan inte vara borderline? Fast det går väl iofs inte att medicinerna mot, kom jag på nu...

Flera andra har nämnt bipolaritet så det stämmer antagligen men varför skulle just denna sjukdom maskas? Någon som vet?

Bipolär går ju att medicinera, inte det andra så borde vara det då de frågar om medicin.
Men som du säger väldigt märkligt att det maskas, är det för att diagnosen inte är fastställd, står att hon utreds för det och mediterar för det som jag uppfattar det.
Citera
2023-01-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Ingen som vet hur hon lever idag? Bor hon kvar i huset? Är hon ihop med Viktor? Har hon barnen varannan vecka. Är hon ännu gift med Johan?

Jag såg för inte så länge sedan att R avslutade ett styrelseengagemang med omedelbar verkan "pga personliga skäl" samt att denna (länk nedan) kommuniké gick ut några dagar senare rörande ett annat styrelseengagemang.

https://hockeyunionen.se/ordforande-har-ordet/

Då R verkligen brinner för dessa frågor så talar det för att han har barnen enligt mig.

Det övriga har jag inte en susning om.
Citera
2023-01-12, 00:12
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Jag såg för inte så länge sedan att R avslutade ett styrelseengagemang med omedelbar verkan "pga personliga skäl" samt att denna (länk nedan) kommuniké gick ut några dagar senare rörande ett annat styrelseengagemang.

Då R verkligen brinner för dessa frågor så talar det för att han har barnen enligt mig.

Låter ju som att barnen tar mer tid ja.
Citera
2023-01-12, 00:33
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Robin kanske har delad vårdnad (alltså praktiskt, inte juridiskt) med Johan..? För Viktor hann väl aldrig bli tillräckligt involverad. Och senaste styvfadern i häktet. Vilken jäkla soppa!
Citera
2023-01-12, 00:45
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Enligt dig eller FUP?

Jag känner R men har inte umgåtts med honom på ett tag.
Känner han dessutom tillräckligt bra för att kunna dementera denna spekulation/påstående.
Han gör allt för sina barn och har alltid bitit sig i kinden och gjort allt för att barnen ska ha en fungerande och konfliktfri relation med sin mamman.
Detta är som sagt ingen spekulation.

Han har dock alltid pratat bra om I även om han tidigare berättat att det finns vissa upplevelser och beteenden som medför svårigheter.
Inför barnen har han alltid enbart pratat gott om I när jag varit med. Då jag och I haft gemensamma vänner så har jag ju dock på omvägar hört att I inte alltid pratar gott om R, varken till omgivning eller inför barnen. Det har mestadels vart direkta lögner för att svartmåla R.
När jag nu läser FUP och lägger ihop 1 med 1 så inser jag att han lär ha bitit sig en del i kinden.

I och med att jag säger att jag med säkerhet kan dementera din spekulation/påstående så kan jag då klargöra att jag även har bevittnat raka motsatsen till det du beskriver. Hur och vad jag bevittnat kan jag dock inte skriva utan att röja mig själv.

Bra inlägg av dig. Jag hoppas du har rätt om R, vilket du borde.
Det konstiga är att i förhören med barnen så nämner de inte pappan som en trygg punkt. Snarare undrar de vad som skall hända med dem om Lukas flyttar?
Men som sagt eftersom de har en empatilös, patologisk lögnare och vidrig människa till mamma så hoppas jag pappan är en trygg punkt.
Får uppfattningen om att J är mer intresserad av barnens välmående.
Citera
2023-01-12, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Robin kanske har delad vårdnad (alltså praktiskt, inte juridiskt) med Johan..? För Viktor hann väl aldrig bli tillräckligt involverad. Och senaste styvfadern i häktet. Vilken jäkla soppa!

Hur lyckas hon trolla bort tillsynes normala män totalt är en gåta.

Magisk mus? Vad har hon för nåt som gör dessa män helt oförmögna att se vad hon är för patetiskt ursäkt för kvinna?
Hon lämpar hela ansvaret på dom o knullar runt inte särskilt osynligt men dom dansar efter hennes pipa iaf?
Har männen nån diagnos som ger dåligt självförtroende eller har hon lyckats bryta ned dom totalt på en kort tid? Om hon inte är psykopat vad är hon för något som suger energi av andra, ljuger kontant och saknar all form av empati det har hon inte ens för sina egna barn.

Jag blir illa berörd och förnärmad att en sån som hon kallas mamma och kvinna🤮
Senast redigerad av Dumstruten78 2023-01-12 kl. 00:51.
Citera
2023-01-12, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Bra inlägg av dig. Jag hoppas du har rätt om R, vilket du borde.
Det konstiga är att i förhören med barnen så nämner de inte pappan som en trygg punkt. Snarare undrar de vad som skall hända med dem om Lukas flyttar?
Men som sagt eftersom de har en empatilös, patologisk lögnare och vidrig människa till mamma så hoppas jag pappan är en trygg punkt.
Får uppfattningen om att J är mer intresserad av barnens välmående.

Ragerar på samma sak.
Inget heller om J om jag minns rätt?

Kan ju vara så att det helt enkelt inte pratas eller ställs frågor om dom?
Här ska det tilläggas att jag gissar/antar.
Citera
2023-01-12, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
För det första. Varför är du otrevlig mot mig? Släpp attityden direkt. Vad tror du att du får ut av det?

För det andra. Jag har ett liv och till skillnad från I använder jag mig inte av manipulerade hemmaslavar som gör allt jobb hemma åt mig. Av den anledningen har jag inte kommit igenom hela FUPen än men tro mig, när de uppgifterna väl framkommer där så kommer jag inte missa det. Till skillnad från dig behövde jag inte läsa om den i en FUP utan upptäckte I:s störning ändå eftersom den är så uppenbar.

För det tredje satt I och ljög för sitt nya knull om var de var och vad som hänt när hon åkte i ambulansen. Utöver det satt hon och snappade med en massa människor, antagligen för att få uppmärksamhet. L verkar helt nedbruten, med mycket psykiskt dåligt mående. Till skillnad från honom var I nyknullad och utvilad efter en lång natts god sömn utan barn, kycklingar, kaniner och hundar. Du attackerar fel person i ditt inlägg, vilket alla normalbegåvade människor i den här tråden redan insett.

Så fort den där blir kränkt går den på personangrepp, det är bara att ignorera den där lågbegåvade personen som sitter bakom troll kontot.
Citera
2023-01-12, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Hur lyckas hon trolla bort tillsynes normala män totalt är en gåta.

Magisk mus? Vad har hon för nåt som gör dessa män helt oförmögna att se vad hon är för patetiskt ursäkt för kvinna?
.

Jag blir illa berörd och förnärmad att en sån som hon kallas mamma och kvinna🤮

Hon har ingen magisk mus. Hon är bara vidrigt manipulerande och som du ser själv ser ju inte L ut att vara någon direkt skönhet, ingen av hennes Ex gör det. Hon är bara med killar som skulle göra allt för ett ligg.
Citera
2023-01-12, 05:50
Medlem
Hörni jag har hittat ännu en lögn från I i förhöret!

FUP SID.18, detta säger hon EFTER förhöret till förhörsledaren.

Efter 24:8 förhöret med Isabella sa hon till mig att hon kände skuld för att hon gick på fest aktuell kväll, och inte istället stannade hemma.

Hon var ju aldrig på fest nån av dagarna, hon var ju hemma hos V och pippade.
Citera
2023-01-12, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00
Hon har ingen magisk mus. Hon är bara vidrigt manipulerande och som du ser själv ser ju inte L ut att vara någon direkt skönhet, ingen av hennes Ex gör det. Hon är bara med killar som skulle göra allt för ett ligg.

Stackars allt för ett knull män alltså ja det lät rimligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in