2023-01-11, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hon minns allt jo samtidigt som hon påstår att hon är mer eller mindre däckad. Skall jag förklara för dig ännu en gång att minnena är borta 1-2 timmar INNAN man däckar? Så hade hon faktiskt varit medvetslös så är hennes minne borta minst 1 timme innan den påstådda våldtäkten.

Det finns precis ingenting som tyder på att Jenny var ens full. Storyn är så uppenbart nonsens.

Min största fundering är varför hon inte minns gärningsman nummer 2 alls när hon minns gärningsman nummer 1 så tydligt.

Ingen bär iväg på en medvetslös kropp själv.

Lealösa bylten till människor låter sig inte bäras i första taget.

Det måste ha funnits en till våldtäkts man med i bilden.
Citera
2023-01-11, 19:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Min största fundering är varför hon inte minns gärningsman nummer 2 alls när hon minns gärningsman nummer 1 så tydligt.

Ingen bär iväg på en medvetslös kropp själv.

Lealösa bylten till människor låter sig inte bäras i första taget.

Det måste ha funnits en till våldtäkts man med i bilden.

Det är hennes feministiska fantasi som kommer fram där. En galen våldtäktsman med ett sjukt flin som inför typ 13 andra män SLÄPAR henne till ett rum och våldtar henne med ett rått garv.

Har varit på 1000 fester. Scenariot hon beskriver har aldrig hänt i Sverige. Så enkelt är det ju.
Citera
2023-01-12, 03:11
Medlem
Citat:
Det är hennes feministiska fantasi som kommer fram där. En galen våldtäktsman med ett sjukt flin som inför typ 13 andra män SLÄPAR henne till ett rum och våldtar henne med ett rått garv.

Har varit på 1000 fester. Scenariot hon beskriver har aldrig hänt i Sverige. Så enkelt är det ju.

Ja det låter helt klart som en våldtäktsfantasi som dock inte är genomförbar i praktiken som ni förklarar, inte med endast en man då det är för svårt att bära en medvetslös kropp ensam.

Men på samma gång påminner det om en romantisk fantasi, en ung snygg man som bär sin kvinna in till sovrummet efter ett bröllop för att ha en het första natt tillsammans.

Låter som hon har vävt ihop dessa två fantasier och hon har säkert drömt om detta länge. Inget fel i det men hon ska förstås inte anklaga oskyldiga män för sina egna sexfantasier.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2023-01-12 kl. 03:26.
Citera
2023-01-12, 06:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja det låter helt klart som en våldtäktsfantasi som dock inte är genomförbar i praktiken som ni förklarar, inte med endast en man då det är för svårt att bära en medvetslös kropp ensam.

Men på samma gång påminner det om en romantisk fantasi, en ung snygg man som bär sin kvinna in till sovrummet efter ett bröllop för att ha en het första natt tillsammans.

Låter som hon har vävt ihop dessa två fantasier och hon har säkert drömt om detta länge. Inget fel i det men hon ska förstås inte anklaga oskyldiga män för sina egna sexfantasier.

Ja man vill veta mer från andra som var på festen var är historien här? Var Jenny upptagen? Var snubben upptagen? Hade Jenny redan fått rykte som en slampa?

Så fort folk lämpligt har selektivt minne så vet man att dom ljuger.
Citera
2023-01-12, 11:46
Avslutad
Citat:
Ja man vill veta mer från andra som var på festen var är historien här? Var Jenny upptagen? Var snubben upptagen? Hade Jenny redan fått rykte som en slampa?

Så fort folk lämpligt har selektivt minne så vet man att dom ljuger.

Aloholister har ofta selektivt minne. Och Jenny har talat ut om sina alkoholproblem så att hon är alkoholist får vi ta för sant.

Nu får vi dock inte säga åt Jenny att sluta supa. För det vore ju att skuldbelägga henne.

Så vi får väl bara acceptera att en del tjejer gillar att ha roligt helt enkelt.
Citera
2023-01-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Cred till Höglund, och DN sparkar som vanligt på en liten människa som redan ligger, deras favoritsyssla. Att de tydligen valt ett elakt foto är väl ganska så typiskt för obehagliga och ohederliga människor som inte är intresserade av fakta bara av att sparka på folk. Det är DN som varit obehagliga de senaste 10 åren, inte Höglund.

Den som för ut budskapet till alla tjejer "Det är inte ditt fel om du blir utsatt för sex när du är stupfull" uppviglar till fler brott i Sverige, inte färre.

Så liten är hon väl inte. Gammal elitcyklist dessutom.

Strömstedts fel tycks, enligt dig, vara att hon inte våldtagits av ett invandrargäng.
Kanske inte ens fanns sådana här dä.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Elisabet_H%C3%B6glund
Meriterad på flera plan. inte så snygg (numera) men knappast utsatt.
Citera
2023-01-12, 12:55
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten

Strömstedts fel tycks, enligt dig, vara att hon inte våldtagits av ett invandrargäng.

Jo, jag minns när hon cyklade, inte över "svensk elit". Jag blandar inte in invandrare öht, men du kanske har en dragning åt det hållet. Du vet ingenting om vem som INTE våldtog Strömsted (hon gick bara därifrån).

Mer oinsatt inlägg får man leta efter.
Citera
2023-01-12, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten

Om tjejer verkligen står mellan valen:

1) Drick dig redlös och bli utsatt för ett tafligt men misslyckat våldtäktsförsök av en vän på en fest.

2) Drick inte alkohol alls och bli automatiskt gruppvåldtagen av ett invandrargäng.

Ja för all del. Är dessa alternativen då borde verkligen alla kvinnor dricka dygnet runt.
Citera
2023-01-12, 15:05
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Det spelar ingen roll att du har varit med om en eller flera kvinnor som betett sig som du beskriver. Du antydde att alla kvinnor beter sig så, annars finns ingen anledning att komma dragandes med sådan erfarenhet. De flesta fulla och flörtiga kvinnor beter sig inte så. Du vet inte att Jenny betett sig så.

Du har aldrig varit på firmafester heller läser jag.
Problemet med personer likt dig det är att ingenting spelar någon roll!
Ni vet och kan av födseln eller något annat underligt, kanske genetiskt nedärvt?
Precis exakt allt och att den typen av lekmän sticker upp överallt idag och att jag kommer här till att tänka på inkvisitionen under medeltiden där häxor brändes på bål.

Erfarenhet ger insikt, förståelse och kunskap förstår du, nej just det fan att du förstår ju inte utan att du vet.
Citera
2023-01-12, 15:19
Medlem
Merrybums avatar
Alla ni män här som beskriver hur fulla kvinnor o i stort sett kastar sig framför er, näst intill utan trosor och med sitt sköte blottat. Och som anser att då kan man knappast begära att en man ska kunna tygla sig.

Vad umgås ni i för kretsar? För jag tycker verkligen inte att det är ett beteende som jag uppmärksammat. Då har jag ändå varor på krogar, baren och nattklubbar mer än min beskärda del.

Ytligare en fråga? Känns det inte olustigt att sitta och tycka att våldtäkt är okey? Ska vi kanske sänka straffen på pedofil oxå?
Citera
2023-01-12, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Alla ni män här som beskriver hur fulla kvinnor o i stort sett kastar sig framför er, näst intill utan trosor och med sitt sköte blottat. Och som anser att då kan man knappast begära att en man ska kunna tygla sig.

Vad umgås ni i för kretsar? För jag tycker verkligen inte att det är ett beteende som jag uppmärksammat. Då har jag ändå varor på krogar, baren och nattklubbar mer än min beskärda del.

Ytligare en fråga? Känns det inte olustigt att sitta och tycka att våldtäkt är okey? Ska vi kanske sänka straffen på pedofil oxå?

Tala om för oss hur vi ska få 100 % av alla män att sluta våldta så ska vi göra så.

För sanningen är att vi inte vet hur det ska gå till.

Vi vet bara hur vi själva sköter oss.

Och hur vi ger kvinnor råd att undvika farliga situationer.

Det här är ett genuint tillkortakommande vi har. Inget vi låtsas.

Så snälla. Upplys oss om hur vi faktiskt får dem att sluta så att ni kvinnor kan bete er hur ni vill sen utan att bli våldtagna.
Citera
2023-01-12, 17:26
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Du har aldrig varit på firmafester heller läser jag.
Problemet med personer likt dig det är att ingenting spelar någon roll!
Ni vet och kan av födseln eller något annat underligt, kanske genetiskt nedärvt?
Precis exakt allt och att den typen av lekmän sticker upp överallt idag och att jag kommer här till att tänka på inkvisitionen under medeltiden där häxor brändes på bål.

Erfarenhet ger insikt, förståelse och kunskap förstår du, nej just det fan att du förstår ju inte utan att du vet.
Är du full? Eller har du bara vild fantasi och kan inte fokusera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in