2023-01-10, 12:15
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://imgur.com/a/489DQzS

Vad tror ni tuff Uffe syftar på?
Och vad menar svansen Alva?

Ingen aning om vad coolingarna försöker ge för intryck, ser bara fyra töntar. Men Alvas kommentar till de andra tjejerna hon taggat betyder nog "hur kan de stå där och visa sig så snygga" typ. Det är väl flickvännerna till två av de andra hon taggat om jag har rätt. Hon tror att exakt alla andra är lika besatt av Alex och tuffingarna som hon är...
Citera
2023-01-10, 12:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ingen aning om vad coolingarna försöker ge för intryck, ser bara fyra töntar. Men Alvas kommentar till de andra tjejerna hon taggat betyder nog "hur kan de stå där och visa sig så snygga" typ. Det är väl flickvännerna till två av de andra hon taggat om jag har rätt. Hon tror att exakt alla andra är lika besatt av Alex och tuffingarna som hon är...
Håller med, bara yta med tatueringar, märkeskläder och pistoltecken, förmodligen är alla fyra nolltaxerare, skuldsatta med 75 kronor på kontot.

Men Alvas typ är ju losers så hon är väl helt begeistrad av dom fyra musketörerna.
Citera
2023-01-10, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag håller med. Ja den där quatrossa är ju väldigt vacker om man bortser från när hon var pundig. Det märks dock att hon skärpt till sig nu. Helt annan karisma än när hon sprang runt pundig i nordstan.
Det var dock Alex flamma Nicole som tydligen börjat strippa nu, inte quatrossa. Q har ju redan kört den grejen innan.
Aha då missuppfatta jag vilken brud det gällde. Nicole vet jag inte så mycket om, mer än att jag hoppas till Gud, att om det stämmer att Alex pucklat på henne, att hon börjar läcka lite skvaller snarast!
Citera
2023-01-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Håller med, bara yta med tatueringar, märkeskläder och pistoltecken, förmodligen är alla fyra nolltaxerare, skuldsatta med 75 kronor på kontot.

Men Alvas typ är ju losers så hon är väl helt begeistrad av dom fyra musketörerna.
Eller hur. Liknar stammisarna som sitter här nere på kvarterskrogen på nota varje månad, och rånar tonåringarna på deras Brass och Tramadol, använder väl hunden som skrämsel taktik och Alex skryt om Kumla så de små stackarna som inte förstår bättre än att släppa ifrån sig 1-2 kartor o en 2a röka!
Citera
2023-01-10, 12:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Aha då missuppfatta jag vilken brud det gällde. Nicole vet jag inte så mycket om, mer än att jag hoppas till Gud, att om det stämmer att Alex pucklat på henne, att hon börjar läcka lite skvaller snarast!

Verkligen! Dags att Nicole läcker sanningen nu. Hon svarade ju rakt upp och ner "ja tyvärr" på frågan om han hade slagit henne. Så erkänt har hon redan gjort. Bara det borde få Alvas föräldrar att fatta vad han är för någon! Att Alva ska förstå att hon inte förtjänar våldet är lönlöst, hon är för medberoende. Hon försvarar honom med näbbar och klor vad som än händer. "han menade det inte"
Citera
2023-01-10, 14:19
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
Alex gamla flamma verkar ha börjat strippa. Frågade även häromdagen på insta story om hon skulle börja med onlyfans. Har haft massa trashiga plåtningar i strippkläder med hennes kompis paulina alatalo.

https://anonymfile.com/dqn6J/e5b1e741-7ba8-4cdb-8463-8fd421fbd1b2.png

Vad heter hon på insta?
Citera
2023-01-10, 14:55
Medlem
Citat:
Nejdå. Stora sillisar är 2000 talets grej. Det är inte inne med såna bröst längre. Nicoles tuttar duger bra. Hon gör nog succé med det där söta ansiktet

Nej det tycker jag inte. Hon har dessutom för bred midja. Det kan hon dölja som Ann-Nicole Smith om hon har fina rattar. Är du med?
Citera
2023-01-10, 14:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankesmedjor
Nej det tycker jag inte. Hon har dessutom för bred midja. Det kan hon dölja som Ann-Nicole Smith om hon har fina rattar. Är du med?

Mm iofs kanske, men så ser folk ju ännu fetare ut med jätterattar.. plus minus noll
Citera
2023-01-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Verkligen! Dags att Nicole läcker sanningen nu. Hon svarade ju rakt upp och ner "ja tyvärr" på frågan om han hade slagit henne. Så erkänt har hon redan gjort. Bara det borde få Alvas föräldrar att fatta vad han är för någon! Att Alva ska förstå att hon inte förtjänar våldet är lönlöst, hon är för medberoende. Hon försvarar honom med näbbar och klor vad som än händer. "han menade det inte"
Alvas föräldrar har säkert sett henne sönderslagen många gånger! Kanske det tafatta beteendet har att göra med Alvas pappa? Eller situationer i Alvas barndoms hem. Kanske våld mot mamman eller/och Alva? Mamman är obehagligt lam, agerar nertryckt hon också. Brukar då bli en normaliserad tystnads kultur, och accepterande. Bara spekulationer. Men något shady är jag hundra på att det varit/är i hemmet där Alva bott. Annars skulle aldrig föräldrar låta det gå så här långt för sitt barn. Och pappan pratas det väldigt sällan om.
Nu säger jag inte att det ÄR så. Men man känner igen vissa mönster. Skulle förklara mycket.
Citera
2023-01-10, 15:01
Medlem
Citat:
Mm iofs kanske, men så ser folk ju ännu fetare ut med jätterattar.. plus minus noll

Jo, men hon vill ju funka i nattklubbsmiljö. Strippklubb. Då folk är rejält på trycket eller koksade. Då funkar jätterattar jävligt bra ur ekonomisk synvinkel ;-) Vi snackar inte om att se fin ut i eljlusspåret...
Citera
2023-01-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankesmedjor
tja, helt ok men hon måste ju skaffa silikontuttar för att bli sexig.

Exakt så är det. Gäller alla kvinnor dock
Citera
2023-01-10, 17:24
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Alvas föräldrar har säkert sett henne sönderslagen många gånger! Kanske det tafatta beteendet har att göra med Alvas pappa? Eller situationer i Alvas barndoms hem. Kanske våld mot mamman eller/och Alva? Mamman är obehagligt lam, agerar nertryckt hon också. Brukar då bli en normaliserad tystnads kultur, och accepterande. Bara spekulationer. Men något shady är jag hundra på att det varit/är i hemmet där Alva bott. Annars skulle aldrig föräldrar låta det gå så här långt för sitt barn. Och pappan pratas det väldigt sällan om.
Nu säger jag inte att det ÄR så. Men man känner igen vissa mönster. Skulle förklara mycket.

Instämmer, nåt är fel i det där hushållet! Alva har lärt sig att det hon är med om är normalt. Nu springer de dessutom runt och skriker att det är ett ÄKTENSKAP, och det ger man inte upp på!!! Inga gränser på hur mycket hon/dem försöker rationalisera och normalisera allt våld och vidrigt beteende.

Och det här med deras giftermål! De står fortfarande som ogifta. Är det alltid så i muslimska äktenskap? Räcker det med att bara säga "nu är vi gifta" så vips har man ett livsviktigt ÄKTENSKAP som Alva menar...
Ska det inte registreras på något vänster?

//Och nej Alva, inget ändras för att man gift sig, även om ni nu skulle vara det på riktigt. Ni är fortfarande i en otroligt ojämn och toxic relation. Ni har bara satt ett smycke på fingret. Och du en tatuering då, och lagt till hans namn. (och du undrar inte varför han inte tatuerade in ditt namn tillbaka? Men klottra ner hela rygg och bröst kunde han göra utan att blinka.)
Ni är enligt svensk lag fortfarande ogifta. Inte ens ett foto från ett bröllop har läckt. Man kan fråga sig om ni ens hade en ceremoni eller om ni bara konstruerat allt i efterhand för att verka lite mer seriösa. Går inte ihop tidsmässigt nämligen. Han var i Mecka. Direkt när han kom hem var det skeva pundiga livesändningar och Nicole osv osv. Känns otroligt oseriöst allting. En desperat gest kanske, ett panikbröllop på ett hotellrum kanske med ladd, bråk och fejkringar. Allt för att försöka hindra honom att dra. Men så drog han ändå?
Jag önskar för din skull Alva att du på något vis klarar dig bort från honom. Med tiden kommer du inse får man hoppas. Det är egentligen otroligt synd om dig. Som fastnat så i ett medberoende och nu även i missbruk. Men din arroganta stil mot de som vet/ser och försöker hjälpa dig får folk att bli arga istället. Du tror att ni är ett undantag. Men det tror alla som varit i en relation som er. Vill verkligen rekommendera att både du och din mamma börjar gå på anhörigstöd. Där finns grymt stöd och hjälp med att se klart på saker. //

Undrar vad de har för sig nu då? Har Berg tömt kontot för paret nu och tröttnat han med? Eller snyltar de kvar på honom och hans tjej ett tag till? Varför försöker de inte ens ordna sig ett hem? Avgiftning? Behandling? Jobba? Något..?
För videos som förut lär det inte bli igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in