2023-02-10, 21:24
Avslutad
Detta är fan mig bättre än family guy & Simpsons
Citera
2023-02-10, 21:27
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Verkar som pillrena gör att han har närmre till ilska, eller bara sämre att kontrollera sig själv, han är en tickande bomb som jag inte skulle vilja ha bredvid mig, snart råkar han väl döda någon igen.

Blandmissbrukare med ett högt dagligt intag av benzo är livsfarliga(bokstavligen). Totalt oberäkneliga och helt utan spärrar.
Citera
2023-02-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Sammanfattning av dagens live;

Alex flummade runt med kameran i fulvinkel (underifrån) och var allmänt släpig (läs påverkad)

Lilla fröken fräken (Alva Ceesay) blev inbjuden till liven. Men hon satt med lampan släckt för hon inte hunnit sminka sig. Hon fick massa elaka kommentarer av folk, varpå Alex tog på sig beskyddarmanteln och hotade vederbörande med våldtäkt.

Han fick även frågan om det bankade laddet i förra liven, varpå han svarade "inga kommentarer, bara att jag inte tar något själv".

Han uttryckte sin förvåning över att folk tyckte att han verkade påverkad, för det var han minsann INTE!!

Han kalla ju själv Alva för fläskpadda, fetto m.m. Helvete vad påtänd han var. Ögonen gick i kors.
Senast redigerad av KatanaYabaiYomi 2023-02-10 kl. 21:50.
Citera
2023-02-10, 22:04
Medlem
Undra liksom vad Berg tänker i bakgrunden, när Alex säger 100 gånger i kameran ”jag e drog fri jag svär, fattar inte varför ingen tror på mig”
Berg umgås ju med det vandrande eländet dagligen och ser och är fult medveten om allt Alex stoppar i sig, och andas in!
Citera
2023-02-10, 22:05
Medlem
nakamotos avatar
https://vm.tiktok.com/ZMY6wUthj/
Alex habbar runt i gallerian
Citera
2023-02-10, 22:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto

Göörrrmany mannen

Hahahahahaha
Citera
2023-02-10, 22:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto

Är det Anine som tvingat ner Alex och Berg till Gbg för att reda upp skulden?
Riktigt illa hur nerbenzad Alex lallar runt...
Citera
2023-02-10, 23:02
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Göörrrmany mannen

Hahahahahaha

HAHAHA nästan lika rolig som denna klassikern

https://www.tiktok.com/@fl0yd7/video/7156712269756370181
Citera
2023-02-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Är det Anine som tvingat ner Alex och Berg till Gbg för att reda upp skulden?
Riktigt illa hur nerbenzad Alex lallar runt...
Visst är han benzad. Men kolla hur han står med armarna och kroppen gungar fram o tbx. Hela kroppsspråket skriker jonk tycker jag! Minst crack iaf! Han har haft ett annorlunda lugn också senaste gånger han lagt upp ngt. Nog är det ngt skevt. Han är ”annorlunda pundig” mot förut.
Och helvete va länge han haft samma kläder! De vita sommarskorna har han väl snart gått runt med i ett år, även i snö och slask! Och att han inte skäms att gå runt i tröjan Anine köpte åt honom! Kan inte Berg låna han ngr kläder?! Det är bara droger, droger, droger i huvudet. Kläder, hygien, boende, relationer, heder, ALLT är som bortblåst! Han är så djupt på botten! Alex har nog knappt en aning om vilken dag, månad eller om det är natt eller dag. Ännu mindre har han en aning om hur länge han varit i rushen som han aldrig kommer klara att ta sig ur! Första steget är liksom att erkänna. Han är way så långt ifrån så mycket han ljuger!

Vafan e Berg för vän som låter detta ske framför ögonen på honom?! För jag tror knappt Berg inte pundar mkt alls själv iaf!
Hoppas Alex hittar ngt luder han kan dra över i Gbg, unnar verkligen Alva mer otrohet! Blåsta jävel!
Och var blir Nicole av med sitt skvaller?
Annie: Snälla sätt idioten på plats! Det är bara att blåsa på honom lite så välter han. Smutset kan knappt stå upp ens!
Citera
2023-02-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
HAHAHA nästan lika rolig som denna klassikern

https://www.tiktok.com/@fl0yd7/video/7156712269756370181
Fyfan så tragiskt
Hur fan kan Alva ens vara nära honom, så jävla äcklig! Och det vidriga flåset.. ..Usch!
Citera
2023-02-11, 00:05
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Fyfan så tragiskt
Hur fan kan Alva ens vara nära honom, så jävla äcklig! Och det vidriga flåset.. ..Usch!

Han är ju miljonär bram! Plus han schlajfade i förrgår men har slutat wallah.
Citera
2023-02-11, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Han är ju miljonär bram! Plus han schlajfade i förrgår men har slutat wallah.
Ser verkligen ut som en miljonär
Han och Alva, Sveriges smutsigaste par, mest ohygiena och mytoman par! Känns genom rutan hur äckligt dom luktar!
Kommer aldrig se en miljon i deras liv! Miljonären som gör reklam för kvarterskrogen och frisören!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in