2022-06-01, 20:23
Medlem
zzahirs avatar
Startklar har ny insta igen och har inte fått tillbaka alla sina följare ens ännu. Antar att dom därav inte ”hunnit” börjat följa varandra ännu.
Citera
2022-06-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Startklar har ny insta igen och har inte fått tillbaka alla sina följare ens ännu. Antar att dom därav inte ”hunnit” börjat följa varandra ännu.

Men han har tid att följa Rami och pusha hans musik istället för Alex musik som han gjorde nyligen ? Jag personligen tycker det verkar som att det hänt något
Citera
2022-06-01, 21:04
Medlem
Citat:

Vad är hans nya insta?
Citera
2022-06-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Att sitta och skriva analysrapporter om vad som kan ha hänt..

Snubben har tagit återfall, blir lätt så när man är högmodig som fan efter att ha varit nykter i ett par månader. Jag skrev detta efter han snackade om hur sin nykterhet 3-4 månader in och folk påpekade hur dum jag var. "Haaan är en nyyyy määäniska juuuuuuuu!!!! Han har faktiskt varit nykter i Turkiet i tre veckorrrrr!!!"

Fick man inte bli psykolog på riktigt kan man väl iaf få analysera lite på fb? Det kan du väl unna en uttråkad ungkarl i sina bästa år?

Vad heter den där startklar på instagrammen och varför har han ny instagram?

Går man inte hos frivården när man har varit i fängelse? Eller är man helt fri när man släppts? Har för mig att Alva sa i nån video att hon pratat med frivården om att åka utomlands med Alex när han kom ut och att dom tyckte det var ok. Annars borde väl dom vara ganska missnöjda om han inleder sin frihet med ett återfall eller hur funkar det?
Citera
2022-06-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Fick man inte bli psykolog på riktigt kan man väl iaf få analysera lite på fb? Det kan du väl unna en uttråkad ungkarl i sina bästa år?

Vad heter den där startklar på instagrammen och varför har han ny instagram?

Går man inte hos frivården när man har varit i fängelse? Eller är man helt fri när man släppts? Har för mig att Alva sa i nån video att hon pratat med frivården om att åka utomlands med Alex när han kom ut och att dom tyckte det var ok. Annars borde väl dom vara ganska missnöjda om han inleder sin frihet med ett återfall eller hur funkar det?

Alldeles säkert att han ska befinna sig hos frivården.

Frivården är ett spel för galleriet, in och hälsa på någon trött frivårdare och iväg lika fort.
Citera
2022-06-01, 22:39
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
I sammanhanget så är han öppet med att han tar kokain så det är en låg oddsare Alex trillat ditt då Alex umgåtts med Startklar sedan muck men nu som grädde på moset har Startklar slutat följa Alex på instagram, som sagt.

Alex är utomlands ..hahahahaha och här har vi fantiserat om att han skulle ha rasat ner i kokain träsket med startklar...fuck vad vi är pinsamma!!!
Senast redigerad av gronagubben 2022-06-01 kl. 23:00.
Citera
2022-06-01, 23:01
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Men han har tid att följa Rami och pusha hans musik istället för Alex musik som han gjorde nyligen ? Jag personligen tycker det verkar som att det hänt något

Kan vara så. Jag bara såg igår att han hade lite följare och idag följer han endast 15 st. Men kan vara som du säger ändå

Startklar_5.0 (svar till annan i tråden)
Citera
2022-06-01, 23:03
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Alex är utomlands ..hahahahaha och här har vi fantiserat om att han skulle ha rasat ner i kokain träsket med startklar...fuck vad vi är pinsamma!!!

Hur vet du att han är utomlands?
Citera
2022-06-01, 23:18
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Hur vet du att han är utomlands?

Fick se en inspelning där han facetima med en annan youtuber .Alex är i Turkiet där han jobbar som ett djur med den uppkommande vloggen ,ska vara typ uppföljning på den Turkiet resan som han gjorde i fjor när han tände av då han börja närmar sig 12 månader drogfri.

Men kul att se alla i denna tråd som bajsade på Alex(ink mig själv)kommer få en stor jävla bajs tillbaka av Alex
Citera
2022-06-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Fick se en inspelning där han facetima med en annan youtuber .Alex är i Turkiet där han jobbar som ett djur med den uppkommande vloggen ,ska vara typ uppföljning på den Turkiet resan som han gjorde i fjor när han tände av då han börja närmar sig 12 månader drogfri.

Men kul att se alla i denna tråd som bajsade på Alex(ink mig själv)kommer få en stor jävla bajs tillbaka av Alex

Jag hoppas din info stämmer, i så fall får han bajsa så mycket han vill!

Vet du hur länge dom ska va där?
Citera
2022-06-01, 23:48
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Jag hoppas din info stämmer, i så fall får han bajsa så mycket han vill!

Vet du hur länge dom ska va där?

Stämmer 100 %.. framkom ej hur länge han ska vara där.
Citera
2022-06-02, 01:08
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Jag tror inte han är harmonisk och lycklig med sitt liv, innerst inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in