Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbeltrubbel00
https://imgur.com/a/Crpd32L
Här är några av hennes egna inlägg om diagnoserna hon hade. + förlossningsdepressioner och cancer.
Där ser ni även inlägget skrivet från hennes sida där hon pratar om Händelsen som pappa nr 1 pratar om. Det tillfället när deras son fick hjärnskadad av syrebrist
Som jag förstått det så har deras (I & R) yngre son inte alls fått hjärnskada pga syrebrist.
Det var otroligt mycket komplikationer med den pojken och vid en undersökning ganska tidigt så upptäcktes en medfödd hjärnskada som man inte visste hur den skulle påverka barnets utveckling.
Vid en undersökning när pojken blivit äldre så ska man mirakulöst inte längre sett tecken på denna hjärnskada existerar.
Nu var det förvisso länge sedan jag träffade varken fadern eller barnen men mig veterligen så ska det inte finnas några som helst men för den killen idag.
Jag har förstått det som att det är en glad och sprallig kille.
Man blir ju nyfiken på om utbrotten, hos den yngre pojken, som det pratas om i FUP visar sig i båda föräldrarnas hem eller om även det kan kopplas till moderns ointresse till sina barn.
Efter att ha läst FUP tackar man gudarna för att min bild av dom äldre barnens fader är att han är väldigt engagerad, intresserad och mån om sina barn.
Av info jag har så är även dom barnen stadigvarande boende hos fadern sedan denna händelse. Tack och lov.
Är lite i chock efter att ha läst denna FUP, hur fan kan modern vara helt avskriven?
Finns mycket luckor i denna FUP och jag är orolig att L kommer blir friad då jag har svårt att se hur det kan anses stå utom rimligt tvivel att han begått gärningen?
Ser att det är fler än jag som verkar känna en jävla massa tvivel när jag läser FUP...