Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbeltrubbel00
Jag är helt enig med dig här! Jag har printat ett 30 tal bilder där barnen har fått stora skador och lämnat in till polis, som i sin tur skulle ha detta på sin utredning men det gjordes inte! Skadorna är enligt henne från när barnen "skadat sig" men mycket tyder att det berott på hennes oansvariga sätt att vara. Hon har inte haft koll och barnen har gått genom otaliga medicinska utredningar, därav som jag misstänkt Münchhausen by proxy. Både på sig själv och barnen.
Det finns ingen dokumentation här på fup som styrker cancerdiagnos, EDS, Pots & cfs diagnoserna som hon påstår sig själv ha.
Hon verkar vara systematiskt lögnare. En sjuk sådan.
Jag reagerar även starkt på att hon ska ha ljugit för den här V om att barnen och L skulle till Jönköping och campa för att slippa frågor.
När L väl får tag i I så säger hon till V att hon måste åka till sjukhuset då något hänt.
Hon skriver senare att dom flög upp dottern från Jönköping till Stockholm och att killarna ska ha blivit uppskjutsade.
Mitt i denna stressade situation klarar hon alltså av att upprätthålla och fortsätta sina obetydande lögner gentemot V.
HUR kan man ens komma ihåg att tänka på detta när man hör att ungen är riktigt illa ute?