Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-09, 00:31
Medlem
Så himla kul när aftonbladet numera är nummer två på bollen hela tiden. Det är bättre dom publicerar dödsrunan istället med den snigelfart de agerar.
Citera
2023-01-09, 00:38
Medlem
Grimgold AB har 8 mkr i beskattat kapital så det lär inte gå någon nöd på efterlevande
o vid trafikolyckor finns relativt sett bra försäkring i motsats till här folk dör av sjukdom
Citera
2023-01-09, 00:47
Lite off topic kanske. Men om man kör med alkohol i blodet(promille) hur gäller försäkring i ersättning då om man krockar oavsett om man överlever eller inte? Har i vart fall svårt se att om 2 krockar i en kurva och ena föraren har alkoholhalt i blodet kommer denne undan ansvar om det är osäkert vem som sabbat sig. Om föraren i detta fallet hypotetiskt varit på fest å krockar kl 13 lär det vara rent. Dock lär man vara lite trögare än vanligt om man festar rejält kvällen innan.
Citera
2023-01-09, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Så himla kul när aftonbladet numera är nummer två på bollen hela tiden. Det är bättre dom publicerar dödsrunan istället med den snigelfart de agerar.

Om det nu stämmer, i en annna tråd så har någon ringt till Patricks svärfar för att beklaga, och han visste ingenting. Antingen trollar han, eller dessa två som startat igång om att det är patrick
Citera
2023-01-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Om det nu stämmer, i en annna tråd så har någon ringt till Patricks svärfar för att beklaga, och han visste ingenting. Antingen trollar han, eller dessa två som startat igång om att det är patrick
Han som säger sig ringt upp Patricks svärfar är en känd mytoman här på FB.
Citera
2023-01-09, 03:30
Medlem
Xedomes avatar
Taxi omtalad på polisens site.
Det är ju fortfarande en personbil.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...cka-strangnas/
Citera
2023-01-09, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han som säger sig ringt upp Patricks svärfar är en känd mytoman här på FB.

Jaså? Var är dina belägg för det?
Citera
2023-01-09, 08:03
Medlem
kukflashs avatar
Borde väl vara någon som dementerar uppgifterna inom kort? Är inne på Patricks fru Instagram och ingenting där än så länge. Oroväckande
Citera
2023-01-09, 08:10
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Lite off topic kanske. Men om man kör med alkohol i blodet(promille) hur gäller försäkring i ersättning då om man krockar oavsett om man överlever eller inte? Har i vart fall svårt se att om 2 krockar i en kurva och ena föraren har alkoholhalt i blodet kommer denne undan ansvar om det är osäkert vem som sabbat sig. Om föraren i detta fallet hypotetiskt varit på fest å krockar kl 13 lär det vara rent. Dock lär man vara lite trögare än vanligt om man festar rejält kvällen innan.

Försäkringen för bil gäller oftast inte om du begått brott. Kanske finns få undantag, men generellt inget ingen ersättning
Citera
2023-01-09, 08:15
Medlem
För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon.
Citera
2023-01-09, 08:31
Medlem
Tack för det. Nu blir aftonbladet ÄNNU MER irrelevant 😂😂😂😂
Citera
2023-01-09, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret3
För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon.

Så tragiskt! Enligt biluppgifter så är Patricks Porsche grön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in