2023-01-09, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret3
För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon.

Slut på spekulationerna? Det borde väl bli ännu fler nu?

Grön bil som vinglade? Fylla? Självmord? Tittade i mobilen?

Jag vet inte varför spekulationerna tar slut med det inlägget?
Citera
2023-01-09, 08:40
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon.
Då borde rimligtvis nästa följdfråga vara- Vet du om det var Patrick i den gröna bilen?
Citera
2023-01-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Borde väl vara någon som dementerar uppgifterna inom kort? Är inne på Patricks fru Instagram och ingenting där än så länge. Oroväckande

Precis. Den enda som öht lagt upp något är mormor när hon var och badade med barnbarnet under söndagen.

Citat:

Det händer mycket i ditt liv. En hjärnskadad dotter som varit föremål för diskussion på Flashback och nu är du i händelsernas centrum åter igen när din sandbil kolliderar med Patrik Grimlunds porsche
Citera
2023-01-09, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Precis. Den enda som öht lagt upp något är mormor när hon var och badade med barnbarnet under söndagen.

Det händer mycket i ditt liv. En hjärnskadad dotter som varit föremål för diskussion på Flashback och nu är du i händelsernas centrum åter igen när din sandbil kolliderar med Patrik Grimlunds porsche
Mycket? Det var ju över fyra år sen. Och det är det enda hon skrivit på FB, så det är inte orimligt att det hon skriver stämmer.
Du själv däremot känner alltid alla som är inblandade i något, men har alltid fel.
Citera
2023-01-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Mycket? Det var ju över fyra år sen. Och det är det enda hon skrivit på FB, så det är inte orimligt att det hon skriver stämmer.
Du själv däremot känner alltid alla som är inblandade i något, men har alltid fel.

Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan. Ta en titt på fru Sara’s Instagram så får du se att det finns inte en själ som vare sig kondolerar på hennes sida eller sin egna. Inte ens Leila Lindholm eller Magdalena Graaf kondolerar och fru Boyle som också är nära vän med familjen laddade senast upp för 12 timmar sen när hon leker med hunden. Hur rimligt känns det när en närståendes make precis har gått av daga? Lägg ner för i helvete.
Citera
2023-01-09, 09:25
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan. Ta en titt på fru Sara’s Instagram så får du se att det finns inte en själ som vare sig kondolerar på hennes sida eller sin egna. Inte ens Leila Lindholm eller Magdalena Graaf kondolerar och fru Boyle som också är nära vän med familjen laddade senast upp för 12 timmar sen när hon leker med hunden. Hur rimligt känns det när en närståendes make precis har gått av daga? Lägg ner för i helvete.
Men hon du hatar på har bara skrivit om olyckan, inte att det var Patrik som körde bilen.
Citera
2023-01-09, 09:33
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:

Hon har varken en hjärndöd dotter eller en sandbil.
Är man inte trovärdig bara för att man inte runkar ner hela FB med inlägg som du gör? Det kanske är tvärtom? Det kanske är du som ljuger så kukarna står?

Du själv påstår att du ringt hans svärfar. Hur rimligt är det? Om du känner hans familj borde du rimligtvis veta sanningen. Hur sjukt i huvudet är man inte om man ringer hem till folk och beklagar sorgen när man inte ens vet om personen är död.

Spårar de ditt nummer kan du hänga löst.
Citera
2023-01-09, 09:33
Medlem
Citat:
Jag blandar inte ihop med någon annan.
Har aldrig påstått att det är P som är död, det vet jag inget om, däremot påstår jag att du är mytoman och att uppgifterna om att du ringt hans svärfar är dragna ur röven.
Jag vet inte om hon som sa sig vara inblandad i olyckan talar sanning, men det är större chans att hon talar sanning än att du gör det.
Citera
2023-01-09, 09:37
Medlem
bushuss avatar
Citat:

Om man står nära någon personligen tar man väl om sånthär privat snarare än att skriva på instagram? Särskilt om nyheten inte gått ut än.

Är väl inget att spekulera om, vi lär få veta om patrick lever eller inte inom ganska kort. Olyckan skedde inte ens för 24 timmar sen.
Citera
2023-01-09, 10:21
Medlem
Tråden verkar falla sönder lite… men vad vet vi ?? Personbil med regnr FRP78X är tydligen bilen som den förolyckade färdades i… ?? Det är vi säkra på ? Den bilen leasas av PG företag… Vet vi att nämnde PG var på denna festen, och hade den bilen därborta då? Sov över på hotellet och tog denna FRP78X och åkte från hotellet på morgonen?? Kan någon annan än PG haft bilen eller lånat den? Om inte så låter det ju rimligt att den förolyckade skulle vara PG. Någon som har svaren på dessa frågor ??
Citera
2023-01-09, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Tråden verkar falla sönder lite… men vad vet vi ?? Personbil med regnr FRP78X är tydligen bilen som den förolyckade färdades i… ?? Det är vi säkra på ? Den bilen leasas av PG företag… Vet vi att nämnde PG var på denna festen, och hade den bilen därborta då? Sov över på hotellet och tog denna FRP78X och åkte från hotellet på morgonen?? Kan någon annan än PG haft bilen eller lånat den? Om inte så låter det ju rimligt att den förolyckade skulle vara PG. Någon som har svaren på dessa frågor ??

Vi vet inte vilken typ av bil det var och inte heller vilket regnummer. Både Aftonbladet och Expressen har snappat upp tråden just nu följer och Sara på Instagram.
Citera
2023-01-09, 10:45
Medlem
Bizmarcks avatar
Massor med vänner och anhöriga borde känna till om han är avliden. Det är dessutom mediakåta och skvallerglada människor vi talar om. Dessutom är pressen hänsynslösa i sin jakt och borde definitivt publicerat nåt nu. Känns osannolikt att det stämmer att det är han som är avliden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in