2023-01-08, 21:20
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Från polisen.se
Uppdatering:

"Trafikolyckan var en kraftig kollision mellan en personbil och en lastbil."

Så de har ändrat den infon nu. Undrar vad som gjorde att de trodde det var en taxi först?

Det står att 3 personer blev skadade, 2 st färdades i lastbilen och en ensam person (PG?) i personbilen.

Det är 70km/tim som gäller på vägen. Idag kl 13 var det +4 grader i Mariefred, så nån halka
rörde det sig inte om. Någon som har kört för fort, vinglat över i fel körbana ?
Senast redigerad av Lazermannen 2023-01-08 kl. 21:22.
Citera
2023-01-08, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunndmark91
Hört att mannen är Patrick Grimlund från lyxfällan som har dött i olyckan står inget om detta ännu

Stämmer,

Bil : FRP78X
Citera
2023-01-08, 21:26
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbrothers
Stämmer,

Bil : FRP78X
En elbil, inte förvånande att han leasat en sån. Jag inbillar mig att det är sämre att sitta i en elbil än en riktig bil om man krockar.
Citera
2023-01-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Från polisen.se
Uppdatering:

"Trafikolyckan var en kraftig kollision mellan en personbil och en lastbil."

Så de har ändrat den infon nu. Undrar vad som gjorde att de trodde det var en taxi först?

Kanske en taxi som larmade om olyckan (?)
Citera
2023-01-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
En elbil, inte förvånande att han leasat en sån. Jag inbillar mig att det är sämre att sitta i en elbil än en riktig bil om man krockar.

Nja, det är ny Porsche Taycan, väger nästan 3 ton, så personbilen är det inget fel på, antingen har det varit halt eller så har någon av parter rattsurfat 😢
Citera
2023-01-08, 21:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hur kan ni veta att det är patrik som omkommit? Regnummret som står i tråden står ju iaf på hans bolag men om han det nu var en taxi som det rörde sig om så kan man ju omöjligen veta att det var han
Citera
2023-01-08, 22:19
Medlem
bushuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur kan ni veta att det är patrik som omkommit? Regnummret som står i tråden står ju iaf på hans bolag men om han det nu var en taxi som det rörde sig om så kan man ju omöjligen veta att det var han
Obekräftade uppgifter från olika personer här på flashback, mar svårt att se varför de skulle hitta på. Lär troligtvis komma officiella nyheter om det imorgon ifall det stämmer.
Citera
2023-01-08, 23:38
Medlem
olasvenssons avatar
Grimgold Ventures AB står bilen på.
Citera
2023-01-08, 23:47
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Drivs av en Patrick Grimlund,
Ålder: 50 år
Citera
2023-01-08, 23:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushus
Obekräftade uppgifter från olika personer här på flashback, mar svårt att se varför de skulle hitta på. Lär troligtvis komma officiella nyheter om det imorgon ifall det stämmer.

Ja jag tänker samma men blir och fundera då någon har regnummret på den inblandade bilen, samtidigt som några säger att det var en taxi.

Oavsett vad är det oerhört tragiskt och lider med familjen. Vet själv hur det är när en familjemedlem rycks ifrån en från den ena dagen till den andra
Citera
2023-01-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Vart står det vilken bil som var inblandad i olyclan?
Citera
2023-01-09, 00:16
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne75710
Träffade honom igår, fest i Mariefred. Insamling för Börje Samling. Fick info idag via telefonsamtal

Mariefred?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in